Miguel
beagle
OoPee sanoi:Kyllä sitä NYT selitellään! OLISIT MIETTINY AJOISSA!!! :thumbdown
Eikä selitellä. Herra on hyvä tekee itse pollin josta löytyy itselle sopiva hinta. :thumbdown :frank:
OoPee sanoi:Kyllä sitä NYT selitellään! OLISIT MIETTINY AJOISSA!!! :thumbdown
Tommonen 30 centtiä per litra olis mulle täysin sopiva hinta Saa toki olla vähemmänkin.ml sanoi:Eikä selitellä. Herra on hyvä tekee itse pollin josta löytyy itselle sopiva hinta. :thumbdown :frank:
Jos mulla on varaa tankata niin kyllä unkarin poijjiillakin.OoPee sanoi:Tommonen 30 centtiä per litra olis mulle täysin sopiva hinta Saa toki olla vähemmänkin.
Kyllähän niillä näköjään on, kun kerran ajelevat autoilla.J.Heldenview sanoi:Jos mulla on varaa tankata niin kyllä unkarin poijjiillakin.
Ja jos hinta on sen yli, niin ollaan pahasti ylitetty kipuraja?OoPee sanoi:Tommonen 30 centtiä per litra olis mulle täysin sopiva hinta Saa toki olla vähemmänkin.
Ehän mä niin sanonu. Sä kysyit mikä olis mulle sopiva hinta ja tiedoksi: mulle sopiva hinta on huomattavasti alle kipurajanml sanoi:Ja jos hinta on sen yli, niin ollaan pahasti ylitetty kipuraja?
samaa vikaa, autoilua vältetty urakalla viim. 1,5kk aikana.....Charlie sanoi:Vajaa kuukausi sitten tankkasin (viimeksi) hintaan 1,38e/l, eilen 1,26e/l. :thumbup:
aika hyvin tuo on pitänyt, 2krt tankannu yli 1.34eur hintaan, auto seisoikin viikon tuossa juuri hintojen laskua odotellessa ja paineltiin kimppakyydeillä töihin...FO110K sanoi:itsellä 1.35eur on jo kipuraja, auto lähtee myyntiin jahka tuo rikki täällä etelässä menee...
missäspäin Kanadaa sitä ollaan? kohta pitäs olla sielläpäin meinaanMaddy sanoi:Täällä Kanadassa on ollut jännä huomata, että joillakin huoltsikoilla diesel maksaa enemmän kuin bensa.. Tosin oktaaniluvutkin on alhasempia, korkein taitaa olla 91...
Regina, Saskatchewanin provinssi. Tällanen parin sadan tuhannen ihmisen pitäjä...FO110K sanoi:missäspäin Kanadaa sitä ollaan? kohta pitäs olla sielläpäin meinaan
1920-luvun lopussa työmiehen tuntipalkalla sai vaihtoehtoisesti neljä litraa maitoa, neljänneskilon voita tai kahvia, kilon sokeria, kolmanneslitran kirkasta viinaa ja kaksi litraa bensiiniä. Tukanleikkuu vaati työtä noin tunnin ja vartin. Pienen yksiön kuukausivuokran ansaitsemiseen työmieheltä vaadittiin 82 tuntia työtä ja valmiin puvun ostoon lähes sata tuntia. Kävelykengät sai neljännekselle valmispuvun hinnasta.
Vuonna 1999 työmies saattoi tuntipalkallaan ostaa 19 litraa maitoa, 2.6 kiloa voita, kaksi kiloa kahvia, 12 kiloa sokeria, litran kirkasta viinaa ja 12 litraa bensiiniä. Tukanleikkuuseen tarvitaan nyt yli puolentoista tunnin työpanos. Yksiön kuukausivuokran keräämiseen kului enää 30 tuntia. Valmispuvun ostamiseen tarvitaan enää kahdenkymmenen tunnin työpanos ja kengät saa kuuden tunnin työllä.
En muuten kauaa pohtinuOoPee sanoi:Pistää kyllä pohtimaan, että seuraava auto vois ihan yhtähyvin olla bensakonellakin. Siis ainakin tuon hinnan puolesta.
Eisepelkkähintavaan myöskulutus.OoPee sanoi:En muuten kauaa pohtinu
Kuten myös ajetut kilometrit per vuosiJ.Heldenview sanoi:Eisepelkkähintavaan myöskulutus.