En tarkoittanut pariutumisella pelkästään parittelua. Voit toki vastata yksityiskohtaisemmin, jos haluat :ahem:Archie sanoi:Voisi tietysti tarkentaa, että mitä sillä paritumisella tarkoittaa? Pelkkää mekaanista kanssakäymistä vai yhteisten arvojen, ilojen sekä surujen jakamista loppuiäksi.
Rasisti!Ace17 sanoi:En voisi. Seuraava kysymys.
Joo, tässä on kyllä perää; hyvä havainto. Tosin ruskeasilmäisissäkin on eroja. Matkaillessa olen huomannut, että usein etenkin afrikkalaistaustaisten ihmisten ilmeettömiä kasvoja on vaikea lukea. He näyttävät usein varautuneilta, toisin kuin esim. intialaistaustaiset ihmiset, jotka näyttävät enemmänkin kiinnostuneilta ja ystävällisiltä.Captain Howdy sanoi:Ei mulla ole mitään ihonväriä vastaan, mutta olen samaa mieltä kuin vaimoni siinä, ettei ruskeita silmiä pysty 'lukemaan'. Siis ruskesilmäiset ihmiset ovat hankalia mulle.
Tää oli hieno uutinen, koskas muuten lähetään sinne päiväkänneille?lara sanoi:En ma tieda! Usein tummaihoiset miehet ovat olleet vahan liian innokkaita yrittamaan mun makuun. Mutta en koskaan sano en.
Kato murua! Mennaan ihan pian. Mun pitaa tulla ensin. Suomeen.Knoukkari sanoi:Tää oli hieno uutinen, koskas muuten lähetään sinne päiväkänneille?