Susta olis kiva nuolla tommosen huippujulkkiksen kenkiä polvillas?:doubtful:FO110K sanoi:voisi, varsinkin joku tyra banks olisi aikasta pjorno :thumbup:
aina voi ottaa jotain polvien alle että ylettää ylemmäskinMoe Szyslak sanoi:Susta olis kiva nuolla tommosen huippujulkkiksen kenkiä polvillas?:doubtful:
Niin väitettiin olevan myös lappalaisnaisilla, mutta tiedä sitten sen todenperäisyyttä.Jussi sanoi:Pitääkö paikkaansa että mustilla naisilla "se" on poikittain?
Isot pojat kertoi
Voisin. Tai siis jos Halle Berry sellaiseksi lasketaan. Toki vain hetkellisesti.Zaikom sanoi:Voisitko ajatella pariutuvasi neekerin kanssa?
Voit valita vapaasti miten äänestät.
Hirveä määrä selitystä. Luin silti rivien välistä että ...^Melissa sanoi:Aloituspostauksen perusteella olisin voinut luokitella tämän sarjaan "foorumin uskomattomia kysymyksiä", mutta ei se kaikille tainnut ihan sitä ollakaan...
Siis kyllä voisin. En suinkaan pidä tummaa ihoa rumana, ja sikäli kun se on osalle teistä vielä uutta, niin ihonvärillä ei ole mitään tekemistä ihmisen luonteen kanssa (ja kaikkihan me tiedämme jo, että ns. kaukaasialaisen rodun sisällä on suurempia eroja kuin monien tumma- ja vaaleaihoisten välillä, eikö niin?).
Ei. Varmaa tietoa.Jussi sanoi:Pitääkö paikkaansa että mustilla naisilla "se" on poikittain?
voisin pönk.. eikun siis peesata.OoPee sanoi:Voisin tottakai, mutta varattu kun olen, niin ei kuulu lähisuunnitelmiin moinen.
:ahem: :ahem: :thumbup:Jacques sanoi:Luin silti rivien välistä että ...
Sano toki, mä en ole katsos tarpeeksi fiksu lukemaan sun rivien välistä. Enkä mä sua ruudun läpi voi lyödä.Jacques sanoi:Hirveä määrä selitystä. Luin silti rivien välistä että ...
jaa noh jätänpä sanomatta ettei tule avokämmenestä.
Eikös jacques vieläkään ole sinne pyöräillyt?^Melissa sanoi:Sano toki, mä en ole katsos tarpeeksi fiksu lukemaan sun rivien välistä. Enkä mä sua ruudun läpi voi lyödä.
Niin sitä vaan pohdiskelin, kun on niitä huhuja mustien miehien varustuksesta.^Melissa sanoi:Sano toki, mä en ole katsos tarpeeksi fiksu lukemaan sun rivien välistä. Enkä mä sua ruudun läpi voi lyödä.