Pitwall - F1 Manager

Gifu

New member
...

Kyllähän ne sivut toimii jos antaa tarpeeks monta minuuttia sivun latautua, mutta kökköä silti :nope:

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
uskoa veljet! Nyt kun serveri vaihtuu niin varmasti paranee meininki. Luulen ma. Kisa siirtyy viikonpaasta viikonlopuksi. Etta nain. :alppu:

Reef

Den Här satserna
Sijainti
Turku
joo, allaoleva ilmoitus oli sivulla just:

MAINTENANCE
I am just waiting for the new server details, then I'll be able to update the DNS and start configuring the new server. To point some things out: Everything that happened this week will be discarded and we'll start off Monday where we started off last Monday (6 February 2006 0h00). Please visit the IRC chat if you have any questions. If I'm not there, other people should be able to answer your questions.
eikohan se tasta :thumbup:

formulaX

Well-known member
Doodii, serveri on vaihtunut nyt vikkelämpään. Seuraava kisa on 19.2. ja etusivulla on infoa.

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
nyt nayttais homma pelittavan. sivut latautuu nopeasti ja ovat toimintavarmempia kuin ennen. :) hyva homma. nyt on mukavampi pelata taas.

Edit: niin etta kaikki vaan pelaamaan :)

Reef

Den Här satserna
Sijainti
Turku
joo, hienosti toimii :ahem:

eika mennyt tan viikon harjoituksetkaan heikommin :thumbup:

No katsotaan sitten taas kisassa...

Boyracer

Well-known member
Juu, turha taistella tutkainta (Reef F1) vastaan :(

Varmaan teillä kulkee kisassakin taas mainiosti, ylivoimaisesti eniten testiä ajettu. Itse en ajanut paljoa kun viimeksi meni paljosta testaamisesta huolimatta ihan penkin alle, rahaa vain paloi.

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Paskat. Sain uusia osia autoon ja ihan hyvat lahtopaikatkin kisaan on. Mutta sitten unohin antaa suunnitelman milloin taytyy tulla varikolle... Nyt niilla on 20 kierrokselle bensaa ja sit se loppuu. Vitutttaaaaa jo nyt. Ois ollu mahiksia ottaa muutama piste. Ahistaa kylla kun tietaa etukateen keskeyttavansa. :alppu:

Gifu

New member
Onko tän päivänen kisa ajettu jo, ku en nyt ota tolkkua...?

ja mitä tarkottaa tuolla Team -> My Home sivulla oleva "race (13h)" -juttu?

Fabler

Active member
Sijainti
Helsinki
Gifu sanoi:
Onko tän päivänen kisa ajettu jo, ku en nyt ota tolkkua...?

ja mitä tarkottaa tuolla Team -> My Home sivulla oleva "race (13h)" -juttu?
Se tarkottaa sitä, että kisa alkaa klo 13:00 (eli 14:00 suomen aikaa)

Reef

Den Här satserna
Sijainti
Turku
Varikkotaktiikka ei toiminut, voi surkeuksien surkeus :nope:

No ensviikko testia ja sitten seuraavalla viikolla kahta kovempi tsemppi kisaan :ahem:

Kyllahan kauteen yks kikkailu taktiikka kisa mahtuu :tongue: se siis ole taman paivainen

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Fabler sanoi:
Se tarkottaa sitä, että kisa alkaa klo 13:00 (eli 14:00 suomen aikaa)
Veikkaisin, että se tarkoittais kisaan olevan 13 tuntia. Ei ainakaan ennen oo tullu vastaan, että jotain ilmotettais alkavaks klo 13h. :rolleyes: Varmastihan en tokikaan mitään tiedä.

Jeejee, johto vankistu, vaikka Kuusma keskeytti. Tosin kierroksella 61 60 kierroksen kisassa. Vähä puun ja kuoren välis kehityksen kans. Liian monta osaa kehitykses, mutta työ on edennyt jo liian pitkälle että tohtis pistää poikki.

.. vai jatkuuko se kehitys siitä mihin jäi jos sen pätkäsee? Tuskin kuitenkaa..? :doubtful:

zhoop

Well-known member
Kertokaas mulle minkä takia mun tiimiltä on kadonnu pisteitä.

Tiimilläni on nyt 2 tallipistettä. Vaikka kuljettajani ovat sijoittuneet kaksi kertaa kahdeksanneksi ja kerran kuudenneksi. Kolme piste sijoitusta siis olisi, mutta vain tuo kaksi pistettä on kirjattu tuohon taulukkoon. Lisäksi kuudenneksi tänään sijoitunut kuskini ei ole saanut sijasta oikeutettuja pisteitä kumpaankaan sarja tilanteeseen (kuljettajat ja valmistajat). Onko muilla samoja ongelmia?

hhanhi

Hei vaan kaikki :)
Sijainti
Oolu
Milloin kilpailun rahapalkinnot näkyy tilillä? 4.12 sarjassa kisailin.

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
zhoop sanoi:
Kertokaas mulle minkä takia mun tiimiltä on kadonnu pisteitä.

Tiimilläni on nyt 2 tallipistettä. Vaikka kuljettajani ovat sijoittuneet kaksi kertaa kahdeksanneksi ja kerran kuudenneksi. Kolme piste sijoitusta siis olisi, mutta vain tuo kaksi pistettä on kirjattu tuohon taulukkoon. Lisäksi kuudenneksi tänään sijoitunut kuskini ei ole saanut sijasta oikeutettuja pisteitä kumpaankaan sarja tilanteeseen (kuljettajat ja valmistajat). Onko muilla samoja ongelmia?
Mm, siis onko tuo kaks kertaa mainittu kuudes sija tää yks ja sama tänään ajettu? Pisteet tästä päivästä näkyy vasta joskus huomenna. Samoin mun käsittääkseni rahapalkinnotki.

Boyracer

Well-known member
Varikkotaktiikka ei toiminut, voi surkeuksien surkeus
Welcome to my world :p

Ajoin kisan niin että mukana oli koko ajan paljon ylimääräistä bensaa kun jouduin olosuhteiden pakosta laskeskelemaan taktiikat melkeinpä päässä enkä halunnu riskeerata maaliin pääsyä.

No tuli edes 4. sija, parannusta edellisiin kisoihin. Koko ajan tiimi liukuu sijoituksissa alaspäin mutta eroa kärkeen ei ole vielä valtavasti, toivoa on!

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Nonni, testiviikko. Parantaako testaaminen auton osia?

Edit: Joku paskiainen vei mun paamekaanikon. Eika samantasoista korvaajaa loydy ihan heti. Voi voi :mad_old:

Viimeksi muokattu:

SaTeK

Well-known member
Sijainti
LL
butterfly sanoi:
Nonni, testiviikko. Parantaako testaaminen auton osia?
Kyllä testaaminen auttaa osien kehityksessä.

Mutta kannattaako nyt testiviikolla ajattaa muita kuin testikuskia?

Viimeksi muokattu:

Boyracer

Well-known member
Ainakin testaussivulla sanotaan että testkuski vastaa 100% auton setupista vai oliko se kehityksestä?