Pitäisikö kärpäspaperi kieltää navetoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renessanssinero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Itse olen sitä mieltä, että pitäisi. On eettisesti hyvin arvelluttavaa tappaa toisia eläimiä, vaikka nämä olisivatkin inhottavia.

Itse olen sitä mieltä, että pitäisi. On eettisesti hyvin arvelluttavaa tappaa toisia eläimiä, vaikka nämä olisivatkin inhottavia.

Ihan hyvä että siellä navetassa niitä on, vähenee edes hivenen kärpäset.

Ne kärpäset jumiutuu siihen paperiin kiinni jaloistaan tai siivistään, siinä sitten kärvistelevät kunnes kuolo joskus korjaa.

Missä polli? Ei pitäisi. Sen sijaan asvaltointi pitäisi kieltää, koska sinne asvaltin alle jää lukuisa määrä erilaisia pieneliöitä. Sinne ne jäävät ja kärsivät tuskaisen ja hitaan kuoleman.

Työryhmä tekemään mietintöä asiasta.

Millä ne elukat sitten pyyhkii perseensä? Onko tämä nyt laitaa.
wckarpaspaperi_m.jpg

Tällaiset toikit pitäisi kieltää, koska läheisensä kärpäspaperille menettäneet kärpäset saattavat hyvinkin pahoittaa mielensä kun asia muistuu mieleen. Muuten ollaan hyvällä asialla, mutta hienotunteisuus unohtui.

Kuinka ollakaan, eletään sielä turvallisesti Vantaallla hippiperiaateella omassa kaupunkiasunnossa, marisätkä suussa ja kukkaseppele päässä parannetaan mailamaa niin johan on kärpäspaperikin on syntiä :D

Lähetin animalialle sähköpostia, jossa kysyin näin:

Kannattaako animalia kärpäspapereiden kieltoa navetoissa? Entä mikä on animalian kanta hyttysten tappamiseen?

Saas nähdä mitä vastaavat.

Lihansyöjäkasvit tekee kärpäsille just samantapaista. Houkuttelevat luokseen, nappaavat kiinni ja tappavat hitaasti. Pitäisikö siis luonto kieltää?

Lihansyöjäkasvit tekee kärpäsille just samantapaista. Houkuttelevat luokseen, nappaavat kiinni ja tappavat hitaasti. Pitäisikö siis luonto kieltää?

Ois kyllä syytä antaa tuollaisille kasveille vankilatuomio.

Mua vähä häirihtee toi Javanaisen kuolinilmoitus. En oo varma miksi. Ei sitä poistaa tartte, mutta ilimotinpa vaan.