Polli foorumin miehille ja miksei myös naisille

Rotupolli: viehättääkö tumma?

• Äänestäjiä yhteensä
    10

FO110K

Banned
voisi, varsinkin joku tyra banks olisi aikasta pjorno :thumbup:

FO110K

Banned
Moe Szyslak sanoi:
Susta olis kiva nuolla tommosen huippujulkkiksen kenkiä polvillas?:doubtful: :rolleyes:
aina voi ottaa jotain polvien alle että ylettää ylemmäskin :rolleyes:

Örfil

Guest
Pitääkö paikkaansa että mustilla naisilla "se" on poikittain?

Isot pojat kertoi ;)

Thunder

Vihan aiheuttaja
Voisin, iholla ei ole mitään tekemistä kunhan ihmisluonne on sellainen, joka minua miellyttää.

pendellstock

Well-known member
Zaikom sanoi:
Voisitko ajatella pariutuvasi neekerin kanssa?

Voit valita vapaasti miten äänestät.
Voisin. Tai siis jos Halle Berry sellaiseksi lasketaan. Toki vain hetkellisesti.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Aloituspostauksen perusteella olisin voinut luokitella tämän sarjaan "foorumin uskomattomia kysymyksiä", mutta ei se kaikille tainnut ihan sitä ollakaan...

Siis kyllä voisin. En suinkaan pidä tummaa ihoa rumana, ja sikäli kun se on osalle teistä vielä uutta, niin ihonvärillä ei ole mitään tekemistä ihmisen luonteen kanssa (ja kaikkihan me tiedämme jo, että ns. kaukaasialaisen rodun sisällä on suurempia eroja kuin monien tumma- ja vaaleaihoisten välillä, eikö niin?).

Ja mitä ruskeisiin silmiin tulee, niin ne on miehelle aina huomattavan suuri bonus, ihonväriin katsomatta. ;)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
^Melissa sanoi:
Aloituspostauksen perusteella olisin voinut luokitella tämän sarjaan "foorumin uskomattomia kysymyksiä", mutta ei se kaikille tainnut ihan sitä ollakaan...

Siis kyllä voisin. En suinkaan pidä tummaa ihoa rumana, ja sikäli kun se on osalle teistä vielä uutta, niin ihonvärillä ei ole mitään tekemistä ihmisen luonteen kanssa (ja kaikkihan me tiedämme jo, että ns. kaukaasialaisen rodun sisällä on suurempia eroja kuin monien tumma- ja vaaleaihoisten välillä, eikö niin?).
Hirveä määrä selitystä. Luin silti rivien välistä että ...
jaa noh jätänpä sanomatta ettei tule avokämmenestä. ;)

JOC

tavallinen virtanen
Itse nyt enempää pohtimatta, niin tuskinpa sanoisin "EI" Tyra Banksille tai jo mainitulle Halle Berrylle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voisin tottakai, mutta varattu kun olen, niin ei kuulu lähisuunnitelmiin moinen.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Siton niin monenlaaista neekerija... Josko on pariutumistappaahi!

Notta suattaapi ollahhii, etta persieseen rytkayttaisin, josko sellanen etteen lahiaekoina sattuis. Mutta etta pariutuva... eenhan mie perskatirallaa ala kuule jolppi sellaseen leijkkiin ollenkaa! Saatana tiija vaikka sielta sais muutakin ku kiitoksia... :nope:

Jos kuitenki joku siro suomalaistytto sattuis kohille, ni jo vain! Perskatti kun alko jo munia syyhyttammaa... :thumbfh:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Jacques sanoi:
Hirveä määrä selitystä. Luin silti rivien välistä että ...
jaa noh jätänpä sanomatta ettei tule avokämmenestä. ;)
Sano toki, mä en ole katsos tarpeeksi fiksu lukemaan sun rivien välistä. ;) Enkä mä sua ruudun läpi voi lyödä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
^Melissa sanoi:
Sano toki, mä en ole katsos tarpeeksi fiksu lukemaan sun rivien välistä. ;) Enkä mä sua ruudun läpi voi lyödä.
Eikös jacques vieläkään ole sinne pyöräillyt?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
^Melissa sanoi:
Niin sitä vaan pohdiskelin, kun on niitä huhuja mustien miehien varustuksesta. ;)