Pitwall - F1 Manager

diitsi

Active member
Sijainti
espoo
ei huono startti pelille :)

Your driver finished fourth in last weekends race.
Your driver and team received 5 championship points and the team received 75 000,- prizemoney.
Your sponsors were happy with the points and are looking forward to more successes.

Your driver finished third in last weekends race!
Your driver and team received 6 championship points and the team received 100 000,- prizemoney.
Your sponsors were in an excellent mood after the race and celebrations continued until the late hours.
<---- veti räikköset :)

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Hitto, meika teki toyotat. Rahaaa on ihan SIKANA mutta auto ei vaan KULKENUT ja ei tullu pisteita. Ens sunnuntaina ehka... :eek:

Boyracer

Well-known member
Vähän parani sijoitukset edelliseen kisaan nähden, tosin johtuu siitä ettei ne oikeasti voineet olla huonommatkaan :eek:

Olen tähän asti antanut muille tiimeille about minuutin tasoitusta sikahitailla varikkopysähdyksillä, katsotaan onko asia korjautunut tänä viikonloppuna... Jos on niin podium paikoista on taas toivoa :eek:

DeepBlue

Well-known member
Eka kisa myös itsellä takana. Sijoitukset 10. ja 11. eli kaksi viimeistä :eek:
En tosin enempää odottanutkaan. Oikeastaan olin todella tyytyväinen, että sentään molemmat autot ajoi maaliin.
Syykin kulkemattomuuteen on selvillä, mikä auttaa jatkon suhteen.

Annoin noin 60 sekuntia tasoitusta kilpailijoille, johtuen pitkistä varikkopysäyksistä. Tuo 60 s. pois ja molemmat autot olisi olleet pisteillä.

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Astraali sanoi:
Kolme kisaa takana, jokaisesta keskeytykset. Syy: Polttoaineen loppuminen. Ilmeisesti en osaa säätää polttoainemääriä oikein. Apua :/
Oletko laskenut kulutuksen oikein? Ota mieluummin vaikka varman paalle se bensajuttu. Ja ole huolellinen siina bensanmaarassa. Kerran mulla jaany vaarin bensat ja molemmat keskeytti, Mikaan vituta niin paljoa :)

Henkka

Madministrator
Sijainti
Tampester
Oon nyt ihmetellyt peliä viikon verran ja tänään pääsin ekaa kertaa testaamaan. Mitenkäs se bensakulutus KISASSA nyt menee? Jos stintin jälkeen tankissa on vielä vaikka 5 litraa, niin jääkö se myös sille seuraavalle stintille uuden tankatun bensan lisäksi?

Millään muulla ei nyt tässä vaiheessa ole oikeastaan väliä, mutta tähän haluaisin vastauksen. Näkeekö ne bensamäärät kierros kierrokselta kisan jälkeen? Siitä sen sitten selvitän itse jos ne näkyy.

Varsin prseestähän tämä on, jos se bensa ei sinne jää, mutta pakko varmistaa asia, ettei tule radalle jäämisiä niinkuin täällä monelle on käynyt.

formulaX

Well-known member
Henkka sanoi:
Oon nyt ihmetellyt peliä viikon verran ja tänään pääsin ekaa kertaa testaamaan. Mitenkäs se bensakulutus KISASSA nyt menee? Jos stintin jälkeen tankissa on vielä vaikka 5 litraa, niin jääkö se myös sille seuraavalle stintille uuden tankatun bensan lisäksi?
Itseä kiinnostaisi sama asia, en ole sitä testannut.
Yleensä stinteiltä jää liruja tankkiin, kun kulutus ei ole kokonaislukuinen vaan desimaalihässäkkä, ja tankkiin ei saa kuin noita tasan litroja tankkailla. Idea olisi se, esim. 3 stopilla liikenteessä. 2 ekalla stopilla jäisi liruja tankkii ja sitten viimesellä stopilla liruista olisi tullut kokonaisia litroja, joten ei tarvisi tankata niin paljoa kuin stintin kierrosmäärä vaatisi (aikaa ei menisi tankkaamiseen).
Mutta epäilen, että pelin "php-scripti" laittaa pitstopilla VAIN sen verran bensaa tankkii mitä siihen strategyssä on pistäny.

