Örfil
Guest
Olisi kiva nähdä tästä putkitanssista esim. videota?
Tuossa alkaa kohdassa 2.35 tanssi.Olisi kiva nähdä tästä putkitanssista esim. videota?
Itselläni on pariin eri otteeseen jonkun vanhemman konkelin kanssa meinannut usko loppua juuri kertomasi kaltaisessa tilanteessa. Tuo kuusiokolopultti on kuitenkin ollut ratkaiseva kiinnike, eivät nuo alemmat mutterit. Eli ainakin omissa käyttökokemuksissani tilanne on ratkennut voimankäytöllä: nihnutuksella, raivokkaalla venkslaamisella ja kämmenpohjalla paukuttamalla.Pojalle hommattiin käytetty Nopsa, mutta sen ohjaustango ei liiku suuntaan eikä toiseen. Satula säätyi ihan hyvin.
Uskoakseni tangon pitäisi löystyä kun löysää tuota ylimpänä olevaa kuusiokolopulttia. Siis siinä ohjaustangon putken yläpäässä.
Normaalilla voimankäytöllä tango ei kuitenkaan inahtanut ylös, ei alas, vaikka kuusiokoloputti kyllä löystyi helposti.
Löysäänkö uudelleen ja otan lekan käyttöön?
Ei kai nuo alempana olevat, halkaisijaltaan suurehkot mutterit, voi liittyä säätöhommiin?
Sama.Itselläni on pariin eri otteeseen jonkun vanhemman konkelin kanssa meinannut usko loppua juuri kertomasi kaltaisessa tilanteessa. Tuo kuusiokolopultti on kuitenkin ollut ratkaiseva kiinnike, eivät nuo alemmat mutterit. Eli ainakin omissa käyttökokemuksissani tilanne on ratkennut voimankäytöllä: nihnutuksella, raivokkaalla venkslaamisella ja kämmenpohjalla paukuttamalla.
Itselläni on pariin eri otteeseen jonkun vanhemman konkelin kanssa meinannut usko loppua juuri kertomasi kaltaisessa tilanteessa. Tuo kuusiokolopultti on kuitenkin ollut ratkaiseva kiinnike, eivät nuo alemmat mutterit. Eli ainakin omissa käyttökokemuksissani tilanne on ratkennut voimankäytöllä: nihnutuksella, raivokkaalla venkslaamisella ja kämmenpohjalla paukuttamalla.
Hienoa. Kiitos!
Montako vaihdetta niissä on?Oslon kaupunkipyörät ovat vaihtuneet uusiin.
Olen tainnut kertoa vastauksen tuohon kysymykseen jo aiemmin tässä säikeessä?Montako vaihdetta niissä on?
Saattaa olla, en oo huomannu.Olen tainnut kertoa vastauksen tuohon kysymykseen jo aiemmin tässä säikeessä?
Laskin, selvitin pyörien määrän ja mallit ja tulos on 12 320.Montako vaihdetta niissä on?
Ei ole vandalismi tietääkseni ongelma Oslossa. Itse en käytä kaupunkipyörää, muistaakseni tallissani on neljä polkupyörää varattuna omaan käyttööni.Jotenkin tuntuu aika pahalta, että niin hieno idea kuin kaupunkipyörä onkin, se kärsii vandalismista sun muusta ihmisen typeryydestä.
Siis ainakin Hesan Stadissa.
Ihmiset on apinoita, ne ansaitsee tupenrapinoita.
Itse en ole koskaan käyttänyt kaupunkipyörää, en ole tarvinnut.
Luulis että tuollaiseen kannattais laittaa vain jalkajarru. Ainakin nuo vaijerit on tuossa vandaali-/vikaherkemmin kuin vaikka Lontoon fillareissa:En ole varma onko vaihteitten määrä käynyt selville aiemmista postauksistani. Tässä kuitenkin foto uudesta mallista:
Yksi jarru ei taida olla laillinen? Onhan tuossa Lontoon pyörässäkin kaksi jarrua?Luulis että tuollaiseen kannattais laittaa vain jalkajarru. Ainakin nuo vaijerit on tuossa vandaali-/vikaherkemmin kuin vaikka Lontoon fillareissa:
Joo, mut meinaan, että nuo vaijerit on viksusti rungon sisällä. Toki ne silti joskus katkeaa.Onhan tuossa Lontoon pyörässäkin kaksi jarrua?
Vandalismilta ei voi polkupyörää suojata. Jos joku haluaa tehdä tuhoja, ei se vaijereiden sijoituksesta ole kiinni.Joo, mut meinaan, että nuo vaijerit on viksusti rungon sisällä. Toki ne silti joskus katkeaa.
Onkohan noissa umpikumirenkaat? Äiteen fillarissa oli joskus umpikumirengas takarenkaana, kun se pyöräili neljän kilometrin työmatkaansa päivittäin.Vandalismilta ei voi polkupyörää suojata. Jos joku haluaa tehdä tuhoja, ei se vaijereiden sijoituksesta ole kiinni.