Mikä vika siinä on?Myös P1 Rai lähtee Enään-keskitysleirilleni jahka aika on koittava.
Mikä vika siinä on?Myös P1 Rai lähtee Enään-keskitysleirilleni jahka aika on koittava.
Se, että "enään" ei ole suomen kieltä.Mikä vika siinä on?
Jopa Albertin suomennokset hakkaavat kääntäjän.Googlen kääntäjän mukaan:
When = jos, jolloin, milloin, silloin kun, koska, jahka
Opettele itse. Kotimaa kirjoitetaan pienellä. Pilkkuakin voisi käyttää.Opetelkaa nyt helvetti kirjoittamaan ja puhumaan Kotimaisten kielten keskuksen ohjeiden mukaan ettei taas tarvitse hävetä suomalaisuuttaan.
Vääriä sanoja käyttäville pitäisi laatia lisävero.
Ja varsinkin nimiä.Vääriä sanoja käyttäville pitäisi laatia lisävero.
Se on sanamuunnos rokettipallista :frank:.Itse en ainakaan ole kuullut ennen sanasta pokettiralli.
Mietis uudestaan.Kotimaa kirjoitetaan pienellä.
Mietis uudestaan.
Usko pois se on yleisnimi joten se kirjoitetaan pienellä. Enhän minä näistä kyllä mitään tiedä, kunhan vain inkutan aikani kuluksi.Mietis uudestaan.
Ehkäpä jjv puhuu kristillisestä sanomalehdestä. Tiedä sitten mitä kieliä siinä puhutaan. Mystisiä usein ovat, kielillä puhumiset.Usko pois se on yleisnimi joten se kirjoitetaan pienellä. Enhän minä näistä kyllä mitään tiedä, kunhan vain inkutan aikani kuluksi.
Niinhän ne tuppaavat olemaan.Ehkäpä jjv puhuu kristillisestä sanomalehdestä. Tiedä sitten mitä kieliä siinä puhutaan. Mystisiä usein ovat, kielillä puhumiset.
Usko pois se oli ihan oikein kirjoitettu isolla alkukirjaimella.Usko pois se on yleisnimi joten se kirjoitetaan pienellä. Enhän minä näistä kyllä mitään tiedä, kunhan vain inkutan aikani kuluksi.
Kotimaisten kielten keskus ei ole yleisnimi.Usko pois se on yleisnimi joten se kirjoitetaan pienellä.