Poliisit olisi pitänyt asettaa syytteeseen 8 etälamauttimen iskusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Poliiseille olisi pitänyt antaa syyte?

• Kyllä

Äänet: 5 16,7%
  • Ei

Äänet: 22 73,3%
  • Ihan sama minulle

Äänet: 3 10,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    30
  • Äänestys suljettu. .
Ihan oikein, että moukuttavat vähän. Virallinen koneisto on saamaton (mm. raiskauksista mitättömät tuomiot) ja tehoton, jospa tuollainen epävirallinen lisä-moukutus putkan perällä laittaisi paatuneimpia kriminaaleja aisoihin.

Mitä noita videoita sähkölamauttimesta katsonut, niin niiden mukaan pitäisi olla aikaa laittaa mies rautoihin iskun jälkeen. Ei ne kaverit suoraan pomppaa pystyyn.

Lähetkö koittaa yli 140 kiloisen sekopään kanssa?

"noin.. nyt kun se on tuossa hetken tärissy, niin mulla on hyvää aikaa laittaa toi äijä rautOI......""

Asiasta on tehty esitutkinta ja sen perusteella syyttämättäjättämispäätös. Siellä on paras tieto. Se riittää mulle.

Mä vertaisin tuollaista nähtävästi sekopäisessä tilassa kekkuloivaa 142 kg seppää johonkin isoon riehuvaan eläimeen. Joku pieni gorilla vaikka. Lähdetäänkö sen kanssa miehissä painimaan vai käytetään etälamautinta jos sellainen on?

Just noin mä asian ajattelen.

Nähdäkseni poliisi tarvitsee oikeuden voimakeinoihin heitä vastaan uhkaavasti käyttäytyvään. Tämä jenkkilän bussiepisodi sitten onkin toinen juttu, koska vammainen ei osoittanut uhkaa poliisia kohtaan muuten kuin olemalla pelottavan tai sekavan oloinen. Ero ehkä siinä onko virkavallan vastustaminen passiivista vai aktiivista.

Jos vammainen tai sairas käy poliisin päälle, toki hänetkin pitää aisoihin laittaa.

Viimeksi muokattu:
Tässähän voisi nyt heittää mielipitensä totuutena ihan sen mukaan diggaileeko enemmän 142 kiloisia sydänvaivaisia miehiä vai poliiseja, mutta peesaankin sen sijaan Meheä. Eli kun en asiasta paskan vertaa tiedä, niin täytyy vaan luottaa siihen, että ne jotka mahdollisesti tietävät, ovat tehneet oikean päätöksen.

Sitäkin on vaikea mennä sanomaan, että olisiko tuo 142 kiloinen ja sydänvaivainen mies heittänyt lusikan nurkkaan ihan pelkästä riehumisesta. Voi olla jopa niinkin, että olisi kuollut jo hiukan aikaisemmin jos poliisit eivät olisi defibrilloineet etänä.

Kun käyttäytyy suht fiksusti, niin ei sua ammuta etälamauttimella ainakaan poliisin toimesta.

Tyhmä pää, läski kroppa ja henki veke.

Kyllä tuo lamauttimen käyttö oli selvä ylilyönti. Tuo 140 kiloinen raivopää olisi pitänyt hakata jousipampuilla siniseksi niin nyt olisi kaikilla hyvä mieli eikä kukaan ruikuttaisi ;)

Joka kodin pikku kriminaalit on hyvä tutustuttaa näihin lamauttimiin jo penskana :D

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013080917350502_uu.shtml

Mitähän tuokin bongaaja on ajatellut. Lelulamauttimen kuvan vieressä varmaan ollut kuva lelupistoolista ja lukija ihmettelee ainoastaan lamautinta. Kumpikohan noista on se pahempi? "En osta tota lamautinta, kun joku kuoli sen avulla. Valitsen siis tutun ja turvallisen pistoolin. aah tuollahan onkin vielä parempi vaihtoehto ak-47 replica for Kids"

Kyllä tuo lamauttimen käyttö oli selvä ylilyönti. Tuo 140 kiloinen raivopää olisi pitänyt hakata jousipampuilla siniseksi niin nyt olisi kaikilla hyvä mieli eikä kukaan ruikuttaisi ;)

Niin, etälamautin takaa elektronisen xtaasin kun pamputus taas jättää ikäviä mustelmia.