Pokettiralli

• Kyllä

Äänet: 1 4,2%
  • En

Äänet: 10 41,7%
  • En, turhaa paskaa

Äänet: 7 29,2%
  • En, vieläkin sairaalassa viime vuoden jäljiltä

Äänet: 2 8,3%
  • Kaikki rahat vain pommeihin...

Äänet: 1 4,2%
  • Käyn kylillä ajelemassa ja kattelemassa muiden raketteja

Äänet: 3 12,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    24

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Katsomaan menen varmasti, kun tavanneet olla melkoisen ahkeraa porukkaa nuo lähiseudun asukit rakettihärpäkkeineen. Ostamaan en ole langennut enkä tulekaan lankeamaan.

Hartsa76

Well-known member
Mahdollisesti jotain pientä hankkinen. Sytytän ne ainakin tulitikuilla, joita pidän silmissäni. Ja annan laueta käteeni, kuten itsek... Siis hankkinen pari papanttimattoa ja avarruus rakenttia ainakin. Ja kattilaa soimaava mustakylkipata, jolla särjen pari ruutua. Sitte mä heittelen naapureita tykäreillä, ammun kissanpieruja kädestäin ja meen sotaa roomalaisilla kynttilöillä. Ja postilaatikot räjäytän kanssa. Tai räjäyttäisin jos täällä sellaisia olis. Lisäks kusen hankeen. Ja lopulla merkkareita niin paljon ku saa.
Ainahan sinä voit yrittää räjäyttää postiluukkuja ja hyvällä tuurilla hankkia samalla syyte murhan yrityksestä.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ainahan sinä voit yrittää räjäyttää postiluukkuja ja hyvällä tuurilla hankkia samalla syyte murhan yrityksestä.
Mainio idea. Ja kun jään kiinni, kerron että minua yllytettiin tuohon toimintaan. Todisteeksi näytän poliiseille tämän toikin ja sitten ollaan molemmat syytteessä koska murhaan yllyttäminen on Suomessa rikollista ja siitä joutuu vankilaan.

Hartsa76

Well-known member
Mainio idea. Ja kun jään kiinni, kerron että minua yllytettiin tuohon toimintaan. Todisteeksi näytän poliiseille tämän toikin ja sitten ollaan molemmat syytteessä koska murhaan yllyttäminen on Suomessa rikollista ja siitä joutuu vankilaan.
Minä pääsen pälkähästä sanomalla poliiseille, että se oli vain läppää.

Mangelo

Well-known member
Dubaissa järjestelevät maailman kaikkien aikojen isointa ilotulitusta.
Suhauttavat menemään yli 400 000 rakettia taivaan tuuliin.
Voimassa oleva ennätys kertailotulitukselle on 78 000 rakettia.
Saiko niitä kissanpieruja markalla vai kahdella 12kpl? 6000€urolla pääsisi ennätyskirjoihin.

DW

2009-2016
Jos tuollasen määrän ostaa suoraann maahantuojalta, niin hinnaksi tullee noin 3.000,-.
Enää et vaan taida ostella. Eikös nämä kielletty muka liian vaarallisina, samoin kuin roomalaiset?

Parhaimpia tuotteita kun olivat pistää yhteen nippuun iso kasa ja nuotioon....vähän vielä kun vetäytyi taaksepäin.

DW

2009-2016
Joskus sain muuten hienon ohjeen siitä jos tulitteen sytytyslanka on liian pitkä eikä saksia ole, niin kuulemma sytkärinliekillä saa poikkastua nätisti. Käsin katkomalla se on vaikeaa varsinkin silloin, kun sormia on kahdeksan.