toleranssisiipi
Langennut enkeli
Nose! Itsehän käärin vitjamunat rullalle, niin se lämpö ei silleen pääse karkaamaan.Jos on pitkät boltsit. Erittäin laskeutuneet.
Nose! Itsehän käärin vitjamunat rullalle, niin se lämpö ei silleen pääse karkaamaan.Jos on pitkät boltsit. Erittäin laskeutuneet.
No onhan nuo yleensä aavistuksen paksumpaa kangasta mutta eiköhän se ole just pointti että on molemmat kalsarit.Ihan mielenkiinnosta, kun sitä useampikin (no ainakin pari) sivusi, niin kertokaahan jotta miten ne pitkät kalsarit oikeastaan lämmittääkään boltseja jotenkin enemmän ku lyhyet, ja siis mihin se uskomus perustuu? En vaan tajua. Ainoastaan sitten, jos on SEKÄ lyhyet ETTÄ pitkät, tuntee varmasti eron, kun kuljettaa jalkovälissään hiessä hautuvaa munakasta, mutta ei kai nyt siitä sentään ollut kyse, eihän?
Eikä pelkästään viereiset. Ensimmäinen temppu kun tulee kylmä: pipo päähän. Pään kautta häviää eniten lämpöä, joten sen hävikin pienentäminen vaikuttaa koko kropan lämpötilaan. Sama pätee muihinkin osiin kroppaa, ne long johnit ei ihan kamalasti vaikuta jos yläkroppaa peittää edelleenkin vain t-paita ja tuulitakki. Vaatetusta pitää lisätä kerroksittain koko vartalon pituudelta ja leveydeltä, lämpö karkaa aina sieltä mistä se pääsee karkuun ja tilalle tarvitaan lisää lämpöä, se tilalle tuleva lämpö on aina pois muusta kropasta. Pää, kuten mainittu, on kriittinen kohta, joten pipon lisäksi suosittelen kietaisemaan kaulaliinan reilun ylös lähelle silmiä. Kommandopipo olisi tietysti kaikkein parsa, mutta taitaa olla tyylinsä vuoksi varattu viimeiseksi oljenkorreksi.Eiköhän se vaikuta melkosesti niittenkin lämpösyyteen, onko viereiset alueet umpijäässä vai sopivassa lämmössä..
Mä laitan yleensä pitkät kalsarit koipiini siksi, että oletettavissa on jalkojen - ei niinkään pallien kylmettymistä.Ihan mielenkiinnosta, kun sitä useampikin (no ainakin pari) sivusi, niin kertokaahan jotta miten ne pitkät kalsarit oikeastaan lämmittääkään boltseja jotenkin enemmän ku lyhyet, ja siis mihin se uskomus perustuu? En vaan tajua. Ainoastaan sitten, jos on SEKÄ lyhyet ETTÄ pitkät, tuntee varmasti eron, kun kuljettaa jalkovälissään hiessä hautuvaa munakasta, mutta ei kai nyt siitä sentään ollut kyse, eihän?
Sitä paitsi pakkasvarustuksessa tämmönen kaltaiseni kuikelokin näyttää bodarilta, kun toppatakki kasvattaa hauiksen ympärysmitan viisinkertaiseksi :ahem: Se on sit asia erikseen, että jonkun neitosen istuutuessa bussissa viereen, takki sanoo *buffff* ja muistuu mieleen, että taas se dödö unohtui.Siinä vaiheessa kun tulee oikeasti kylmä, vain idiootti huolehtii stailista ja fashionista. Ja idiootti kärsii paleltumista. Älkää olko idiootteja, vaan pukeutukaa lämpimästi vaikka sen seurauksena peilistä kattelisikin idiootin näköinen kaveri.. se peilin idiootti on oikeasti helvetin fiksu.
Kyllä mä ton tajusinkin, mutta tuolla aiemmin jotkut mainitsi suunnilleen pallien paleltuvan jos käyttää lyhyitä kalsareita talvella. Sitä äimistelin.Mä laitan yleensä pitkät kalsarit koipiini siksi, että oletettavissa on jalkojen - ei niinkään pallien kylmettymistä.
En olisi toissailtana pystynyt seisomaan 20 asteen pakkasessa ulkona tuntia lyhyissä kalsongeissa. Pitkät jalassa onnistui melko helposti, ehkä inan paleli silti. Vaan ei pallit.
Mulla toi koipien kylmänarkuus on sitä luokkaa, että paras ratkaisu olisi pitkät kalsongit joissa on yksinkertainen lantio- ja jormaosasto, mutta kolmet lahkeet päälletysten. Pallitaipeet tosiaan hikoaa liukkaiksi, jos kiskoo enemmän vällyä sille osastolle.En tosin uskonut että kukaan voi käyttää molempia samaan aikaan, mutta näemmä voi. Itseäni ahistais kyllä kovin.
Samoilla linjoilla olemme.En tosin uskonut että kukaan voi käyttää molempia samaan aikaan, mutta näemmä voi. Itseäni ahistais kyllä kovin.
Tavarat pitää pysyä järjestyksessä. Pidän pitkiä alushousuja nimenomaan lisälämmön antajina enkä vaihtoehtona lyhyille. Ja sitten on tuo Pyryfin mainitsema pyykkijuttu.En tosin uskonut että kukaan voi käyttää molempia samaan aikaan, mutta näemmä voi. Itseäni ahistais kyllä kovin.
Lämpö -> mukavuus. Lahkeisiin tottuminen ei pitäisi olla sen pitkällisempi prosessi kuin mihinkään muihinkaan pitkiin lahkeisiin tottuminen. Toki kalsonkien istuvuuteen ja materiaaliin voi vaikuttaa ostohetkellä.Pitkiä kalsareita ei pitäis mainita edes samalla sivulla sanan "mukavuus" kanssa.
Koko talvi samoilla veijoilla.Vaihdatteko te jätkät kalsarit kuinka usein? Minulla ainakaan ei riittäisi pitkät kalsarit siihen touhuun. Helpottaa elämää ja vähentää pyykkimäärää kummasti kun menee pari päivää samoilla pitkillä ja vaihtaa sieltä alta ne speedot päivittäin.
Tuo on tärkeä pointti. Mulla ei edes ole kuin kahdet pitkät kalsarit ja niistä toiset on reilusti kavereitaan paksummat. Pesen pitkiä kalsareita yhtä usein, kuin farkkujakin. Eli monta kuukautta ne on jalassa ennen pesua.Vaihdatteko te jätkät kalsarit kuinka usein? Minulla ainakaan ei riittäisi pitkät kalsarit siihen touhuun. Helpottaa elämää ja vähentää pyykkimäärää kummasti kun menee pari päivää samoilla pitkillä ja vaihtaa sieltä alta ne speedot päivittäin.
Taidat olla poikamiesPesen pitkiä kalsareita yhtä usein, kuin farkkujakin. Eli monta kuukautta ne on jalassa ennen pesua.