Ainahan sinä voit yrittää räjäyttää postiluukkuja ja hyvällä tuurilla hankkia samalla syyte murhan yrityksestä.Mahdollisesti jotain pientä hankkinen. Sytytän ne ainakin tulitikuilla, joita pidän silmissäni. Ja annan laueta käteeni, kuten itsek... Siis hankkinen pari papanttimattoa ja avarruus rakenttia ainakin. Ja kattilaa soimaava mustakylkipata, jolla särjen pari ruutua. Sitte mä heittelen naapureita tykäreillä, ammun kissanpieruja kädestäin ja meen sotaa roomalaisilla kynttilöillä. Ja postilaatikot räjäytän kanssa. Tai räjäyttäisin jos täällä sellaisia olis. Lisäks kusen hankeen. Ja lopulla merkkareita niin paljon ku saa.
Mainio idea. Ja kun jään kiinni, kerron että minua yllytettiin tuohon toimintaan. Todisteeksi näytän poliiseille tämän toikin ja sitten ollaan molemmat syytteessä koska murhaan yllyttäminen on Suomessa rikollista ja siitä joutuu vankilaan.Ainahan sinä voit yrittää räjäyttää postiluukkuja ja hyvällä tuurilla hankkia samalla syyte murhan yrityksestä.
Minä pääsen pälkähästä sanomalla poliiseille, että se oli vain läppää.Mainio idea. Ja kun jään kiinni, kerron että minua yllytettiin tuohon toimintaan. Todisteeksi näytän poliiseille tämän toikin ja sitten ollaan molemmat syytteessä koska murhaan yllyttäminen on Suomessa rikollista ja siitä joutuu vankilaan.
Et enää.Minä pääsen pälkähästä sanomalla poliiseille, että se oli vain läppää.
Onneksi Joni on ymmärtäväinen sellitoveri.Hahah! Hartsa vankilaan!
Taskubiljardin lähisukulainen. Tai sitten ei.Mitä tämä tällainen taskuralli sitten on?
Saiko niitä kissanpieruja markalla vai kahdella 12kpl? 6000€urolla pääsisi ennätyskirjoihin.Dubaissa järjestelevät maailman kaikkien aikojen isointa ilotulitusta.
Suhauttavat menemään yli 400 000 rakettia taivaan tuuliin.
Voimassa oleva ennätys kertailotulitukselle on 78 000 rakettia.
Jos tuollasen määrän ostaa suoraann maahantuojalta, niin hinnaksi tullee noin 3.000,-.Saiko niitä kissanpieruja markalla vai kahdella 12kpl? 6000€urolla pääsisi ennätyskirjoihin.
Enää et vaan taida ostella. Eikös nämä kielletty muka liian vaarallisina, samoin kuin roomalaiset?Jos tuollasen määrän ostaa suoraann maahantuojalta, niin hinnaksi tullee noin 3.000,-.
Kyllä niitä edellisen kerran raketteja ostaessa myytiin. Toinen oli papatti, josta riitti paukuteltavaa koko illaksi maton purkamalla.Eikai niitä kissanpaskoja enään myydäkään?
Ei niitä tältä kylältä ainakaan vuosi sitten saanut. Onneksi.Kyllä niitä edellisen kerran raketteja ostaessa myytiin. Toinen oli papatti, josta riitti paukuteltavaa koko illaksi maton purkamalla.