Pitäisikö parveketupakointi kieltää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pitäisikö parveketupakointi kieltää?

• Äänestäjiä yhteensä
    27
Voi kieltää mutta tällähetkellä laatutason kokoisessa parvekkeella alapuolella ei ole kuin terassi joten vain jos vieras käymässä polttamassa niin ei haittaa.. Muuten ei haittaa koska vasta 100m päässä vähintää normisti seuraava polttajat ;P Laatu-taasoa ;D

Laatutasoa todellakin. Tuo sadan metrin etäisyys tupakoitsijaan pitäisi olla jokaisen perusoikeus.

Laatutasoa todellakin. Tuo sadan metrin etäisyys tupakoitsijaan pitäisi olla jokaisen perusoikeus.

Shut the fuck up. Niin kauan kuin röökaaminen on laillista niin puhaltelen vaikka muitten naamalle savua jos huvittaa. Olen näin tehnytkin jos joku urpo on mulle röökaamisesta huomauttanut tuolla ulkona.

Shut the fuck up. Niin kauan kuin röökaaminen on laillista niin puhaltelen vaikka muitten naamalle savua jos huvittaa. Olen näin tehnytkin jos joku urpo on mulle röökaamisesta huomauttanut tuolla ulkona.

...omapa on keuhkoahtaumasi.

Kehottaisin kuitenkin noteeraamaan, että Urpo kirjoitti "pitäisi". Ei "pitää". Konditionaali on hiukan eri asia kuin perusmuoto.

Hetken mietin millainen ihminen puhaltaa kiusausmielessä tupakansavua toisen naamaan. Melkoinen mulkku täytyy olla.

Hetken mietin millainen ihminen puhaltaa kiusausmielessä tupakansavua toisen naamaan. Melkoinen mulkku täytyy olla.

On se kyllä ihan hirveetä! Ajattele nyt, tupakansavua puhaltaa! Ja vielä ihan tahallaan.

Itselläni on kyllä melkoinen mulkku, mutta en mäkään nyt sentään... siis ihan oikeesti! Tupakansavut valittajan naamalle. Huh huh.

Se on hyvä kun teet näin astmaatikolle, siinä voi meinaan olla pahimmassa tapauksessa kunnon kohtaus käsillä.

Olisitko itse tyytyväinen, mikäli päätyisit vastaavan käsittelyn kohteeksi?

Mä en päätyis, koska en koe mitään syytä mennä poraamaan toisten ihmisten tupakoinneista. Ihmettelisin kyllä, jos joku ihan tuosta noin vaan päättäisi yllättää mut puhaltamalla tupakansavut naamalle, mutta eipä tuo paljoa mua liikuttais. Paitsi jos puhaltaja olis nainen, jolloin tekisin johtopäätöksiä.

On se kyllä ihan hirveetä! Ajattele nyt, tupakansavua puhaltaa! Ja vielä ihan tahallaan.

Itselläni on kyllä melkoinen mulkku, mutta en mäkään nyt sentään... siis ihan oikeesti! Tupakansavut valittajan naamalle. Huh huh.

Ai se on sinun mielestäsi "ihan hirveetä". En itse asiaa noin koe. Kunhan vain totesin, että melkoinen mulkku on ihminen, joka toisen naamaan kiusausmielessä tupakansavua puhaltaa.

Toisen ihmisen naamaan puhaltaa tupakansavua sellainen ihminen jota ei haittaa turpaan saaminen, koska tuollaisella toiminnalla joku uhri takuuvarmasti täräyttää nyrkillä suoraan nenään.

Tuollainen temppu voi johtaa myös siiihen, että uhriksi joutunut sammuttaa tempun tehneen tupakoijan suussa olevan tupakan palosammuttimella.

Tupakkausvan puhalteleminen vastapään päähän vittuilutarkoituksessa on kyllä aika junttia, teiniä ja muutenkin vastenmielistä.
Muistutanpa itseäni niistä kaksoisstandardeista: onko tuollainen toiminta nyt paljonkaan eri asia kuin se että röyhyää parvekkeella?

No, mielestäni on.

Olkaa ystävällisiä toisillenne.

Itsehän olen tupakoitsija, mutta toisen päälle tahalleen tupakansavun röyhyttely on minusta myös vastenmielistä, lapsellista puuhaa.:nope:

Parveketupakointi ei ole minäMinäMINÄ-minulle enää ajankohtainen asia, mutta katson että ainakin omistusasunnossa pitäisi saada hallita omaisuuttaan/aluettaan miten parhaaksi näkee. Toki sääntöjen ja lakien mukaan.

Nykyisenä kukkahattuiluaikana trendi on selvä. Parveketupakointiin (ja muuallekin yleisille paikoille) tulee takuuvarmasti rajoituksia. Rajoituksia tulee myös muihin asioihin liittyen, kun ihmisiä pitää holhota.

Eiköhän sama määrä haitallisia aineita, ellei enemmän saada liikenteestä (kuten kohtuullisesta parveketupakkoinnista)...joten siinä saattaisi olla seuraava hyvä kohde. Ja totuushan on se, että kaikki aiheuttaa syöpää ja kielletään, siis jossakin vaiheessa.