Poll: Olisitko valmis puolustamaan Suomea asein?

Olisitko valmis puolustamaan Suomea asein?

  • Kyllä

    Äänet: 19 59,4%
  • En

    Äänet: 13 40,6%

  • Äänestäjiä yhteensä
    32
  • Äänestys suljettu. .

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Se täytyy kyllä nyt tässä hetimiten todeta, että kun meillä on firmassa ollut yks HW-projekti, jossa on ollut mukana pääasiassa täysin noviiseja kavereita (minä mukaan lukien), joilla on hardwarea tai varsinkaan sen suunnittelua tai tuollaisen HW-tuotteen tuotantoon viemisestä ja valmiiksi saattamisesta hyvin vähän tietotaitoa, niin voihan helvetin kuusi, kuinka amatöörimäistä puuhastelua on ollut.

Jos näillä neuvoin lähdettäisiin joitain helvetin joukko-osastoja komentamaan sotatilanteessa, niin 100% varmuudella kuolisivat nälkään, tapettaisin tai eksyisivät tai olisivat määrättynä aivan väärässä paikassa kun ryssä hyökkii ihan muualta.

Ei ne syystä noita upreereita kouluta. Helvetti.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
B-tason lähettinä voin vahtia kirjeenvaihtoa kotirintaman ja ulkosuomalaisten välillä, ulkomailla.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Puolustaisin kotirintaman naisten seksuaalisia oikeuksia omalla tykilläni. Eli siis kyllä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
C-mies, eikä lausunnon mukaan kannata antaa asetta käteen ja alkaa sen jälkeen johonkin helvetin kauluslaattoihin vetoamalla mesoamaan. Voipi sattua.
Eli mä jäisin kai sitten hoitamaan vaimoja ja tyttöystäviä. Jonkunhan sekin olis tehtävä, ja mä voin kyllä uhrautua sen verran.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Äänestin kyllä, vaikka tositilanteessa olisin muissa hommissa kuin luikku kourassa rajalla.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ei tällä tietotaidolla. Kaulimen jos annatte, niin sillä voin kumauttaa jakaukseen.
Kaulinteoriasi vahvistaa stereotyyppistä sukupuolirooliajattelua, siis että miehet lähtee sotimaan ja naiset leipoo kotona pullaa.
Mitäpä muutakaan Melindalta voi odottaa. :nope:
 

Örfil

Guest
Komp JPP.
Iän puolesta ei enää eturintamaan vietäisi varsinaiseen koulutukseen, etenkään kun ko. aselaji lakkautetaan kohtapuoliin ja jäljellä oleviin tykkeihin (120 mm) ei ole koulutusta.
Mutta eiköhän hommia löytyisi myös siitä haukutusta, mutta tärkeästä huoltoportaasta? Lähtisin myöskin vapaaehtoisena näkkileipää kuskaamaan, jos härdelliä tulisi eikä kutsua kuuluisi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kuules Albert Diniz, onk sulla 'dilbert' anuksessa?
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Komp JPP.
Iän puolesta ei enää eturintamaan vietäisi varsinaiseen koulutukseen, etenkään kun ko. aselaji lakkautetaan kohtapuoliin ja jäljellä oleviin tykkeihin (120 mm) ei ole koulutusta.
Mutta eiköhän hommia löytyisi myös siitä haukutusta, mutta tärkeästä huoltoportaasta? Lähtisin myöskin vapaaehtoisena näkkileipää kuskaamaan, jos härdelliä tulisi eikä kutsua kuuluisi.
Eikös alihuuhaat (<<) vapauteta jo viiskymppisinä? Me perfect aget päästään tetsailemaan... (v***u). No, itsellä pitäisi olla sodan ajan paikka tiedossa, mikä on lähempänä näkkileipää, kuin kummelin sotamies Väätäistä. Siltikin minulle riittää yhä kaksi lipasta. Luottoni on luja, että kerkeen edes kerran vaihtamaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Eikös alihuuhaat (<<) vapauteta jo viiskymppisinä? Me perfect aget päästään tetsailemaan... (v***u). No, itsellä pitäisi olla sodan ajan paikka tiedossa, mikä on lähempänä näkkileipää, kuin kummelin sotamies Väätäistä. Siltikin minulle riittää yhä kaksi lipasta. Luottoni on luja, että kerkeen edes kerran vaihtamaan.
Viimeksi olen armeijakoulutusta vastaavassa hommassa ollut kertaamassa muutaman kuukauden verran päälle kaksikymmentä vuotta sitten. Sen jälkeen perustamishommeleita. Mut mää oonki ylihuuhaa.
 
Ylös