Albert Oil
Hippi ja juntti
Ois mahtavaa jos Forumilaisista koottaisiin oma joukko-osastonsa sitten jos niikseen on että lihava mutsi sjungaa.
Ois kyllä huikeeta kun komppaniallista ukkoja komentaja korpraali.Ois mahtavaa jos Forumilaisista koottaisiin oma joukko-osastonsa sitten jos niikseen on että lihava mutsi sjungaa.
Se näissä sotahommissa on hyvä, kun ei itse tarviikaan tietää. Upseerit on sitä varten.Olisko fiksumpaa vastata vasta sitten kun tiedät vastauksen?
Ok.Ois kyllä huikeeta kun komppaniallista ukkoja komentaja korpraali.
Vielä hienompaa olisi, jos komppaniaa komentaja iPad feat ennakoiva tekstinsyöttö. Mahtavuutta olisi se.
Kaulinteoriasi vahvistaa stereotyyppistä sukupuolirooliajattelua, siis että miehet lähtee sotimaan ja naiset leipoo kotona pullaa.Ei tällä tietotaidolla. Kaulimen jos annatte, niin sillä voin kumauttaa jakaukseen.
Eikös alihuuhaat (<<) vapauteta jo viiskymppisinä? Me perfect aget päästään tetsailemaan... (v***u). No, itsellä pitäisi olla sodan ajan paikka tiedossa, mikä on lähempänä näkkileipää, kuin kummelin sotamies Väätäistä. Siltikin minulle riittää yhä kaksi lipasta. Luottoni on luja, että kerkeen edes kerran vaihtamaan.Komp JPP.
Iän puolesta ei enää eturintamaan vietäisi varsinaiseen koulutukseen, etenkään kun ko. aselaji lakkautetaan kohtapuoliin ja jäljellä oleviin tykkeihin (120 mm) ei ole koulutusta.
Mutta eiköhän hommia löytyisi myös siitä haukutusta, mutta tärkeästä huoltoportaasta? Lähtisin myöskin vapaaehtoisena näkkileipää kuskaamaan, jos härdelliä tulisi eikä kutsua kuuluisi.
Viimeksi olen armeijakoulutusta vastaavassa hommassa ollut kertaamassa muutaman kuukauden verran päälle kaksikymmentä vuotta sitten. Sen jälkeen perustamishommeleita. Mut mää oonki ylihuuhaa.Eikös alihuuhaat (<<) vapauteta jo viiskymppisinä? Me perfect aget päästään tetsailemaan... (v***u). No, itsellä pitäisi olla sodan ajan paikka tiedossa, mikä on lähempänä näkkileipää, kuin kummelin sotamies Väätäistä. Siltikin minulle riittää yhä kaksi lipasta. Luottoni on luja, että kerkeen edes kerran vaihtamaan.