poistetut jutut

• Viestiketjun aloittaja McMike
  • Aloituspäivämäärä

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Minäki haluun haistattaa vitut McMikelle, että haistappa vittu!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Re: ÄÄÄÄÄÄ!

Flying Spin sanoi:
Mua nyppii taas se, ettei omia viestejä voi enää deletoida! Vai onkos se ominaisuus pelkästään VIPeillä nykyään?
Ei onnistu vipeiltäkään.

McMike

Guest
Dominic sanoi:
Minäki haluun haistattaa vitut McMikelle, että haistappa vittu!
Kiitos, kiitos.

Mikäpäs se siinä, Kettu Vilpas.

jaksamisia vaan sinnekkin,,,:thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
RK
Toki olet tuossa hieman oikeassa, vaikka kyllähän tuokin asia semmoinen olisi, josta voisi saada jonkunlaista keskustelua/spekulointia aikaan. Mutta tosiaankin lähinnä tuommoinen veikkaus. Aika harva vaan sen bongaisi tuolta veikkausosastolta, joten siksi kai se on tuonne jätetty. Kyllä se johonkin on se linja vedettävä. Minun mielestä joku maalipurkki ei liity yhtään mihinkään tuossa topikissa. Melkein parempi, että koittaa pitää suunnilleen yhtenäistä linjaa selvyyden vuoksi koko f1-alueen sisällä, vaikka jokin topikki voikin olla hieman muita "kevyempi".
Vai hieman oikeassa... :D

Niin kyllähän Mäcin ja Kimin tilanteesta juttua löytyy. Muutaman toikin verran. Toki sinne mahtuu varmaan muutama lisääkin. Vähän voi tietysti pelätä tuleeko jonkinlaista päällekkäisyyttä.

Miksi voorumilla muuten on veikkausosasto, jos sitä ei käytetä ? Minusta se, että jotain ei löydetä oli aika huono selitys. Laitetaan samantien kaikki toikit yhdelle alueelle...:ahem:

Mitä tulee noihin linjan vetämisiin, niin entisenä viestimiehenä sanoisin, että linja voisi olla hiukan yksiselitteisempi. Nyt se linja on, jotenkin sekava joten ei ihme, että joillakin menee välillä sukset ristiin moderoinnin kanssa.

Toki esim. McMike olisi voinut valitella vähän asiallisemmin....tai ainakin nuo haistattelut olivat ihan turhia.

Dominic sanoi:
Tiesitkö muuten, että lauseet eivät pääty pilkkuihin.
Mitä toi hamsteri tekee sun Avatarissa ?

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Veikkaanpa, että tämän topikin perustaminen oli vain joku sympatioita osoittava takapotku taannoisen Tapaus Stickyn tiimoilta. Suljetaan ja jonnekin puis ;) :thumbup: .

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Wilpuri sanoi:
Veikkaanpa, että tämän topikin perustaminen oli vain joku sympatioita osoittava takapotku taannoisen Tapaus Stickyn tiimoilta. Suljetaan ja jonnekin puis ;) :thumbup: .
Minä taas veikkaan, että toikki perustettiin muutaman moderoidun kommentin takia. :doubtful:

Stig Helmer

Banned
Mielestäni aikuiset ihmiset voisivat nyt VÄHÄN katsoa itse kukin peiliin! Tuskin tämä nyt niin vakavaa on, että pitää ruveta vittuja haistattelemaan.

Itse en ole havainnut moderaattorien linjassa mitään erityisen vakavia puutteita, mutta jos se ei ihmisiä miellytä, niin sen näkee sitten seurauksista: ihmiset äänestävät kukkarollaan ja luopuvat VIP-tittelistä! Itsehän en ole sitä vielä kerennyt edes hankkia, ja saa nyt nähdä...

Eli käytännössä tämä kuitenkin pyörii käyttäjien kustannuksella!

Dominic sanoi:
Tiesitkö muuten, että lauseet eivät pääty pilkkuihin.
No kyllähän päättyvät, esimerkiksi juuri tässä esimerkissä tuo sivulause.

Tiesitkö sinä, että suora kysymys päättyy kysymysmerkkiin? ;)