Minulla meni pakkasen puolelle testikaudella. Opin siitä että kulut kannattaa pitää todella pieninä. Rahaa kun tässä pelissä ei saa yhtä helposti kuin Pitwall:ssa. Muistaakseni minun piti ajaa kolme kisaa 99% wear-osilla. Kun tiesin että auto ei kestä maaliin asti, panostin aika-ajorahojen keruuseen minimibensoilla. Kisan ajoin 0-riskillä toivoen mahdollisimman monen muun tippuvan aikaisemmin. Kun rahaa oli sitten tarpeeksi, uusin kaikki osat, hommasin halvimman mahdollisimman kuskin ja pankkitili alkoi lihota.Tuomas_M sanoi:Mulla on rahaa 5 000 000 * -1 ja osien kunto > 90% wear. Joten hyvin menee. :alppu: Jospa tänään pääsisin maaliin jotta saisin vähän rahnaa.
Ajelen Rookie 15 ja 15 pisteen johdossa. Olen nyt varmistellut nolla riskeillä jo viimeiset kolme kisaa, mutta jostain syystä piste-ero senkun kasvaa. Mutta se ei meikäläistä kyllä yhtään haittaa. Ja tyhmänä menin heti ensimmäiseksi ostamaan tuulitunnelin ja kaksi muuta laitosta. Eihän niistä mitään hyötyä ollut kun ei ollut varaa testata kun pari kertaa. Myin ne pois, mutta 9 miljoonaa meni kankkulan kaivoon. Mutta kyllä ylennys Amateriin näyttää jo melkoisen varmalta, tosin rahan kanssa voi tulla ongelmia. Budjettini on ennen kilpailua aina 1 - 10 miljoonaa ja laskeskelin että n. 14 milliä tienaan vielä kauden lopussa. Ei se taida Amatöörissä kovin pitkään riittää.halinalle sanoi:Voi olla että jossain vaiheessa olisi järkevää luovuttaa voiton suhteen ja alkaa varmistella sijoitusta viiden sakissa. Mutta ainahan sitä voittoa pitää yrittää, koska jo kakkossijakin on aina hävitty sija.
Ei kai niitä testejä kannata ajella, on rahat muutenkin tiukalla. Ja niitä R&D jutskia ei tietenkään kannata hommata, jos ei aja testejä.
höpsis.. ei se mitään arpapeliä ole. Yrittäkää ymmärtää, että jos radan bensankulutus on very high, se tarkoittaa kulutusta per kilometri, eikä kulutus per kierros eikä kulutus per kisa.Jarto sanoi:Bensamäärien arviointi on vielä täyttä arpapeliä. Jostain kumman syystä viime kisan "very high" kulutus oli vain muutaman litran suurempi kuin edellisen kisan "medium". Ota siitä sitten selvää...
Osaan kyllä arvioida että bensaa palaa kisassa esim. 240 litraa. Epäselvää on kuitenkin, vaikuttaako sää ja moottori-level kulutukseen. Samoin se, ajaako kovemmalla riskillä. Tavallisesti lasken bensat hieman varman päälle, jotta pari kierrosta ennen maalia ei tule pysähdystä. Viime kisassa tuli kun vedin hatusta taktiikan sekä ajoin tosi kuluneella autolla. Ei viitsinyt lomamatkalla tuon tarkemmin keskittyähalinalle sanoi:höpsis.. ei se mitään arpapeliä ole. Yrittäkää ymmärtää, että jos radan bensankulutus on very high, se tarkoittaa kulutusta per kilometri, eikä kulutus per kierros eikä kulutus per kisa.
Itse onnistun aina litran parin tarkkuuteen. Tänään Spa kolmen stopin taktiikalla bensoilla 61/61/61/61. Varikolle kierroksilla 11, 22, 33 ja maalissa ei varmaan ylimääräistä bensaa ole kuin korkeintaan 2 litraa.
Joo, tuo osoite on vaihtunut jo aikoja sitten, mutta taitaa ketjulla olla jo ikääkin...Totke sanoi:Tein tilin ja tässä sitä nyt odotellaan, josko johonkin divariin heitettäis.
Uusi osoite on muuten http://www.gpro.se, tuo vanha ei enää tunnu edes ohjautuvan oikein. Kannattaa varmaan alotusviestiinkin editoida.
Aloittelijan vinkkejä saapi heittää, vaikka pelissä tuntuukin henkenä olevan tuo Find Out By Yourself. Ei ne tosimaailmassakaan näköjään mitään pulmusia ole.
Jos 7,5 sekuntia per kierros jää ryhmän kärkinimille aika-ajoissa, vika löytyy luultavasti kuskista. Huonoilla säädöillä voi hävitä jopa pari sekuntia kierroksella, mutta vain jos säädöt ovat todella pielessä. Rengasseosten välinen ero on yleensä alle puoli sekkaa kierroksella.Totke sanoi:Tänään pääsi sitten ensimmäisen kerran räveltämään asetuksia. Hölmön hommaa mun osalta, mutta kyllä tässä tovi totuttautumiseen menee. Ihmetyttää vaan kun jäin 15s Suzukan harkoissa noista ennätysajoista :jaska: