Pitäisikö Vapaavuorelle myöntää urhollisuusmitali?

Vapaavuorelle urhollisuusmitali?

• Äänestäjiä yhteensä
    22
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Törni

Well-known member
Olen ymmärtänyt, että tämän laivahankkeen osalta STX-Finland on junaillut lainatakuut Finnveran kautta. Puhutaan jopa 600 miljoonan euron takuista jotka siis olisivat kattaneet 60% koko hankkeen kustannuksista. Finnvera on Suomen valtion omistama erityisrahoitusyhtiö.

Ja nyt kun ranskalaiset sitten nokittivat niin STX:n piti vielä Finnveran takausten lisäksi pyytää Suomen valtiolta 50 miljoonan euron lainaa. Kukaan ei tiedä paljonko olisi pyydetty lisää jos Suomen hallitus olisi suostunut maksamaan ja Ranska olisi nokittanut vielä kerran.
Jep, ja eipä kestä kiittää vastauksesta -olen tottunut siihen :p

Örfil

Guest
Joo kiitos, harvoin täällä onkaan kiitosta saanut vaikka tekee liki täyden työpäivän isänmaan ja vapauden puolesta palkkatyön päälle, vai oliko se sen sijaan?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Joo kiitos, harvoin täällä onkaan kiitosta saanut vaikka tekee liki täyden työpäivän isänmaan ja vapauden puolesta palkkatyön päälle, vai oliko se sen sijaan?
Ai sulle maksetaan tänne postaamisesta? Eikös se ollutkaan ykkösnikkisi Mosse?

Örfil

Guest
Ai sulle maksetaan tänne postaamisesta? Eikös se ollutkaan ykkösnikkisi Mosse?
Mossen palkan maksaa SKDL:n itäisen piirin piirirahasto ja Tampereen SKP:n matkamulkkujen osasto 66 sekä jotain pullakahvirahaa valuu LukOililta (värväämiseen).

Mä teen tätä ihan vapaaehtoispohjalta, koska en ole kilometrikorvaushimoinen kapitalisti kuten Mosse :thumbup:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kyllä sä aika paljon saat postata, että pääset kilometrikorvauksille. Vai käytätkö isoa fonttia?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mikä on rehellistä kilpailua?

Anna yksikin esimerkki kuinka edesmennyt, kuollut ja kuopattu N:liitto kilpaili rehellisesti yhtään millään alalla?

Onko susta nyt siis tullut rehellisen kapitalistisen kilpailun puolestapuhuja => firmat saa tapella vapaasti keskenään, mutta valtiot ei saa sekaantua siihen, paitsi jos valtio omistaa koko firman :thumbfh: Mitä vittua :thumbfh:
Enkö mä itsekin ole kapitalistisen kilpailun alalla töissä?:D

Jätkä ihan kuumana jostain Neuvostoliitosta. Ja mitä vittua mulla on sen kanssa tekemistä? Samanlainen persreikä se on kuin joku Iran.

Ja valtio-omisteiset yhtiöt kilpailee toisia yhtiöitä vastaan. Kaipa valtio silloin siihen osallistuu?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Katsos Mosse on nykyään ns. "älykkövasemmistolainen" so. vasemmistolaisesti ajatteleva, jolla on kuitenkin maallista omaisuutta enemmän kuin prole elääkseen vaatii (300 gr leipää ja litra piimää per päivä = toisinajattelevan taannoinen vankileirin päiväannos) mutta tukee kuitenkin henkisellä tasolla aatetta, muttei kuitenkaan ole valmis omasta elintasostaan luopumaan aatteen vuoksi.

Jeesus oli aito kommunisti. Jeesuksen jälkeen aitoja kommunisteja ei ole ilmaantunutkaan.
Rupee menemään jo herjaamisen puolelle mun vasemmistolaiseksi pilkkaaminen.

Kuitenkin NuSujen jäsen ollut minäkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minähän olen liian nuori ymmärtääkseni miten tämä esmeks rimmaa viikkokausien Lontoo-hehkutukseen ja Gantin rytkyjen SALE-myyntiin.

Enkä edes yritä ymmärtää. Ja lopetan ymmärtämisen yrittämisen haluamisenkin miettimisen nyt.

:confused:
Mikä ongelma tässä nyt on?

Totesin että JOS telakka olisi valtion omistuksessa, niin asia olisi toisin. En missään ole ollut sitä mieltä että sen PITÄISI olla.

Itse olen kaupanalalla töissä ja kilpailen rehellisesti muita merkkejä vastaan. Ehkä vähän turhankin rehellisesti, kun en edes mitään joululahjoja asiakkaille hommaile tai muuta korruptiota.:eek:

PS. ostan mielummin hyviä ja kestäviä tuotteita kuin halpaa sälää kahta pesukertaa varten. Näyttää kaapissa olevan 25 vuotta vanha Paul & Sharkin neule, joka on kuin uusi vielä.:ahem:

Mangelo

Well-known member
Kyllähän sille jonkin mitalin voisi myöntää hommien ryssimisestä periaatteidensa vuoksi.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Vapaavuori on kiehtova henkilö. En tiedä hänestä mitään, mutta jakaa näköjään mielipiteet jyrkästi. Vuosi sitten yksi lentäjä kehui kovasti Vapaavuorta samoin sanankäntein kuin Knoukka. Ilmeisesti on erikoinen politiikko.

Knoukka: eikös ne ole Mooses ja Rassu?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.