Duunari
Well-known member
taidampa koittaa myös kun noita nettimanagereita tulee väännettyä esim hattrick, freekick, popomundo, sportsmanagers, f1time .. tosin f1time on aika jäis.. Mutta toivottavasti tästä sais sitten uuden!
Kisa on jo alkanut,mutta ei hätää ens viikolla on heti uus kisa, nyt on hyvää aikaa valmistautua siihen. Kuskit pitää palkata sieltä "markkinoilta".zhoop sanoi:Aloitin Pitwall urani eilen. Nyt kuitenkin ilmeni ongelma. En ymmärrä kaikkien valikoiden toimintaa ja suurimman ongelman tuottaa tuo kuljettajien hankinta. Kuinka kuljettajia saa teamiin? Ilmeisesti keinoja on useampia?
Kyllä minä sen käsitin mistä niitä kuljettajia löytyy, mutta olen täysin hakoteillä mitä sitten pitäisi tehdä. Kuljettajasta voi ilmeisesti tarjota rahaa tiimille? Milloin kuljettaja tulee tiimiin? Voisinko saada yksityiskohtaisemmat ohjeet? :mad_old:formulaX sanoi:Kisa on jo alkanut,mutta ei hätää ens viikolla on heti uus kisa, nyt on hyvää aikaa valmistautua siihen. Kuskit pitää palkata sieltä "markkinoilta".
Jos kuljettajalla ei ole sopimusta, sen kanssa voi tehdä sopimuksen 1,2 tai testikuskiksi, itse valitaan sopimuksen pituus. Kuski tulee heti talliin.zhoop sanoi:Kuljettajasta voi ilmeisesti tarjota rahaa tiimille?
Milloin kuljettaja tulee tiimiin?
valikoista Team -> Calendar ja viikko 5. Eli ens ke,to on noin vuorokausi aikaa ajella testiä.zhoop sanoi:Ok.
Nyt sain hankittua kuljettajia. Kiitos neuvoista. Milloinkas ajetaan seuraavan kerran testejä?
Joo, sama täällä. Tiedän vaan sen, että en ole neljään parhan joukossa.niki sanoi:onko kukaan päässyt kattomaan tuoksia tämän päivän kisasta? Ite en oo saanu race-sivua auki!
Ainakin auton kehitys loppuu kun on 5 miljoonaa miinuksella, ehkä siitä huolimatta voi ajaa kisoissa jne.Nyt olen hieman syventynyt tuohon Pitwalliin ja vaikuttaa erittäin hienolta peliltä. Olen kuitenkin parannellut autoa siihen malliin että tiimi on lähes 2 miljoonaa euroa miinuksella. Käsittääkseni 5 miljoonaa on konkurssiraja. Olenko väärässä?
Rahaa tulee voittamisesta, sponsoreilta ja fanituotteista. Aluksi tiimin tärkein äijä on head commercial sillä se määrittää miten hyvät sponsorisopimukset saat tehtyä. Itse vaihdoin huonon head commercialin superb/superb tyyppiin ja uusista sponsorisopimuksista saa nyt noin tuplasti rahaa kuin aikaisemmin... Ensimmäisellä viikolla sponsorirahaa taisi tulla 900k ja fanituotteista ehkä 500k.Miten saisin tiimin talouden vähän paremmalle tolalle? Kuljettajat eivät syö kovinkaan suurta osaa rahoista jotka olen laittanut tuulemaan vaan parempi moottori, paremmat renkaat jne. ovat vieneet rahavarani noin alas.
Saako osakilpailuiden voitoista (tai hyvistä sijoituksista) rahaa? Sponsori tulot ovat noin 550k / viikko. Onko tiimini vaarassa mennä konkurssiin jos en enää kuluta rahaa hulluna ja testaan sopivasti? Ensiauton kehittäminen maksaa 100k / viikko. Voiko kehittymistä seurata mistään?
Käsittääkseni kisassa kierrokset ei maksa. Aika ajoissa 3 kierrosta joista yhdelle otetaan aika eli sama kuin F1. Peli laittaa autoon automaagisesti vähinätään sellaisen bensamäärän että sillä selviää aika-ajot, loput tankkiin laitettavat bensat sinun pitää itse laskea.Testeissä ajettu kierros maksaa 3k, maksaako kisassa ajettu kierros samanverran? Aika-ajo ajetaan ilmeisesti yksikierroksisella järjestelmällä (kuten F1:ssä viime kaudella). Pitääkö kisataktiikkaa laatiessa osata ottaa huomioon aika-ajoissa kulutettava bensa vai lisätäänkö se automaattisesti tankkiin?