Albert Oil
Hippi ja juntti
Tuolla se on vaatehuoneessa. Sanonko terveisiä?
Eikös ne olleet paremminkin miestenhuoneessa?Tuolla se on vaatehuoneessa. Sanonko terveisiä?
Tuskinpa Osuuspankista voi käydä Ukrainaan suoraa osakekauppaa (ei onnistu edes Interactive Brokersin kautta). Ehkä Osuuspankin meklareiden kautta voi tehdä puhelintoimeksiantoja myös Ukrainaan, kannattaa kysäistä.Ei taida olla Osuuspankin kautta mahdollista päästä tekemään hilloa ukrainalaisten päänahoilla?
Ei sijoitushommeleita kannata pitää omana tietonaan, koska silloin muut eivät pääse seuraamaan menestystä naamat kateudesta vihreinä tai nauramaan vahingoniloisina sijoitusten valuessa kankkulankaivoon.Itse olen tullut siihen lopputulokseen, että omat sijoitushommelit kannattaa pitää ihan omana tietonaan. Tai edes suositukset. Ei tule kelleen paha mieli.
Yrityksistä sinällään voi kyllä keskustella.
Kannattaakohan?Tuskinpa Osuuspankista voi käydä Ukrainaan suoraa osakekauppaa (ei onnistu edes Interactive Brokersin kautta). Ehkä Osuuspankin meklareiden kautta voi tehdä puhelintoimeksiantoja myös Ukrainaan, kannattaa kysäistä. .
Kyllä, harrastan. Sijoitan nimittäin aina YLÄMUMMOON!
Mä sijoitan AINA ylämummoon. Lefthänd, righthänd, bumtsibum! Näittekö minkä maalin kaveri iskee?
KEHÄÄ!
No nyt se on Ukraina sitten yli 400.Ukrainan pörssin indeksiarvo on nyt vähän yli 300, tasan 3 vuotta sitten se oli yli 1100.
Maaliskuussa se voi ihan hyvin olla alle 200 tai yli 400.
Valuutan arvo taas taitaa mennä päinvastaiseen suuntaan.No nyt se on Ukraina sitten yli 400.
Ei tarvinnu venata maaliskuuta. Kohoaa kuin seinä.
Pitää paikkansa.Valuutan arvo taas taitaa mennä päinvastaiseen suuntaan.
Tarkenna. Heti.Heh heh...
Sijoitan aina YLÄMUMMOON!
Hah hahhaa tajusitteko? Heh heh hihih haa
Tommosia noi Haudit on.
Mulla on Venäjä-rahastoa, jota ryhdyin tankkaamaan maaliskuussa. Samoin Ukrainarahastoa löytyy.Jonkinmoista kurssinousua luvassa tiistaina, Venäjän talous tuskin tullee saamaan lisäsanktioita?.
Rahoja kiinni YITiin, Nokian Renkaisiin yms Venäjällä toimiviin suomalaisyrityksiin?
Tai jopa sinne suoraan...