Poll: Oudoin paikka, mihin joku on todistettavasti virtsannut?

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Tulipa tälläinenkin mieleen nyt sitten. Innoittajana toimi äsken kotimatkallani todistama tapahtumasarja:

Siististi pukeutunut mieshahmo virtsaa toisen taloyhtiön pihalla olevan auton konepellille. Pysähdyn kauppakassia kantaen ja kysyn: "Mitä sä oikein teet?" mielestäni rauhallisella äänensävyllä. Etäisyyttä n.10 metriä ko.tyyppiin. Hän katsoo säikähtäen ja huudahtaa "En mitään!" ja siirtyy juoksuaskelin silminnähden kiireellä naapuritalon taaksen. Ei takuuvarmasti kerennyt sepalusta edes sulkea.


No nyt on kauppakassi purettu ja aloitan terapiaprosessin (kuinkas muuten) täällä f1-vapaassa. Onko tämä normaalia näinä aikoina? Oletkos itse törmännyt vastaavaan? Kertokaa kokemuksia. Jos vakuutatte allekirjoittaneen, niin hylkään kenties itsekin wc-pöntön ja muut käymälät..
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Olin tänään kaikessa rauhassa virtsaamassa auton konepellille, kun joku hyypiö kauppakassien kera tuli yht'äkkiä tivaamaan, että mitä mä teen. Hitto, että säikähdin! Totesin että "En mitään!" ja lähdin menemään.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olin tänään kaikessa rauhassa virtsaamassa auton konepellille, kun joku hyypiö kauppakassien kera tuli yht'äkkiä tivaamaan, että mitä mä teen. Hitto, että säikähdin! Totesin että "En mitään!" ja lähdin menemään.
Entäs se sepalus. Kait se jäi auki?
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Missä polli tästä ajankohtaisesta aiheesta, jäikö sepalus auki. :thumbfh:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
Ei tuu nyt mieleen mut kerran oon kussu rekan ikkunasta joskus ala-asteikäsenä:D
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24219
Sijainti
lappeen Ranta
Ei tuu nyt mieleen mut kerran oon kussu rekan ikkunasta joskus ala-asteikäsenä:D
Kaksi kysymystä heräsi hetimiten. Eli kusitko ulkopuolelta sisään vai sisältä ulos? Ja jos jälkimmäistä, niin oliko rekka paikallaan vai liikkeellä kusemisen tapahtuessa?

Veikkaan että liikkeellä olevasta rekasta ulos.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
Kaksi kysymystä heräsi hetimiten. Eli kusitko ulkopuolelta sisään vai sisältä ulos? Ja jos jälkimmäistä, niin oliko rekka paikallaan vai liikkeellä kusemisen tapahtuessa?
Ihan paikallaan rekka oli, just heräsin makuupaikasta ja en vissiin jaksanu rappusia alas kävellä niin päätin lorauttaa ikkunasta maatilan pihalle.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ammattikoulussa kaverini kertoi, kuinka he autolla olivat liikenteessä ja Lahdesta Turenkiin ammattikoulun asuntolalle oli matkaa.
Yöllä kuskille tuli kova kusihätä ja käski pelkääjän puolella kaveriaan pidellä rattia, kuski veivasi ikkunan auki ja alkoi lorottaa ajon aikana.

Huonompi juttu oli takana olevalle heebolle, joka piti takaikkunaa puoliaukisena tupakkaa käryten. Osa virtsasta satoi heebon kasvoille ja hirveä kirosanojen pilvi kuului takaa.:eek:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ammattikoulussa kaverini kertoi, kuinka he autolla olivat liikenteessä ja Lahdesta Turenkiin ammattikoulun asuntolalle oli matkaa.
Yöllä kuskille tuli kova kusihätä ja käski pelkääjän puolella kaveriaan pidellä rattia, kuski veivasi ikkunan auki ja alkoi lorottaa ajon aikana.

Huonompi juttu oli takana olevalle heebolle, joka piti takaikkunaa puoliaukisena tupakkaa käryten. Osa virtsasta satoi heebon kasvoille ja hirveä kirosanojen pilvi kuului takaa.:eek:
Sammuiko sen takana istuneen hemmon rööki?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Saaressa meidän kesämökillä rappusilta keskellä yötä 8 vuotiaana.

Vastatuuleen.
 

Ayrton-Ana

Well-known member
Liittynyt
5.2.2005
Viestit
880
Naapurin postilaatikkoon serkun kanssa about viiden, kuuden vanhana...
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12580
Sijainti
Sivulla viisi
Ihan itse olen kuseksinut ainakin omalle naamalleni sekä äitini takin taskuun. Molemmista tapauksista on tovi vierähtänyt eikä alkoholilla ollut osuutta asioihin.
 
Viimeksi muokattu:

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12580
Sijainti
Sivulla viisi
Tulipa vielä mieleeni inttijuttu. Tapahtuipa kerran niin, että Niinisalossa eräs vaunu-ukkeli kusaisi kovapanosammunnan jälkeen tauolla rynnäkköpanssarivaunun päältä maahan. Esaa&nuhtelua.
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Tulipa vielä mieleeni inttijuttu. Tapahtuipa kerran niin, että Niinisalossa eräs vaunu-ukkeli kusaisi kovapanosammunnan jälkeen tauolla rynnäkköpanssarivaunun päältä maahan. Esaa&nuhtelua.
Mulla on ala-asteen vikalta luokalta muistikuva, jossa Vesa (nimi muutettu) kusee koulun pihalla pihlajan juureen. Ope tulee paikalle ja sanoo "Vesa!". Vesa kääntyy puhuttelijaan päin ja lorottaa open jalkoihin. Sitä en muista lähtikö Vesa korvatillikasta opettajien huoneeseen vai miten asia hoidettiin, mutta tapaus nauratti koko luokkaa kyllä pitkään.

Ja tosiaan moni poika varmaan saanut ton vastatuuleen kusemisen kannattamattomuuden kokea kantapään kautta:thumbup: Näin on itsellenikin muksuna käynyt.

Niin ja sitten joskus koijattiin kersoina yks Hannu (nimi muutettu) virtsaamaan sähköpaimen lankaan, joka ympäröi lammasaitausta. Hannu kysyi vielä varmistukseksi, että eihän tää sitten satu. Kumpikin meistä huijareista siinä kilvan pyöritti päätä, että ei satu ei, kokeiltu ollaan. Hannun ilmeestä päätellen kyllä se kipeetä silti teki:( No onneksi noista ajoista on kasvettu. Johonkin suuntaan.
 
Ylös