Poll: Oudoin paikka, mihin joku on todistettavasti virtsannut?

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Vaippa. Tosin silloin about 1-vuotiaana se taisi tuntua ihan normaalilta, mutta saman toistaminen nyt tuntuisi varmasti kovinkin oudolta.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13727
Vaippa. Tosin silloin about 1-vuotiaana se taisi tuntua ihan normaalilta, mutta saman toistaminen nyt tuntuisi varmasti kovinkin oudolta.
Entä 90-vuotiaana sitten ehkä joskus?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18381
Muista toisenkin tapauksen, olin mökin katolla niin sieltä kaaressa alas sujautin rännejä pitkin.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Inttiaikaan heräsin kostean iltavapaan jälkeisenä yönä lorotukseen. Ihmettelin tovin että mistä moinen, sitten huomasin taistelutoverin seisovan kaappinsa edessä.. jep, umpitunnelissa laski sinne niin omien vermeittensä päälle. Mie että "mitä vittua sie teet?!" josta kaveri säikähti, kääntyi ja roiskaisi vielä punkalleenkin. Valot päälle ja koko tupa ihmettelemään ja mitä vittua hokemaan. Sankarcoxu itse ei paljon tajunnut, vaan sanoi joojoo ja kellistyi takaisin nukkumaan.. kusiseen punkkaansa. Aamulla kyseli että miksi punkkansa ja varusteensa on märät. "No kuule.."

Arvaatte että se sai kuulla siintä loppuun asti.
 
Viimeksi muokattu:

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Inttiaikaan heräsin kostean iltavapaan jälkeisenä yönä lorotukseen. Ihmettelin tovin että mistä moinen, sitten huomasin taistelutoverin seisovan kaappinsa edessä.. jep, umpitunnelissa laski sinne niin omien vermeittensä päälle. Mie että "mitä vittua sie teet?!" josta kaveri säikähti, kääntyi ja roiskaisi vielä punkalleenkin. Valot päälle ja koko tupa ihmettelemään ja mitä vittua hokemaan. Sankarcoxu itse ei paljon tajunnut, vaan sanoi joojoo ja kellistyi takaisin nukkumaan.. kusiseen punkkaansa. Aamulla kyseli että miksi punkkansa ja varusteensa on märät. "No kuule.."

Arvaatte että se sai kuulla siintä loppuun asti.
Itse todistin RUK:ssa hyvin samanlaisen tilanteen, joskin tupakaverin virtsa kohtasi tuvan ulkopuolella olevan asetelineen rynnäkkökivääreineen. Oli taistelutoverin aamulla vaikea uskoa tekosensa, mutta ei valokuvatodistelun jälkeen enää voinut tapahtunutta kiistää lain'.

Itse kusin nuorna poikana (varmaan jossain kymmenvuotiaan huitevilla) epähuomiossa kotona keittiön roskikseen. Kesken toimituksen havahduin siihen, että kusi ropisi maitotölkin kylkeen (aivan, kotonani ei lajiteltu kartonkeja :( ). Tämän huomattuani keskeytin toimituksen ja siirryin vähin äänin vessaan.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tuostahan tulikin mieleen, että olen myös nuorna poikana (aikasemmin, jotain 5-6 ehkä) kusassu vessan oven vieressä olevaan sähkömittarin komeroon, jossa oli kenkiä, imuri ym. muuta roinaa.

Olin ollut muistaakseni kipeä ja kuumeessa, kun olin herännyt päivällä ja marssinut vessaan, mutta hieman olin mennyt väärästä ovesta :D
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
WC-pönttö. Jos tätä nyt joku ei pidä outona, niin kyseinen astiahan on K.Yrjolan mukaan hörppäilyä eikä virtsaamista varten.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6705
Sijainti
Täällähä mä
Katolla tuli virtsailtua ränniin , kun ei jaksanut 4 kerroksisen talon katolta raahautua alas seinätikkaita pitkin.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Eritetoikkina tää saa nyt kelvata alustaksi myös kakkahenkisille jutuille.

Nimittäin tuossa ehkä viikon verran taaksepäin oli Hesarin sporapysäkillä joku ripuloinut pysäkin lasiseinään. Kyseessä ei ollut mikään lasiinhierontatapaus, vaan selvästi oli ryynidumlet ulostettu suoraan kohdalle. Ihan hyvä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Yhden mopoilevan kaverin kypärään, joka on mulla säilytyksessä :D
 
Ylös