Dallaran urkuri
Well-known member
Mahtuisko vielä muutama juomapullo kiinni? Tai kunnon tonkka tarakalle, ettei jano yllätä :alppu:Fillari päivitetty lähes kokonaan ensi viikonlopun IM 70.3 St Pölteniin.
Mahtuisko vielä muutama juomapullo kiinni? Tai kunnon tonkka tarakalle, ettei jano yllätä :alppu:Fillari päivitetty lähes kokonaan ensi viikonlopun IM 70.3 St Pölteniin.
3-4 pulloa on ihan normisettiä pitkälle matkalla. Jos juo 10-15 min välein desin, niin meneehän tuota nestettä.Mahtuisko vielä muutama juomapullo kiinni? Tai kunnon tonkka tarakalle, ettei jano yllätä :alppu:
Ei riitä. Pullo (7 dl) vähintään mentävä. Kuumassa kaksi. Eli 1-2 dl kerralla.N. 0.4 dl/tunti siis. Täytyypä painaa luku mieleen :ahem:
Tuossa toisessa pullossa persuksen takana on varatuubi.Missä pidät varatuubia? Mulla oli juomapullotelineessä satulan takana.
Mitenkäs tuo juomapuoli yleensä kisoissa ratkaistaan? Ainakin mäkisellä reitillä ison nestemäärän mukana raahaaminen hidastaa merkittävästi. Tietysti nestettä on pakko tasaisesti saada, ja mielellään sellaista, josta tietää mitä se on.
Mä olen aiemmin mennyt järjestäjien urheilujuomapulloilla, joita saa reitin varrella olevista juomapisteistä (vanha pullo veke ja uus toimitsijalta kouraan). Viime vuonna Nizzassa oli kuitenkin isoja ongelmia imeytymisen kanssa ja analysoin yhdeksi syyksi liian vahvan sekoituksen. Eli sekoitussuhde ei vastannut sitä mitä sen olisi pitänyt olla.Yks keino on ottaa huollosta vain vettä ja käyttää omia geelejä. Toisekseen urheilujuomien ja geelien ja patukoiden merkki ilmoitetaan etukäteen ja totutella siihen. Järjestäjä ilmoittaa myös juoman vahvuuden.
Itse olen vesilinjalla ja mukana saattaa olla yks pullo myös suola-/magnesiumjuomaa.
:tongue:Mahtuisko vielä muutama juomapullo kiinni? Tai kunnon tonkka tarakalle, ettei jano yllätä :alppu:
Käytän pottaa. Se on ns. anti-puncturemallia.Kannattaa varmistaa että kypärässä on tarpeeksi ilmaa.
Meillähän sunnuntaisin yhteislenkki riatlonistien ja pyöräseuralaisten kanssa. Osanotto vaihteleva. Kuitenkin hallipyöräilyyn tuli aamu 7.30 väkeä aika hyvin ja se sentään maksoi. Niinpä seurojen puheenjohtajat miettikin, että pitäisköhän yhteislenkeille laittaa maksu ja lähtö klo 7.30 aamusta.Sovin äsken alustavasti Stravafrendsin kanssa 100+ mittaisesta pyörälenkistä Markassa ensi viikonloppuna. Saa nähdä toteutuuko.
Varsin kova kiire tappamaan ihmisiä.Autoilija ohitti suojatien eteen pysähtyneen auton - polkupyöräilijä jäi alle ja kuoli
Vuonna 1930 syntynyt mies kuoli jäätyään auton alle suojatiellä Raisiossa torstaiaamuna 8.30 aikaan.
Polkupyöräilijä oli ylittämässä Alhaistentietä suojatietä pitkin. Suojatien eteen pysähtyi henkilöauto ja kuljettaja päästi pyöräilijän ylittämään tietä.
Paikalle tuli myös toinen henkilöauto, jonka kuljettaja pysähtyi ensiksi suojatien edessä olleen auton taakse, mutta lähti sitten kuitenkin ohittamaan autoa. Tämän auton kuljettaja törmäsi suojatietä ylittäneeseen pyöräilijään.
Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja kuoleman tuottamuksena.