MAINTENANCE
I am just waiting for the new server details, then I'll be able to update the DNS and start configuring the new server. To point some things out: Everything that happened this week will be discarded and we'll start off Monday where we started off last Monday (6 February 2006 0h00). Please visit the IRC chat if you have any questions. If I'm not there, other people should be able to answer your questions.
Se tarkottaa sitä, että kisa alkaa klo 13:00 (eli 14:00 suomen aikaa)Gifu sanoi:Onko tän päivänen kisa ajettu jo, ku en nyt ota tolkkua...?
ja mitä tarkottaa tuolla Team -> My Home sivulla oleva "race (13h)" -juttu?
Veikkaisin, että se tarkoittais kisaan olevan 13 tuntia. Ei ainakaan ennen oo tullu vastaan, että jotain ilmotettais alkavaks klo 13h. Varmastihan en tokikaan mitään tiedä.Fabler sanoi:Se tarkottaa sitä, että kisa alkaa klo 13:00 (eli 14:00 suomen aikaa)
Mm, siis onko tuo kaks kertaa mainittu kuudes sija tää yks ja sama tänään ajettu? Pisteet tästä päivästä näkyy vasta joskus huomenna. Samoin mun käsittääkseni rahapalkinnotki.zhoop sanoi:Kertokaas mulle minkä takia mun tiimiltä on kadonnu pisteitä.
Tiimilläni on nyt 2 tallipistettä. Vaikka kuljettajani ovat sijoittuneet kaksi kertaa kahdeksanneksi ja kerran kuudenneksi. Kolme piste sijoitusta siis olisi, mutta vain tuo kaksi pistettä on kirjattu tuohon taulukkoon. Lisäksi kuudenneksi tänään sijoitunut kuskini ei ole saanut sijasta oikeutettuja pisteitä kumpaankaan sarja tilanteeseen (kuljettajat ja valmistajat). Onko muilla samoja ongelmia?
Welcome to my worldVarikkotaktiikka ei toiminut, voi surkeuksien surkeus
Kyllä testaaminen auttaa osien kehityksessä.butterfly sanoi:Nonni, testiviikko. Parantaako testaaminen auton osia?