Polttoaineen hinta

Kuinka paljon olisit valmis enintään maksamaan 95 oktaanisesta?

• Äänestäjiä yhteensä
    153

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Micael sanoi:
Ei vedellä, eikä vedellä.
Yks Urban L. Egend niminen tyyppi teki rahaa amerikassa tankkaamalla huoltoasemilla autoonsa vettä ja laittamalla pillerin perään. Möi sitten ympärille kertyneille uteliaille niitä pillereitä hyvään hintaan.

DFiaA

I told you so
Runar ja Kyllikki sanoi:
Miks?
Mihin aiot käyttää tätä vaivalla luotua tilastotulosta?
Pitäiskös kaikesta olla hyötyä? Jos mä vaan haluan seurata kulutusta. Samalla annan muille bensahintatiedot ja tankkaan itsekin halvalla. Keskimäärin saan 2 senttiä halvemmalla kun tiedän mistä kannattaa milloinkin tankata.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
DFiaA sanoi:
Pitäiskös kaikesta olla hyötyä? Jos mä vaan haluan seurata kulutusta. Samalla annan muille bensahintatiedot ja tankkaan itsekin halvalla. Keskimäärin saan 2 senttiä halvemmalla kun tiedän mistä kannattaa milloinkin tankata.
Enhän mä hyödystä mitään sanonut. Kysyin vaan mihin aiot tietoa käyttää.

Paljonko ajat vuodessa? Paljonko tulee ylimääräistä ajoa siitä, että saat 2 senttiä halvemmalla jostain muualta kuin lähimmältä asemalta?

Meinaan mulla oli Turussa samanlainen penninperässäjuoksija tuttavana ja kun asiaa alettiin laskea, niin se loppujen lopuksi halvan bensan perässä juoksemisella kulutti keskimäärin enemmän bensaan kuin minä. Se saattoi ajaa jopa edestakaisin Kaarinaan asti muutaman pennin itrasäästön takia. En tietenkään väitä, että tilanteesi on samanlainen, mutta tollasiakin siis on.

DFiaA

I told you so
Runar ja Kyllikki sanoi:
Enhän mä hyödystä mitään sanonut. Kysyin vaan mihin aiot tietoa käyttää.

Paljonko ajat vuodessa? Paljonko tulee ylimääräistä ajoa siitä, että saat 2 senttiä halvemmalla jostain muualta kuin lähimmältä asemalta?

Meinaan mulla oli Turussa samanlainen penninperässäjuoksija tuttavana ja kun asiaa alettiin laskea, niin se loppujen lopuksi halvan bensan perässä juoksemisella kulutti keskimäärin enemmän bensaan kuin minä. Se saattoi ajaa jopa edestakaisin Kaarinaan asti muutaman pennin itrasäästön takia. En tietenkään väitä, että tilanteesi on samanlainen, mutta tollasiakin siis on.
En mä lähde halvimman perässä ajamaan tai kilometriä koukkaamaan. Täällä pääkaupunkiseudulla kun noita asemia on aika tiheästi, niin tuosta palvelusta saa hyvän käsityksen mikä on sen hetkinen hintataso, ja mikä on edullisin asema matkan varrella. Ettei pysähdy väärälle liian aikaisin. En mä tolla kuvittele satoja euroja vuodessa voittavani. Ehkä parikymmentä. Mutta toisaalta harvoin ostan mitään ylihintaista että ei se säästö bensaan rajoitu.

DFiaA

I told you so
Observer sanoi:
Vähällä menee! Et ole autosta kuvaa laittanut? Näyttäs sydäntalvella menevän puolisen litraa enemmän satasella kuin leudommilla keleillä. :frank:
Jotain puolta litraa juu. Elokuulle tuli kulutuspiikki kun pakoputki oli sökö.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
DFiaA sanoi:
En mä lähde halvimman perässä ajamaan tai kilometriä koukkaamaan. Täällä pääkaupunkiseudulla kun noita asemia on aika tiheästi, niin tuosta palvelusta saa hyvän käsityksen mikä on sen hetkinen hintataso, ja mikä on edullisin asema matkan varrella. Ettei pysähdy väärälle liian aikaisin. En mä tolla kuvittele satoja euroja vuodessa voittavani. Ehkä parikymmentä. Mutta toisaalta harvoin ostan mitään ylihintaista että ei se säästö bensaan rajoitu.
Tuosta sitten sättiraati laski että ajat 17544 kilometirä vuodessa jolloin säästät tuon 20 euroa tarkkailemalla hintoja. Eli 1,7 euroa kuukaudessa. Noh, onhan se säästö sekin.

DFiaA

I told you so
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tuosta sitten sättiraati laski että ajat 17544 kilometirä vuodessa jolloin säästät tuon 20 euroa tarkkailemalla hintoja. Eli 1,7 euroa kuukaudessa. Noh, onhan se säästö sekin.
Ne on mun bonukset. Hajauttaminen kannattaa.

FO110K

Banned
Jacques sanoi:
Tarkoittaako tuo pollin tulos sitä, että jos bensa maksaa yli 1,35€ niin AJ, jaska, jm82 ja Micael eivät aja autoa lainkaan, eli heistäkin tulee fillaristeja? :ahem:
mut voi lisätä tähän listaan, en oo vielä ostanut missään välissä yli 1,35€ litrahinnalla löpöä :)
ja sillä linjalla yritetään jatkaa...
(eikä se pyöräily nyt kesän lähestyessä olis mikään huono juttu edes :cool: )