Örfil
Guest
:alppu:Knoukkari sanoi:Jussin loihe lausuma sen jälkeen kun olivat polttaneet Romppasen navetan!
:alppu:Knoukkari sanoi:Jussin loihe lausuma sen jälkeen kun olivat polttaneet Romppasen navetan!
Häjyt -elokuvan Jussin!Jussi sanoi::alppu:
Knoukkari sanoi:Häjyt -elokuvan Jussin!
Hetki meni Olgan kiroilun kritisointia kerratessa ... No sittenhän minä hokasin.Vellu sanoi:Olgan kiroilua kritisoivan lausahduksen seurauksena tullut älynväläys yhdistettynä "T. Nimimerkki Jusban":iin
Joku viikon linkkivinkki, jonka takaa löytyi joku uutinen, jota oli kommentoinut joku hahmo kyseisellä nimimerkillä. Se oli niin huikea, että täytyi ottaa talteen.
Martina Aitolehden tatuointi herättää huomiota. Varustettuna kirjoitusvirheellä ihan muiden lauseiden vuoksi. Pitäisi (kaikkien mielestä) olla siis mill, eikä will.
Nyysseissä ollut myynti-ilmoitus
juhni :nope:
sorry pitkästä sigusta..
Heh, Olga, forumin oma kiroilijakriitikko.Olga sanoi:Hetki meni Olgan kiroilun kritisointia kerratessa ... No sittenhän minä hokasin.
Oma sigu liittyy yleensä jollain tavalla ajankohtaiseen tai muuten sopivaan kappaleeseen tai 'viisauteen'. Niin nykyinenkin.
Se oli MÄ, ei "porukka"lara sanoi:kun porukka alkoi vaittamaan mua taas jalleen kerran noppiksen kakkosnikiksi.
Kyllä sen kommentin panin muistaakseni minä!?!lara sanoi:Ensimmainen oli joku vittuunnuksissa laitettu kommentti kun porukka alkoi vaittamaan mua taas jalleen kerran noppiksen kakkosnikiksi.
Toinen on tullut ehkapa nomin jostain kommentista, etta olisin kaaraissyt koko foorumin vapaan puolen miehet pikkusormeni ymparille. Nomi <3
Sä mitään ole pannu. Paitti poroja ja maalia seinälle.Knoukkari sanoi:Kyllä sen kommentin panin muistaakseni minä!?!
Etkä pannut! :mad_old: En se kyllä minäkään ollut, mutta tarviiko kaikkea kertoa.Knoukkari sanoi:Kyllä sen kommentin panin muistaakseni minä!?!
Tuo on niin hyvä, että veikkasinpa yhdeksi Forumin parhaista siguista. Varsinkin kun tietää sen lausahduksen alkujaan.:thumbup:Vesku sanoi:"Tänään voidaan olla hetki kuninkaina"