Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Siinä kun ennen paukautettiin bensaan 10 penniä lisää litrahintaa kun bensasota taukosi, niin nyt pamautetaan 10-15 senttiä.
Sanoisin, että heinäkuun diesel on alle 1c kalliimpaa kuin toukokuun, mutta bensa jotain 4c kalliimpaa.DFiaA sanoi:Tässä viimepäivien/viikkojen hintanousurysäyksessä tuntuu dieselit olevan suhteessa bensaan edullisempia, kuin edellisissä huipuissa.
AJ sanoi:1.35 olen näköjään tähän polliin vastannut. Vieläkään en (bonukset huomioiden) ole ylittänyt tuota hintaa.
Onneksi ei tarvitse vähään aikaan toivottavasti tankkaillakaan. Mitä nyt vähän itseään. :alppu:Runar ja Kyllikki sanoi:Toisaalta päätellen pollin vastauksista niin hahmojen AJ, Jacques, jaska, jm82, Micael, Mutku, Thunder ajelut ainakin näillä seuduin alkais olemaan likimain loppu....ainakin toistaiseksi. Esim. Turussa ei taitais juurikaan enää olla mahdollista ajella kuin muualta tuodulla, edullisemmalla polttoaineella. Ainakin jos eilisiä hintoja pitäs kriteerinä.
Itse asiassa kun tarkemmin muistelen, niin en ole tuota 1.35 ylittänyt edes vielä absoluuttihinnalla. Itse asiassa bonusten vähentämisen jälkeen on 1.31 vielä rikkomatta.AJ sanoi:1.35 olen näköjään tähän polliin vastannut. Vieläkään en (bonukset huomioiden) ole ylittänyt tuota hintaa.
Joko auto on mennyt kaupaksi? :alppu:FO110K sanoi:saas nähdä koska autoilijat alkaa tosissaan vaatimaan valtiota vähentämään bensaveron määrää, nimittäin kun raakaöljy kallistuu, saa valtiokin enemmän verotuloa kokoajan...
itsellä 1.35eur on jo kipuraja, auto lähtee myyntiin jahka tuo rikki täällä etelässä menee...
Charlie sanoi:Joko auto on mennyt kaupaksi? :alppu:
Eikös se menkään niin, että mitä kalliimpaa bensaa, sitä enemmän valtio käärii tuloja. Aikamoinen rahasampo kun verotulot vaan kasvaaObserver sanoi:Mitä kalliimpaa bensa on sitä vähemmän verojen osuus siitä on.
Kyllä sekin pitää paikkansa mutta suhteellinen osuus pienenee koska varsinainen bensavero on kiinteä. Vain alv:n määrä kasvaa.DFiaA sanoi:Eikös se menkään niin, että mitä kalliimpaa bensaa, sitä enemmän valtio käärii tuloja. Aikamoinen rahasampo kun verotulot vaan kasvaa
Runar ja Kyllikki sanoi:Meillä on nyt jo normaalihinta ysivitosesta 1,4 euroa/litra.
Em. uutisten mukaan ysivitosen normaalihinta nousee n. 1,5 euroon/litra viimeistään ylihuomenna. Tukkuhinnat on jo nostettu.
Runar ja Kyllikki sanoi:Ennakkomainoksen vastaisesti, ei kerrottu mitään siitä, mitä hallitus aikoo ja voi tehdä.