Itävalta ja Itävalta. Just kotimatkalla kattelin, että oli diesel tossa läheiesellä asemalla alle euron. En nyt tarkkaa muista paljonko alle.ml sanoi:Saksassa ja Itävallassa diesel oli reilusti yli euron, täällä sitä saa 0,979 €/l.
Siellä päin Itävaltaa jossa mä ajelin, oli diesel yli euron. :frank:OoPee sanoi:Itävalta ja Itävalta. Just kotimatkalla kattelin, että oli diesel tossa läheiesellä asemalla alle euron. En nyt tarkkaa muista paljonko alle.
Autobahnan Raststationeiden hintoja ei sitten kannata käyttää minkäänlaisena vertailupohjana, siellä nimittäin on aina kalliimpaa.
Onneks mä ajelen vähän eri puolellaml sanoi:Siellä päin Itävaltaa jossa mä ajelin, oli diesel yli euron. :frank:
Mahtaa jätkää nyt vituttaa. Jos tankkasit 50 litraa niin hävisit 3.75 euroa verrattuna siihen, että olisit tankannu tuolla halvimmalla asemalla :nope:Moe Szyslak sanoi:Mielenkiintoinen ajo Rovaniemeltä Ouluun. DÖn hinta vaihteli 0,934 ja 1,07 välillä matkalla. :eek!:
Itsehän tankkasin hintaan 1,009 hintaan :jaska:
3,75 ois svoinu ostaa juhlajuomaa. Nyt juhlajuomat on kaadettu tankkiin. :nope:OoPee sanoi:Mahtaa jätkää nyt vituttaa. Jos tankkasit 50 litraa niin hävisit 3.75 euroa verrattuna siihen, että olisit tankannu tuolla halvimmalla asemalla :nope:
Tankkasin 42 litraa. :nope: :jaska:OoPee sanoi:Mahtaa jätkää nyt vituttaa. Jos tankkasit 50 litraa niin hävisit 3.75 euroa verrattuna siihen, että olisit tankannu tuolla halvimmalla asemalla :nope:
1,189 näytti jo epäilyttävän halvalta. :doubtful:Olga sanoi:Teboililla oli 1.219 € ja näytti niin halvalta.
Minakin ajan pyoralla, mutta myos autolla. Pensasta maksan sita mita se maksaa. Vaikkakin saatan vahentaa sen yha noustessa.Jacques sanoi:en tiedä onko tämä jo sanottu, mutta tämä on JASKATTU POLLI!
Puuttuu vaihtoehto "ajan polkupyörällä!"
Hinnat menevät aika lähelle OoPeen toivomushintoja.FO110K sanoi:ja hintatietoa ulkomailta....
Montreal, Quebec, Kanada 0.87-0.91CAD/litra
Toronto, Ontario, Kanada 0.78-0.83CAD/litra
(eli n. 56-65snt/litra meitin hinnoilla)