Captain Howdy
Well-known member
Mä alan pikkuhiljaa ymmärtää Itä-Helsingin teitä.
Joo, ei tietenkään.Ei Trullinkaasua tarvinne teititellä.
Siksi koska se on vain sellainen paha klöntti, vaikka on tietysti ihan sitä samaa juustoa.En kyllä miekään ymmärrä miksei sitä kantapalaa muka voi syödä..
Se on jumaa saastoa.Köhä plantti
Nimenomaanihan sitä samaa juustoa.
Näkyy jo läpi. Näyttää hankalalta.Riekaletta raastamassa:
Näytä liitetiedosto 19986
Terävä juustoveitsi vois olla sopiva työväline.Täällä Enklannissa tuppaa löytymään vaan juustoja jotka alkaa murentua reunoilta heti ensi höyläyksestä. Häpeäkseni olen alkanut turvautua valmiiksi siipaloituihin.
Samanlaista halkeilevaa kumia oli joskus ainakin Arlan vähärasvainen Edam. Yleensä ei mene pieleen kun rasvaprosentti on riittävän suuri, eikä löydy mainintaa vähälaktoosisuudesta. Kasvisrasvaa sisältävät juustosekoitteet ovat luokattomia myös.Lidlin kaikkein halvin edam on sellaista kumin & muovailusaven sekoitusta, että se on höyläämättömässä kunnossa jo melkein heti puolen välin jälkeen. Siksi se tulee kalliimmaksi kuin se toiseksi halvin, joka on itse asiassa vieläpä hyvän makuista edamia.
Ladan hinnalla ei saa Mersua.Lidlin kaikkein halvin edam on sellaista kumin & muovailusaven sekoitusta, että se on höyläämättömässä kunnossa jo melkein heti puolen välin jälkeen. Siksi se tulee kalliimmaksi kuin se toiseksi halvin, joka on itse asiassa vieläpä hyvän makuista edamia.
Valion arkijuusto käyttäytyy myös kuluttajaystävällisesti elämänkaarensa loppuvaiheessa, kuten myös Pirkka edam.