Poll: Olisitko valmis puolustamaan Suomea asein?

Olisitko valmis puolustamaan Suomea asein?

  • Kyllä

    Äänet: 19 59,4%
  • En

    Äänet: 13 40,6%

  • Äänestäjiä yhteensä
    32
  • Äänestys suljettu. .

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Tää kysymys saattaa vielä tulla ajankohtaiseksi. Sen verran kovalla innolla ja kiireellä tuntuu nyt länsinaapurimme varustautuvan. Pitää varmaa omakin paatti viedä Virolahden rantaan.
 

Örfil

Guest
Onhan tämä mennyt hulluksi tämä touhu.

Kieltämättä vähän jopa huolestuttaa tämä meininki. Ei hyvä...
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Raha ratkaisee

Vaan jos tulisi sota, niin rivit uudestaan. Enpä lähtisi Stubbeilemaan. Ihan samalla tavalla kuin tuokin tyyppi äärimmäisessä tilanteessa häipyisin jonnekin. Kuusimetsään minä, Stubbi jonnekin veroparatiiseihin.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7203
Mutta kait joku mulle jonku torrakan antais ja jos ei antais, niin onhan mulla nyrkit.:mad:
Ainahan sinä voit rakentaa kivilingon itsellesi ja pommittaa sillä kivillä vihollisia.

Minua itseäni puolustusvoimat eivät varmasti rintamalle päästäisi sodan syttyessä, mutta sen sijaan minut laitettaisiin pitämään kotirintamaa pystyssä.
 

Örfil

Guest
Kuusimetsään minä, Stubbi jonnekin veroparatiiseihin.
Ensimmäinen väite on oikein, toinen otaksuma täysin väärä. Pääministerinä se jatkaisi pääministerinä ja niitä harvoin lähetetään sotilasarvoa (korpraali) vastaaviin tehtäviin.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Ensimmäinen väite on oikein, toinen otaksuma täysin väärä. Pääministerinä se jatkaisi pääministerinä ja niitä harvoin lähetetään sotilasarvoa (korpraali) vastaaviin tehtäviin.
Jep, kyllä sellaiset jehut laitetaan omaa kyvykkyyttään vastaaviin tehtäviin. Troy oli siis täysin oikeassa.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Kaulinteoriasi vahvistaa stereotyyppistä sukupuolirooliajattelua, siis että miehet lähtee sotimaan ja naiset leipoo kotona pullaa.
Mitäpä muutakaan Melindalta voi odottaa. :nope:
Meikäläisen pulliakin vois kyllä käyttää heittoaseina. Sopivasti kun osuu silmien väliin, niin taju lähtee kovapäisemmältäkin venäläiseltä.
 

Rogue

Jää(telö)mies
Liittynyt
30.7.2009
Viestit
1203
Sijainti
Banned
Sopivasti kun osuu silmien väliin, niin taju lähtee kovapäisemmältäkin venäläiseltä.
[KUKKAHATTUTÄTIJEESUSTELUA]Uhka voi tulla lännestäkin!!1!
EI VENÄLÄISIÄ SOVI SOTKEA AINA KAIKKIIN UHKAKUVIIN
[KUKKAHATTUTÄTIJEESUSTELUA]

Maata en lähtisi puolustamaan, mutta läheisiäni kyllä.
Mutta eipä jääkärinä kauan tarvisi kentällä varmaankaan edes hääriä, se on laaki ja vainaa-periaatteen touhua. :alppu:
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
[KUKKAHATTUTÄTIJEESUSTELUA]Uhka voi tulla lännestäkin!!1!
EI VENÄLÄISIÄ SOVI SOTKEA AINA KAIKKIIN UHKAKUVIIN
[KUKKAHATTUTÄTIJEESUSTELUA]

Maata en lähtisi puolustamaan, mutta läheisiäni kyllä.
Mutta eipä jääkärinä kauan tarvisi kentällä varmaankaan edes hääriä, se on laaki ja vainaa-periaatteen touhua. :alppu:
Jääkäreillähän ne kissanpäivät olisi. Venäjä tuhoaisi parissa päivässä lennoston ja ilmatorjunnan jonka jälkeen Saukki nostaa kädet pystyyn ilman, että jääkärit ovat kotoaan ehtineet lähteä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Niitä tykkejä joilla minun pitäis sodassa ammuskella ei varmaan ole enää kuin museossa. Itsekään sellaiseen tykkiin koskaan koskenut enkä mahdollisesti koskaan sellaista nähnytkään. Olettaisin tuon sijoituksen olevan vinkki, että voin jäädä kotirintamaa lämmittämään ja kenties kemiallisia aseita valmistamaan, kun on tuota kemianteollisuuden vankkaa ammattitaitoa :rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Niitä kyniä, joilla pitäis kirjoittaa kalkkeeripaperin läpi ajomääräyksiä, ei enää ole.
 
Ylös