Kisan jälkeen näkee ainoastaan, semmoisen graafisen palkin, missä on jäljelle jäänyt menovesi (Fuel tank load). Löytyy Race sivulta. Ennen löytyi All Results sivulta, mutta näyttää olevan toiminto estettynä.

Boyracer

Well-known member
Oletan että ne lirut sinne jää... Ja toistaiseksi ei ole kertaakaan bensa loppunut vaikka niillä desimaaleilla maaliin usein tullaankin :)

Kovaa vääntöä on Reefin kanssa 4.5 divarissa, kuskit käy jo harjoituksissakin vetäisemässä pari kierrosta melkein tyhjillä tankeilla sadasosan paremman ajan toivossa :p

Henkka

Madministrator
Sijainti
Tampester
Saakos tuota kuskin roolia miten muuteltua? Ostin suht hyvän kisakuskin paskan testikuskin paikalle, mutta sitä ei nyt saa siirrettyä siitä mihinkään. Siirtäisin vielä kakkoskuskin testaamaan ja ykkösen kakkoseksi.

Reef

Den Här satserna
Sijainti
Turku
Boyracer sanoi:
Oletan että ne lirut sinne jää... Ja toistaiseksi ei ole kertaakaan bensa loppunut vaikka niillä desimaaleilla maaliin usein tullaankin :)
Joo, kylla ne tuntuu sinne jaavan, kun ei ole bensa loppunut kuin eka kisassa, kun tuli lasku hirveee :eek:

Boyracer sanoi:
Kovaa vääntöä on Reefin kanssa 4.5 divarissa, kuskit käy jo harjoituksissakin vetäisemässä pari kierrosta melkein tyhjillä tankeilla sadasosan paremman ajan toivossa :p
harjoituksissa kylla vedetaan tankit ihan tyhjiin ja joskus loppuu bensakin kesken hirmu kierroksen :D

Testikuskilla olen koittanut harjoituksissa laittaa bensaa niin paljon kuin mahtuu ja ajattaa sita muutaman kierroksen ja tankannut taas ja ajattanut sitten tosi pitkia vetoja...

Henkka

Madministrator
Sijainti
Tampester
Onkos tätä peliä pelaaville mitään IRC-kannua käytössä? Siellä olisi helpompi tietämättömänä kysellä asioita.

Jos ei, niin äkkiäkös perustaa semmoisen. :alppu:

Reef

Den Här satserna
Sijainti
Turku
ei taida olla IRCia, en ainakaan tieda, tietaaks muut :confused:

Reef

Den Här satserna
Sijainti
Turku
Boyracer sanoi:
Onnea vaan taman paivan kaksoisvoitosta, mulla mennee noi varikko "stategiat" ihan poskelleen, eika autot kulje mihinkaan :jaska:

Häkä [CO]

Active member
Päätinpä minäkin sitten kokeilla tätä. Eilen rekisteröitysin ja tällä hetkellä 3 tallia sarjassa :( . Tosin lukumäärä taitaa kasvaa aika vauhdilla, joten eiköhän niitä ole jo viikon päästä enemmän. Meni nyt jo rahat miinukselle, eikä kuskeja ole vielä edes hankittu. Eiköhän tämä tästä.

Boyracer

Well-known member
Onnea vaan taman paivan kaksoisvoitosta, mulla mennee noi varikko "stategiat" ihan poskelleen, eika autot kulje mihinkaan
Kiitos kiitos, yllättävän hyvin kyllä meni mutta oli jo kyllä aikakin :cool:

Ajatin kuskeja eri taktiikoilla ja simulaatioiden pohjalta se nopeampi oli tosiaan nopeampi, liekö sitten vaan sattumaa. No, viikon päästä uus kisa, katsotaan miten sitten menee.