Noniin, kerronpa tuosta kunnon staffin palkkaamisesta. Olin palkannut designeriksi terrible very good okay:n ja sit kännipäissään niitä vapaita markkinoota seurasin ja satuin niitten terrible terrible terrible seasta läytämään terrible good good designerin ja onnessa palkkasin sen ja pistin heti kontrahtiin pituutta 13 viiikkoa. Rosvosektori totaalisesti. Minulla oli JO suht hyvä suunnittelija (en muistanut). Noh, laskin että että paljo tulee hintaa pitää toinenkin designeri 2miljoonaa, paljo irtisanominen on, miljoonan. Nappi laulaa halleluuja, kabuum miltsi veke. Eli varovaisuutta tohon peliin, ei hätiköidä jos ei ole 100% varma.
Sielä on developmentis bensatankki yks kehityskohde, en tiedä vaikuttaako se tankin kokoon? itsellä mahtuu 61l enkä sitä ole yhtään kehitelly.
Kannattaa lukee ne kaikki guidet ja faqit ja muitten pelaajien kysymykset läpi, saa paljon vinkkejä, ja vielä myöhemmin tarkistella sieltä.
Testaaminen varmaan kannattaa aina, jos vain rahat riittä. Kohtuus siinäkin tietty. Kannattaa säästellä ekstra panostusta niihin offseason testisessoneihin, vissii kehittää myös autoa ajaa niis testiä. Itse ajattelin ainakin. Kuskeja kehittää lisää kaikki testaaminen.
Kannattaa muistaa, että ennen kisaa tankattu bensa on pois pitstoppien pituudesta, tai niin kuvittelis jos sinittelee radalla pitkään ekalla stintillä. En sitten tiedä arvostaako sponsorit hyviä aika-ajo sijoituksia.
Sieltä pelin foorumeilta löytyy joku virolaisen koodaama apuohjelma noiden pitstoppien suunnitteluun, se ei ole täydellinen, mutta sillä pääsee helpommalla jos ei jaksa itse viritellä taktiikoita laskimen kanssa. Joku vois pastettaa tänne linkin siihen jos jaksaa.