Lähetys on lajiteltu, rekisteröity ja kuljetuksessa. Arvioitu toimitusaika on 24.2.2017 klo 18:00 mennessä.
Verkkokauppa.comista tulee vähän roipetta meikämiehelle.
Normaalisti olisin hakenut itse myymälästä, mutta hokasin, että eihän se ole kannattavaa lain'.
Toimituskulut lähikaupan pakettiautomaattiin 2,90€, eli ei kannata lähteä luoteis-Stadista lounais-Hesaan hakemaan pakettia, varsinkin kun eipä ole ollut siihen suuntaan muuten mitään asiaa, ihan erikseen olisi pitänyt lähteä suhaamaan Verkkikseen.
Toimituskulut kalpenee helposti niiden kulujen rinnalla, mitä menee 40km autoiluun sekä mun oman työn kustannuksiin. Helposti tunnin homma, ja laskutan aina minimissään kahdesta + pienlaskutuslisä.
Lisäksi siellä myymälässä olis kuitenkin jotain alelaareja joista nappaa mukaan aina jollain satasella tarpeetonta roinaa, ihan vaan siksi kun se on halpaa. Suojakotelo iPhonelle? Ei mulla ole iPhonea, mutta eihän sitä koskaan tiedä!
Ja sitä paitsi: tässähän tulee työllistettyä lajittelijoita, rekisteröijiä sekä kuljettajia. Pelastin Suomen. Olkaa hyvät.