Poll: juusto

Miten matalaksi höyläät juustoa päältä?

• Heti kun kyljestä saa sopivan kapeita paloja

Äänet: 2 8,3%
  • Alle 3cm

Äänet: 3 12,5%
  • Alle 1cm

• Loppuun asti päältä

Äänet: 9 37,5%
  • Valmiiksi viipaloitu juusto

Äänet: 4 16,7%
  • En syö leipää juustolla

• Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Lähinnä tarkoitin, ettei ole hirveesti järkeä ostaa halpaa juustoa, jos se maistuu pahalle ja pilata sillä voikkarin maku. Mielummin on sitten ilman.
Oisko järkee ostaa kallista juustoa, jos se maistuu pahalle?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oisko järkee ostaa kallista juustoa, jos se maistuu pahalle?
Vielä vähemmän. Mutta on hyvin pölöjää ostaa halpaa juustoa vain siksi, että sillä säästää.

Jos maku on sama kuin pyyhinkumia näykkimällä.

Örfil

Guest
Lähinnä tarkoitin, ettei ole hirveesti järkeä ostaa halpaa juustoa, jos se maistuu pahalle ja pilata sillä voikkarin maku. Mielummin on sitten ilman.
Ostan juuston maun mukaan.
Jos kilohintahaarukassa on lisäksi varaa valita ja tehdä kokeiluja, niin miksipä ei tekisi. Jos huomaa että on olemassa edullista ja hyvää juustoa, joka lisäksi on hyvää leikata, niin miksei ostaisi.

Nyt voi alkaa jarna, mutta kokeillaan:
Olen havaitsevinani (silkkana etädiagnoosina) Mossessa joskus sellaista "merkkivaate"- ja Stockmann -syndroomaa. Eli omaa luokkaa ja statusta pitää ylläpitää, ehkäpä myös korostaa pysymällä tietyn merkkisissä vaatteissa, hintaluokan tuotteissa jne. Jos käyn honkkarissa tai motonetissä, ostan halpaa juustua ja rantarolexeja, olen Mossen mielestä vähän kuin kakkosluokan kansalainen ja duunari :(

Voit kumota vapasti väitteeni, olisin jopa iloinen jos näin käy ja etädiagnis onkin väärä :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Väärin diagnisoitu. Ostan vain hyvää ja mahd. halvalla. Ekologisuus on mulle tärkeää. Ruoan kanssa voi kokeilla sitä halpaakin, kunhan maku ja laatu kohtaavat.

Mutta jätän sen juuston pois, jos se ei maistu. Juusto ei ole mikään must mulle. Eipä tuota edes usein viikolla jääkaapissa ole. Enämpi sellainen viikonloppu-eväs.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olishan sitä hyvää ja halpaa juustoa, mutta yleensä tuppaavat olemaan jotain viroaisia, saksalaisia tm ulkolaisia. Sen verta harvoin tulee ostettua, että kait sitä pari euroa kotimaisen tukemiseen tohtii panostaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olishan sitä hyvää ja halpaa juustoa, mutta yleensä tuppaavat olemaan jotain viroaisia, saksalaisia tm ulkolaisia. Sen verta harvoin tulee ostettua, että kait sitä pari euroa kotimaisen tukemiseen tohtii panostaa.
Jos nyt löydään kaikki kortit pöytään, niin Kippari- ja Oltermanni Cheddar juustot on omia suosikkeja.