Porukan signaturet?

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Kerran yhden jutun järjestelyissä mun tehtäväksi tuli yks juttu. Tein niin kuin oli sovittu mutta muut väittivät ettei niin oltu sovittu. So, vittuunnuin tästä niin että tokaisin että parempi muistaa edes väärin kuin että ei muistaisi ollenkaa (mitä todellakin epäilin muista). Tästä muuntui:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
joukahainen sanoi:
Siguista parhaita ovat pienitekstiset ja mahdollisimman huomaamattomat - muunlaiset aiheuttavat kevyttä ärsytystä.
Pienensin tuossa päivänä eräänä omaa siguani ja kieltämättä se on nyt parempi. Muunmuassa erottuu aikaisempaa paremmin varsinaisesta viestitekstistä.

Itse sigu-teksti on mun omaa kehittelyä (joku muu jossain muualla on kanssa voinut saman keksiä) ja on mielestäni aika hyvä, vaikka ei se välttämättä kyllä ole.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
JPP sanoi:
Pienensin tuossa päivänä eräänä omaa siguani ja kieltämättä se on nyt parempi. Muunmuassa erottuu aikaisempaa paremmin varsinaisesta viestitekstistä.

Itse sigu-teksti on mun omaa kehittelyä (joku muu jossain muualla on kanssa voinut saman keksiä) ja on mielestäni aika hyvä, vaikka ei se välttämättä kyllä ole.
Aivan erinomainen! :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
Nyt on PohjoisenPikellä turhan iso sigu.:nope: :thumbfh:
Tualla on kans harmillisen iso ja värikäs: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1063223&postcount=2

Kun suurimman osan siguista kummiskin haluaa nähdä, niin ei noista isoista kirkuvista siguista pääse eroon kuin laittamalla iggeen. :( Ferrari4Everin jos aikanaan sen takia laitoin. Viäläköhän sillä on niin iso ja provomielessä vielä punaseks laitettu sigu?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tualla on kans harmillisen iso ja värikäs: http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1063223&postcount=2

Kun suurimman osan siguista kummiskin haluaa nähdä, niin ei noista isoista kirkuvista siguista pääse eroon kuin laittamalla iggeen. :( Ferrari4Everin jos aikanaan sen takia laitoin. Viäläköhän sillä on niin iso ja provomielessä vielä punaseks laitettu sigu?
Enpä tiedä, kun samasta syystä on piilossa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei mikään ihan älyttömän iso ole. Osa sigusta on punainen (Campione del mondo -teksti) ja tekstikoko on noin tuplaten itse viestin tekstikoko, noin tämmöistä: Ö. Muistaakseni jossain vaiheessa punaista tekstiä oli enemmän ja se oli ihan kirkkoveneen isoa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
JPP sanoi:
Ei mikään ihan älyttömän iso ole. Osa sigusta on punainen (Campione del mondo -teksti) ja tekstikoko on noin tuplaten itse viestin tekstikoko, noin tämmöistä: Ö. Muistaakseni jossain vaiheessa punaista tekstiä oli enemmän ja se oli ihan kirkkoveneen isoa.
OK. Saa silti pysyä vieläkin piilossa, jos kerran punaista on. Kiitti.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
JPP sanoi:

Rima kannattaa asettaa niin korkealle, että sen pystyy alittamaan kumartumatta.
Tosi hyvä sigu-teksti! Tosi hyvä. :ahem:

WebSlave

Trackman
Yksi lemppareistani on Leedsin sigu. Mutta minä pidänkin tuollaisista sanallisista leikeistä:

"Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin."

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jupla sanoi:
Tuo Olgan s-teksti hiukan naurattaa: Leinon romanttinen ruislinnun laulu tarkoittanee ruisrääkkää..
Sopiva sanavalinta saa asiat kuulostamaan paljon mukavammalta. Ruislinnun laulu kuulostaa paremmalta kuin ruisrääkän 'rääkkääminen'. :ahem: Leinolla oli sana hallussa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hokkis ja Vehka ovat maalareita.
80-luvulla herrat olivat todella kiivaana ja äkkipikaisena pomona tunnetun Moilasen palveluksessa.
Moilasella oli urakka muuan rivitaloyhtiön maalauksista hämäläisen järven rannalla.
Hokkiksen ja Vehkan ruokatunti venyi kerran kahdeksi tunniksi kun siinä rannassa oli mukava laituri ja herrat löysivät ongetkin nojaamasta vereisen koivun kylkeä vasten.
Kalakin söi auttavasti.
Vehka huomasi olkansa yli että Moilanen tulee kohti rantaa höyrypäisen päättäväisenä.
Mies meni paniikkiin ja löi ongen Hokkiksen käteen ja lähti työmaalle kuin satasen telineistä "Tos on onkes! Mä meen töihin!"
Hokkis jäi istumaan hölmistyneenä laiturin nokkaan kaksi onkea kädessään kun raivopäinen pomo jyräsi työmaalta rantaan :D