azly
Well-known member
mäkin haluun maistella!Vasemmassa yläreunassa jonkun mimmin koivet ja melkeen jotain muutakin.. Aika mauton minusta... Ilmeisesti en ymmärrä taidetta.
mäkin haluun maistella!Vasemmassa yläreunassa jonkun mimmin koivet ja melkeen jotain muutakin.. Aika mauton minusta... Ilmeisesti en ymmärrä taidetta.
Niin voi käydä kun poikien puolella seikkailee.Onpas täällä kaksimielistä porukkaa, pitikin tulla julistettani mainostamaan
Vastedes yritän pysyä poissa. Kunhan vitsailin, pitäähän täällä käydä vakoilemassaNiin voi käydä kun poikien puolella seikkailee.
Heheh, siinä missä itse luen tyttöjen topiciaVastedes yritän pysyä poissa. Kunhan vitsailin, pitäähän täällä käydä vakoilemassa
Tuo kuva sopisi hyvin työhuoneen seinälle.Kiitoksia! :thumbup::ahem:
Joo, mode vaihtamaaehkä "Äijien örinät" ois ollu katu-uskottavampi nimi, mutta poikatoikki on jotenkin söpö ja noh, poikamainen. :thumbup:
Tai vaikka Miesten mailma & Äijien örinäMites vaikkapa "Miesten maailma"?
tai vaikka "tissit ja perseet"Kun on tuo "Tyttöjen topic" eikä esim. "Naisten keskustelu" niin siksi valitsin "Poikatoikin" ketjun nimeksi. Mun puolestani moderaattorit vai vaihtaa nimeksi vaikka "Tumputus ja muut miesten käsityöt" .
täällä pitää nyt unohtaa säännön (aiheen) kirjain ja keskittyä säännön (aiheen) henkeen. eli tissit ja perseet.Täällä ei oikein tunnuta pysyvän aiheessa nyt .
Täällä ei oikein tunnuta pysyvän aiheessa nyt .
Tai sitten jatketaan Jacquesin kakkosviestissä aloittamalla linjalla:täällä pitää nyt unohtaa säännön (aiheen) kirjain ja keskittyä säännön (aiheen) henkeen. eli tissit ja perseet.
Onko se homofonia homogenia homologia homoseksuaali homo apiens eiku sapiens homonyymi homofobia näitä netistä löytyykään ...hitto! mä en vaan voi sille mitään, mutta jotenkin tuo toikin nimi on niiiiin homomainen.
kunnyt tässä olen langalla: maukasta kuvaa... KiittääIhme lässytystä,eikä kuvia ollenkaan
Danica
kiitos.Ihme lässytystä,eikä kuvia ollenkaan
Danica