Örfil
Guest
Heh, Cpt käy talonsa yläkerran mummoa räimimässä :thumbup:Se on muuten sellainen juttu, että aina kun MINÄ sijoitan, sijoitan nimittäin sitten YLÄMUMMOON ja LUJAA!
Heh, Cpt käy talonsa yläkerran mummoa räimimässä :thumbup:Se on muuten sellainen juttu, että aina kun MINÄ sijoitan, sijoitan nimittäin sitten YLÄMUMMOON ja LUJAA!
Ryhdyin juuri keventämään (noin kolmanneksella kutakin) hurjimmin nousseita rahastoja, kuten ylipainossa ollutta Brasiliaa (45000 pts -> 55000 pts), Venäjää (1060 -> 1380 pts) ja Intiaa (20000 -> 25000 pts)Nää ATH-hinnat ei voi olla kestävällä tasolla kun huomioi reaalitalouden tilan, ei vaan voi. Kesä-alea odotellessa.
Moon nykyään niin huono ryyppymies, että ei riitä kyvyt enää tuohon urakkaan. :nope:Ja ryyppää ne rahat.
Vähän parempaa koknakkia tai vaahtoviiniä juhannusjuomaksi.Moon nykyään niin huono ryyppymies, että ei riitä kyvyt enää tuohon urakkaan. :nope:
Täyskasvuinen mies ei tule edes pieneen jurriin muutamalla tontulla tätä juomaa...Moon nykyään niin huono ryyppymies, että ei riitä kyvyt enää tuohon urakkaan. :nope:
Mistähän tuon tuotteen hinta muodostuu?Täyskasvuinen mies ei tule edes pieneen jurriin muutamalla tontulla tätä juomaa...
Ostin osuuden Jontikka firmasta. Se on eri juttu, mutta nyt nautin aina kun näen pellon laidalla Jonnen. Sieltä kyntää "oma kalusto"! Huoltaa pitää kaikkia koneita ja alkuperäisosilla jos haluaa, että kestää ja toimii. Ja päivittäähän se paatuneempikin jyväjemmari traktoria uudempaan malliin säännöllisesti, kiitos maataloustukien:thumbup:Virtuaalisen jontikan ostit?
Samat metkut. Paitti, että mulla ei ole ylipainossa. Ihan pohjilta en onnistunut, 23,59 näkyy olevan ostohinta. Ostopilkki oli tiputettu noin euron liian alas, joten jouduin juoksemaan vastamäen juurelta kiinni kun ei 21,70 eurossa jaksanut poiketa.Turhankin isolla painolla tuli ostettua Nokian Renkaita. Ei voinut vastustaa kun näin laadukasta yritystä saa Putinin hakkaamaan hintaan. Johan tässä on osinkokoneen makuakin nykykurssilla:thumbup:
Koostuuko salkku pelkistä suorista osakeostoista vai oletko mukana ETF:llä tms tuotteilla? Hienoja lukemia yhtäkaikki, itsellä jenkkilästä 40% salkusta, muuten lähinnä pohjoismaista (toki mieluiten yrityksiä, joiden tulos tulee pääasiasta ihan muualta kuin Suomesta). Joitakin "jokereita" mukana, mutta kun holdarina pääpaino kun on pitkän linjan osinko-aristokraateissa, niin ei sinne paljon yllättäjiä mahdu mukaan. Jotain XINiä + uuden energian pikkuhevosta olen ajatellut siivun napata jos vielä vähän niiaisivat.Samat metkut. Paitti, että mulla ei ole ylipainossa. Ihan pohjilta en onnistunut, 23,59 näkyy olevan ostohinta. Ostopilkki oli tiputettu noin euron liian alas, joten jouduin juoksemaan vastamäen juurelta kiinni kun ei 21,70 eurossa jaksanut poiketa.
Vain Konetta ja Renkuloita on nyt suomiosakkeista. Loput 93% on maailmalta.
Brasilia aika massiivisessa ylipainossa vauhdikkaan 30% nousun vuoksi. Oli jo alun perin ylipainossa kun maaliskuussa avautui liian ilmeinen ostopaikka. Täytynee heivata 1/3 pois syksyllä.
Vietnamilla ja Intialla vähän sama kohtalo.
Salkun kehitys +81,3% (12 kk)