Tais olla bonus-jaska-bonukset, jos joudut maksamaan LISÄÄ!Olga sanoi:Ennustelivat ensi viikolle vielä kalliimpaa bensaa. Tänään hinta oli täällä 1.359 - 1.399. Tankkasin tuolla ensimmäisellä hinnalla varustetussa paikassa. Lisäksi bonukset.
Mua ei sillai haittaa, koska vaikka mä tuunkin ens viikolla autoilemaan Suomeen, niin eihän ne edes hyväksy mun maksuvälineitäOlga sanoi:Ennustelivat ensi viikolle vielä kalliimpaa bensaa. Tänään hinta oli täällä 1.359 - 1.399. Tankkasin tuolla ensimmäisellä hinnalla varustetussa paikassa. Lisäksi bonukset.
Kaikesta voi löytää positiivisiakin piirteitä, kun oikein yrittää.OoPee sanoi:Mua ei sillai haittaa, koska vaikka mä tuunkin ens viikolla autoilemaan Suomeen, niin eihän ne edes hyväksy mun maksuvälineitä
:ahem: :ahem: :ahem:Olga sanoi:Kaikesta voi löytää positiivisiakin piirteitä, kun oikein yrittää.
Olga sanoi:Ennustelivat ensi viikolle vielä kalliimpaa bensaa. Tänään hinta oli täällä 1.359 - 1.399. Tankkasin tuolla ensimmäisellä hinnalla varustetussa paikassa. Lisäksi bonukset.
Jo 10-15 pennin hintaero/litra oli silloin iso.Charlie sanoi:On kyllä täysin paikallisen (säde 5 km) kilpailun ja olosuhteiden pohjalla tuo hinnoittelu.
Esimerkki tältä viikolta (saman ketjun asemat, sama kaupunki, etäisyyttä n. 10 km):
Tiistai: asema A 1,439, asema B 1,352
Torstai: asema A 1,424, asema B 1,399
Asema A on miehitetty asema, asema B automaattiasema, mikä tietysti selittää perushintaeroa. Myytävä tavara on kuitenkin täsmälleen samaa. Hinta on muuttunut parissa päivässä aivan eri suuntaan.
Tuskin markka-aikana ei edes koko Suomen alueella oli yhdeksää senttiä vastaavia hintaeroja.
Voi voi.OoPee sanoi:Näköjään tossa pari päivää sitten maksoin ysivitosesta 1.144 euroa litralta.
Kun euroihin siirryttiin, meillä maksoi bensa 99 senttiä/litra.Olga sanoi:Voi voi.
Bensan hinta oli ensimmäinen, jota totuin ajattelemaan euroina. Euroon siirryttäessä hinta oli yleensä juuri ja juuri ykkösen alle. Siitä on helppo laskea prosentuaalinen nousukin.
Niinpä. Juuri ja juuri alle 1 €.Runar ja Kyllikki sanoi:Kun euroihin siirryttiin, meillä maksoi bensa 99 senttiä/litra.
Niin oli joo ja diesel oli täällä vielä oikein raippaasti vähemmän. Nyt on muutaman vuoden aikana hilattu dieselin hintaa korkeelle lähelle ysivitosen hintaa, mikä ehkä selittyy sillä, että Itävallassa reippaasti yli puolet ajaa dieselvehkeilläOlga sanoi:Voi voi.
Bensan hinta oli ensimmäinen, jota totuin ajattelemaan euroina. Euroon siirryttäessä hinta oli yleensä juuri ja juuri ykkösen alle. Siitä on helppo laskea prosentuaalinen nousukin.