Polli foorumin miehille ja miksei myös naisille

Rotupolli: viehättääkö tumma?

• Äänestäjiä yhteensä
    10

Mangelo

Well-known member
foorumin miehille ja miksei myös naisille

Voisitko ajatella pariutuvasi neek*edit2012* tumman kanssa?

Voit valita vapaasti miten äänestät.

Viimeksi muokattu:

Archie

Well-known member
Voisi tietysti tarkentaa, että mitä sillä paritumisella tarkoittaa? Pelkkää mekaanista kanssakäymistä vai yhteisten arvojen, ilojen sekä surujen jakamista loppuiäksi.

Mangelo

Well-known member
Archie sanoi:
Voisi tietysti tarkentaa, että mitä sillä paritumisella tarkoittaa? Pelkkää mekaanista kanssakäymistä vai yhteisten arvojen, ilojen sekä surujen jakamista loppuiäksi.
En tarkoittanut pariutumisella pelkästään parittelua. Voit toki vastata yksityiskohtaisemmin, jos haluat :ahem:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Miksen? Mistäs sitä tietää, mitä tässä vielä tapahtuu tai mihin joutuu.

Ehkä pitäis kuitenkin kysyä voisko Halle Berry ajatella pariutuvansa mun kanssa, jos molemmat oltaisiin vapailla markkinoilla.

Knoukka

Well-known member
Ihan hyvin. Paritellut olenkin, pimeässä huomaa muuta eroa kuin paksummat huulet. Siis naamahuulet.

Captain Howdy

Well-known member
Ei mulla ole mitään ihonväriä vastaan, mutta olen samaa mieltä kuin vaimoni siinä, ettei ruskeita silmiä pysty 'lukemaan'. Siis ruskesilmäiset ihmiset ovat hankalia mulle.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Captain Howdy sanoi:
Ei mulla ole mitään ihonväriä vastaan, mutta olen samaa mieltä kuin vaimoni siinä, ettei ruskeita silmiä pysty 'lukemaan'. Siis ruskesilmäiset ihmiset ovat hankalia mulle.
Joo, tässä on kyllä perää; hyvä havainto. Tosin ruskeasilmäisissäkin on eroja. Matkaillessa olen huomannut, että usein etenkin afrikkalaistaustaisten ihmisten ilmeettömiä kasvoja on vaikea lukea. He näyttävät usein varautuneilta, toisin kuin esim. intialaistaustaiset ihmiset, jotka näyttävät enemmänkin kiinnostuneilta ja ystävällisiltä.

Dev

Well-known member
Lyhyesti, en pystyisi. Ei, enkä ole rasisti.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
En ma tieda! Usein tummaihoiset miehet ovat olleet vahan liian innokkaita yrittamaan mun makuun. Mutta en koskaan sano en koskaan.

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
En ma tieda! Usein tummaihoiset miehet ovat olleet vahan liian innokkaita yrittamaan mun makuun. Mutta en koskaan sano en.
Tää oli hieno uutinen, koskas muuten lähetään sinne päiväkänneille?

Captain Howdy

Well-known member
Mä oon sitä mieltä, että me voitais pitää sellanen Kallio Love In tässä kevään aikana! KYNNELLE kykenevät messiin, tai mikse KYNNETTÖMÄLLEKIN kykenevät...

Heinähattu, Cella, Sirdie, Roskis... jotain tota akselia!

Mangelo

Well-known member
Vastaan että ihonväri tai rotu ei sinällään ole kynnys. Rajoittavia asioita sen sijaan voivat olla ulkonäkö, luonne, tavat, sukulaiset, uskonto, ..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ihonväri ei ole mulle mikään 'määräävä' kriteeri. Kyllä se on ihan ihmisestä itsestään kiinni ja tavoistaan.