Polli JA:n nikistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ehtotuksesi nikikseni

• Äänestäjiä yhteensä
    65
Sitä on menty vaihtamaan nimimerkkiä ilman moniosaista pollihässäkkää. :thumbdown

Heh, kalkitoksia. Saakohan niitä vielä jostain?

Jahas.. tippuu rattailta pikkuhiljaa tässä keskivertotörppö. Koittas ny päättää..

No eihän näitä nyt niin montaa ole. 11 vuoteen Jones-Moe-JA-Mosse.

Onhan noita muutkin vaihtaneet. Toiset ahkerasti (tbair-Marcel-Kortonki-Rauni-Teba-TimoToikki), toiset vähemmän ahkerasti (Johanna-Pohjan Akka-Olga), (Häkä2000-Patriot) yms.

Eikä edes sun nikinvaihto, vissiin, aiheuttanut mitään hirveetä draamaa. Ainakaan itse en muista, että olisin kovasti kritisoinut.

Minulla ainakin meni yöunet, kun Ylen Sankia Priha hävisi käyttäjälistalta. Lie bannattu.

Moe Szyslak ei hyvä, sillä se kerkesi minulle saarnata.

No eihän näitä nyt niin montaa ole. 11 vuoteen Jones-Moe-JA-Mosse.

Onhan noita muutkin vaihtaneet. Toiset ahkerasti (tbair-Marcel-Kortonki-Rauni-Teba-TimoToikki), toiset vähemmän ahkerasti (Johanna-Pohjan Akka-Olga), (Häkä2000-Patriot) yms.

Eikä edes sun nikinvaihto, vissiin, aiheuttanut mitään hirveetä draamaa. Ainakaan itse en muista, että olisin kovasti kritisoinut.

Omasi on nikkisi, teet sillä mitä tykkäät. Sanoin vain että rattaat menee tuolla noin, heihei. Jos se nyt sitten on jumalatonta kritisointia niin so be it.

Omaani vaihdan seuraavan kerran aikaisintaan 2020, kuten tähän vaihtaessani vihjaisin lupaavani.

Omasi on nikkisi, teet sillä mitä tykkäät. Sanoin vain että rattaat menee tuolla noin, heihei. Jos se nyt sitten on jumalatonta kritisointia niin so be it.

Omaani vaihdan seuraavan kerran aikaisintaan 2020, kuten tähän vaihtaessani vihjaisin lupaavani.

Tuhnu! Sun pitää rasvata sun rattaat!:idea:

(Firman tykkirasvalla tietenkin!);)

Moe yrittää selvästikin pakoilla jotakin kun kerran jatkuvasti yrittää hävittää jälkensä nikkiä ja avattaria vaihtelemalla. Huonolla menestyksellä tosin...

Mosse by Elle -> Moe + Elle -> Moelle tai MoElle (jälkimmäinen lausutaan Mölle)

Moe yrittää selvästikin pakoilla jotakin kun kerran jatkuvasti yrittää hävittää jälkensä nikkiä ja avattaria vaihtelemalla. Huonolla menestyksellä tosin...
Mielestäni tuo vaikuttaa ennemminkin huomionhakuiselta, kun vaihtelee nikkiä ja ilmoittelee siitä monessa toikissa niin, että uudet ja vanhat nikit varmasti tulee kaikille tutuiksi.

Mielestäni tuo vaikuttaa ennemminkin huomionhakuiselta, kun vaihtelee nikkiä ja ilmoittelee siitä monessa toikissa niin, että uudet ja vanhat nikit varmasti tulee kaikille tutuiksi.

Juu, en ole kyllä hirveästi salaillut asiaa ja vittuilut kakkosnikin takaa lain.

Lisäksi omakuva (kuvamanipuloidulla sikspäkillä;)) tuskin jättää paljoa salaiseksi.:D