AJ
Well-known member
Mä olen syöttänyt polttoaineen lähinnä tankkiin.
Meillä päin autot tankataan letkusta huoltiksella. siis polttoainemittarin letkusta.AJ sanoi:Mä olen syöttänyt polttoaineen lähinnä tankkiin.
Micael sanoi:Meillä päin autot tankataan letkusta huoltiksella. siis polttoainemittarin letkusta.
Ei vedellä, eikä vedellä.AJ sanoi:Eikö autojen letkuista vedelläkään?
Yks Urban L. Egend niminen tyyppi teki rahaa amerikassa tankkaamalla huoltoasemilla autoonsa vettä ja laittamalla pillerin perään. Möi sitten ympärille kertyneille uteliaille niitä pillereitä hyvään hintaan.Micael sanoi:Ei vedellä, eikä vedellä.
Itsehän olen kirjannut tankkaukset tuonne 2005 maaliskuusta lähtien.Sammypiru sanoi:Vuoden 2004 lopusta olen kaikki tankkaustietoni tuonne syöttänyt.
Miks?DFiaA sanoi:Itsehän olen kirjannut tankkaukset tuonne 2005 maaliskuusta lähtien.
http://www.tankkaus.com/graph_yearcons.php?searchcar=5374
Pitäiskös kaikesta olla hyötyä? Jos mä vaan haluan seurata kulutusta. Samalla annan muille bensahintatiedot ja tankkaan itsekin halvalla. Keskimäärin saan 2 senttiä halvemmalla kun tiedän mistä kannattaa milloinkin tankata.Runar ja Kyllikki sanoi:Miks?
Mihin aiot käyttää tätä vaivalla luotua tilastotulosta?
Vähällä menee! Et ole autosta kuvaa laittanut? Näyttäs sydäntalvella menevän puolisen litraa enemmän satasella kuin leudommilla keleillä. :frank:DFiaA sanoi:Itsehän olen kirjannut tankkaukset tuonne 2005 maaliskuusta lähtien.
http://www.tankkaus.com/graph_yearcons.php?searchcar=5374
Enhän mä hyödystä mitään sanonut. Kysyin vaan mihin aiot tietoa käyttää.DFiaA sanoi:Pitäiskös kaikesta olla hyötyä? Jos mä vaan haluan seurata kulutusta. Samalla annan muille bensahintatiedot ja tankkaan itsekin halvalla. Keskimäärin saan 2 senttiä halvemmalla kun tiedän mistä kannattaa milloinkin tankata.
En mä lähde halvimman perässä ajamaan tai kilometriä koukkaamaan. Täällä pääkaupunkiseudulla kun noita asemia on aika tiheästi, niin tuosta palvelusta saa hyvän käsityksen mikä on sen hetkinen hintataso, ja mikä on edullisin asema matkan varrella. Ettei pysähdy väärälle liian aikaisin. En mä tolla kuvittele satoja euroja vuodessa voittavani. Ehkä parikymmentä. Mutta toisaalta harvoin ostan mitään ylihintaista että ei se säästö bensaan rajoitu.Runar ja Kyllikki sanoi:Enhän mä hyödystä mitään sanonut. Kysyin vaan mihin aiot tietoa käyttää.
Paljonko ajat vuodessa? Paljonko tulee ylimääräistä ajoa siitä, että saat 2 senttiä halvemmalla jostain muualta kuin lähimmältä asemalta?
Meinaan mulla oli Turussa samanlainen penninperässäjuoksija tuttavana ja kun asiaa alettiin laskea, niin se loppujen lopuksi halvan bensan perässä juoksemisella kulutti keskimäärin enemmän bensaan kuin minä. Se saattoi ajaa jopa edestakaisin Kaarinaan asti muutaman pennin itrasäästön takia. En tietenkään väitä, että tilanteesi on samanlainen, mutta tollasiakin siis on.
Jotain puolta litraa juu. Elokuulle tuli kulutuspiikki kun pakoputki oli sökö.Observer sanoi:Vähällä menee! Et ole autosta kuvaa laittanut? Näyttäs sydäntalvella menevän puolisen litraa enemmän satasella kuin leudommilla keleillä. :frank:
Tuosta sitten sättiraati laski että ajat 17544 kilometirä vuodessa jolloin säästät tuon 20 euroa tarkkailemalla hintoja. Eli 1,7 euroa kuukaudessa. Noh, onhan se säästö sekin.DFiaA sanoi:En mä lähde halvimman perässä ajamaan tai kilometriä koukkaamaan. Täällä pääkaupunkiseudulla kun noita asemia on aika tiheästi, niin tuosta palvelusta saa hyvän käsityksen mikä on sen hetkinen hintataso, ja mikä on edullisin asema matkan varrella. Ettei pysähdy väärälle liian aikaisin. En mä tolla kuvittele satoja euroja vuodessa voittavani. Ehkä parikymmentä. Mutta toisaalta harvoin ostan mitään ylihintaista että ei se säästö bensaan rajoitu.
Ne on mun bonukset. Hajauttaminen kannattaa.Runar ja Kyllikki sanoi:Tuosta sitten sättiraati laski että ajat 17544 kilometirä vuodessa jolloin säästät tuon 20 euroa tarkkailemalla hintoja. Eli 1,7 euroa kuukaudessa. Noh, onhan se säästö sekin.
Paljon sun oikeet ajokilometrit on vuodessa?DFiaA sanoi:Ne on mun bonukset. Hajauttaminen kannattaa.
Raatisi arvioi aika lailla kohdilleen.Runar ja Kyllikki sanoi:Paljon sun oikeet ajokilometrit on vuodessa?
mut voi lisätä tähän listaan, en oo vielä ostanut missään välissä yli 1,35€ litrahinnalla löpöäJacques sanoi:Tarkoittaako tuo pollin tulos sitä, että jos bensa maksaa yli 1,35€ niin AJ, jaska, jm82 ja Micael eivät aja autoa lainkaan, eli heistäkin tulee fillaristeja? :ahem: