*tirsk*Kaulinteoriasi vahvistaa stereotyyppistä sukupuolirooliajattelua, siis että miehet lähtee sotimaan ja naiset leipoo kotona pullaa.
Mitäpä muutakaan Melindalta voi odottaa. :nope:
Onko Lasolit nykyvään lasipullossa? 'Ok, siinä tapauksessa kysymys lienee mallia: olisitko valmis puolustamaan Suomea lasein?
Onko Lasolit nykyvään lasipullossa? '
Taitaa noi durdin lempijuomat eli eau de colognet olla lasipulloissa vainen.
Ainahan sinä voit rakentaa kivilingon itsellesi ja pommittaa sillä kivillä vihollisia.Mutta kait joku mulle jonku torrakan antais ja jos ei antais, niin onhan mulla nyrkit.
Arvasin, että on kierrekorkkinen pullote.:thumbdown:thumbfh::alppu:
Ensimmäinen väite on oikein, toinen otaksuma täysin väärä. Pääministerinä se jatkaisi pääministerinä ja niitä harvoin lähetetään sotilasarvoa (korpraali) vastaaviin tehtäviin.Kuusimetsään minä, Stubbi jonnekin veroparatiiseihin.
Jep, kyllä sellaiset jehut laitetaan omaa kyvykkyyttään vastaaviin tehtäviin. Troy oli siis täysin oikeassa.Ensimmäinen väite on oikein, toinen otaksuma täysin väärä. Pääministerinä se jatkaisi pääministerinä ja niitä harvoin lähetetään sotilasarvoa (korpraali) vastaaviin tehtäviin.
Meikäläisen pulliakin vois kyllä käyttää heittoaseina. Sopivasti kun osuu silmien väliin, niin taju lähtee kovapäisemmältäkin venäläiseltä.Kaulinteoriasi vahvistaa stereotyyppistä sukupuolirooliajattelua, siis että miehet lähtee sotimaan ja naiset leipoo kotona pullaa.
Mitäpä muutakaan Melindalta voi odottaa. :nope:
[KUKKAHATTUTÄTIJEESUSTELUA]Uhka voi tulla lännestäkin!!1!Sopivasti kun osuu silmien väliin, niin taju lähtee kovapäisemmältäkin venäläiseltä.
Jääkäreillähän ne kissanpäivät olisi. Venäjä tuhoaisi parissa päivässä lennoston ja ilmatorjunnan jonka jälkeen Saukki nostaa kädet pystyyn ilman, että jääkärit ovat kotoaan ehtineet lähteä.[KUKKAHATTUTÄTIJEESUSTELUA]Uhka voi tulla lännestäkin!!1!
EI VENÄLÄISIÄ SOVI SOTKEA AINA KAIKKIIN UHKAKUVIIN[KUKKAHATTUTÄTIJEESUSTELUA]
Maata en lähtisi puolustamaan, mutta läheisiäni kyllä.
Mutta eipä jääkärinä kauan tarvisi kentällä varmaankaan edes hääriä, se on laaki ja vainaa-periaatteen touhua. :alppu:
Komp.Niitä tykkejä joilla minun pitäis sodassa ammuskella ei varmaan ole enää kuin museossa.