Porukan signaturet?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ennen sigussa luki, että olen ylämäkipulkkailija ja mitä lie. Perustui kanssa Oopeen kommenteihin...on se näköjään saanut jotain aikaiseksi noilla miljuunilla kommenteilla kun aika monella on nahkapökän "lipsautuksia" siguna. :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vellu sanoi:
Olgan kiroilua kritisoivan lausahduksen seurauksena tullut älynväläys yhdistettynä "T. Nimimerkki Jusban":iin
Joku viikon linkkivinkki, jonka takaa löytyi joku uutinen, jota oli kommentoinut joku hahmo kyseisellä nimimerkillä. Se oli niin huikea, että täytyi ottaa talteen.
Martina Aitolehden tatuointi herättää huomiota. Varustettuna kirjoitusvirheellä ihan muiden lauseiden vuoksi. Pitäisi (kaikkien mielestä) olla siis mill, eikä will.
Nyysseissä ollut myynti-ilmoitus
juhni :nope:
sorry pitkästä sigusta..
Hetki meni Olgan kiroilun kritisointia kerratessa ... No sittenhän minä hokasin. :eek:

Oma sigu liittyy yleensä jollain tavalla ajankohtaiseen tai muuten sopivaan kappaleeseen tai 'viisauteen'. Niin nykyinenkin.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Hetki meni Olgan kiroilun kritisointia kerratessa ... No sittenhän minä hokasin. :eek:

Oma sigu liittyy yleensä jollain tavalla ajankohtaiseen tai muuten sopivaan kappaleeseen tai 'viisauteen'. Niin nykyinenkin.
Heh, Olga, forumin oma kiroilijakriitikko.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Ensimmainen oli joku vittuunnuksissa laitettu kommentti kun porukka alkoi vaittamaan mua taas jalleen kerran noppiksen kakkosnikiksi.

Toinen on tullut ehkapa nomin jostain kommentista, etta olisin kaaraissyt koko foorumin vapaan puolen miehet pikkusormeni ymparille. Nomi <3

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
Ensimmainen oli joku vittuunnuksissa laitettu kommentti kun porukka alkoi vaittamaan mua taas jalleen kerran noppiksen kakkosnikiksi.

Toinen on tullut ehkapa nomin jostain kommentista, etta olisin kaaraissyt koko foorumin vapaan puolen miehet pikkusormeni ymparille. Nomi <3
Kyllä sen kommentin panin muistaakseni minä!?!

Reef

Den Här satserna
Sijainti
Turku
No toi on kaverin yltiö"positiivinen" kommentti jota se viljeli jokunen vuosi sitten ja sit linkki kuviin reissuilta...

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Vesku sanoi:
"Tänään voidaan olla hetki kuninkaina"
Tuo on niin hyvä, että veikkasinpa yhdeksi Forumin parhaista siguista. Varsinkin kun tietää sen lausahduksen alkujaan.:thumbup:

Omani tietenkin se TOP !, kaikessa yksinkertaisuudessaan.

mjk

...
Räikkösen Kimin lentävästä lausahduksesta.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mun signaturen ylempi pätkä on sellainen toive tai... Sitä voisi monellakin tavalla ruotia ja eritellä, mutta jätän toistaiseksi sen tekemättä.

Alempi lause on viesti, jonka sain paluupostina, kerrottuani ahistavasta mielentilastani eräänä myöhäisiltana loppusyksyllä 2007.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Signature aika hieno juttu.

Kertooko se sitten hahmosta itsestään, vai mistä? Vai jostain suuremmasta, ko. hahmoa koskettaneesta asiasta? Mene ja tiedä... . (niin, niin, menee ja tietää,,,)

Kai sillä jotain merkitystä on, tai jotain ko. hahmoon liittyvää. Monta on hyvää, monta sellaista, jota ei ymmärrä. Kaikkinensa ajateltua kuitenkin tulee niita sigujakin, sen sanomaa.

Mutta kuitennii, yksinkertainen on parasta. Juuri sellainen, kuin sigun haltijakin.:thumbup:

ja

PRÄT KLÄSH!!!