Pisti hieman silmää tuo "pakollinen". Oman tiimin äijät on pärjännyt kohtalaisen hyvin Excelillä ja on sanonut tämän olevan paljon kätevämp. Käyttävät toki myös Go:ta, mutta excel hoitaa saman asian.Datan keruu on silti helppoa GPRO Organizerilla eli GO:lla. Muistaa vaan aika-ajojen ja kisojen jälkeen pistää tuon automaattisesti hakemaan tiedot niin ei ole hätäpäivää. Lähestulkoon "pakollinen" aputyökalu jos aikoo pärjätä.
Ei pitäisi tapahtua, jos eivät mulle toista randomia lykkää putkeen Autossa vielä varaa seuraavaan kisaan mukavasti ja vauhtiakin löytyy.Pro ei ole aivan varma nakki kuitenkaan. Jos takana sarjan neljäs voittaa, joka on mahdollista ja sarjan viides tulee toiseksi, joka ei ole aivan todennäköistä niin sitten jäädään Ama 53 köröttelemään..
Periaatteessa, kunhan tuo Koznicki ei yllä kolmatta sijaa korkeammalle niin nousu on varma.Ei pitäisi tapahtua, jos eivät mulle toista randomia lykkää putkeen Autossa vielä varaa seuraavaan kisaan mukavasti ja vauhtiakin löytyy.
Terve vaan täällä F1-foruminkin puolella!
Lainausmerkit olivatkin tässä tapauksessa juuri siksi siellä. Omastakin tiimistä osa käyttää päätyökalunaan Exceliä. GO on vaan helppo laiskan miehen työkaluPisti hieman silmää tuo "pakollinen". Oman tiimin äijät on pärjännyt kohtalaisen hyvin Excelillä..
Juuri excelissä onkin niin hienoa, että siitä voi tehdä juuri omnalaisensa jos sitä osaa käyttää. GO on juurikin hieman nopeampi ja helpompi vaihtoehto ja itsekin siihen suurimmaksi osaksi sorrun, mutta nopeastihan sieltä saa ecxeliin tiedot.Lainausmerkit olivatkin tässä tapauksessa juuri siksi siellä. Omastakin tiimistä osa käyttää päätyökalunaan Exceliä. GO on vaan helppo laiskan miehen työkalu
Pari uusinta versiota ovat kyllä huonompia kuin aikaisemmat, ainakin nuo itse eniten käyttämäni ominaisuudet.