Postipakettien liveseuranta

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Niin, tuo sadankahdenkympin läskipoika lie vanhempi kuin kahdeksankympin. Oispa sauna niin täyttäisin sen säkkituoleilla.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Valmistajaa en tiedä, mutta tuossa kulahtaneessa pesulapussa lukee "Vammala". Ilmaiseksi saatu, mutta tiedä saisiko hyvät rahat myymällä eteenpäin.
Vasikoin verobjörnille, lahjaveropäätöksesi on tulossa.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Huono ja halpa ei välttämättä ole synonyymejä. Tosin tietenkin jos aikoo istua säkkituolissa 24/7 ja painaa +120 kiloa sekä pieruissa on rutkasti painevoimaa, kannattaa hankkia ammattilaissäkkituoli, ei harrastajan säkkistä.
Ei ne synonyymejä ole, mutta kulkee usein käsi kädessä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vaikea uskoa. Mutta uskon toki, olenhan parhaimmillani vaikeissa tilanteissa!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Milloinkahan viimeksi olen ostanut jonkun tavaran (tai palvelun) miettien ostohetkellä sen mahdollista jälleenmyyntiarvoa?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Milloinkahan viimeksi olen ostanut jonkun tavaran (tai palvelun) miettien ostohetkellä sen mahdollista jälleenmyyntiarvoa?
Oon kerran elämässäni jälleenmyynyt. Fillarini 17 vuotta sitten. Ei kovin oleellinen pohdinta-aihe mulle.
 

Örfil

Guest
Taloa/asuntoa ostaessa kovinkin syvällisesti elikäs monelta kantilta on tullut pohdittua jälleenmyyntiarvoa.
Ei tästä ole siis omalla kohdalla pitkäkään aika.

Välillisesti sitten muissakin ostoksissa eli esim. ostamalla hinta-laatusuhteeltaan joitakin harrastevälineitä sitä silmällä pitäen, että ne kestävät mahdollisesti pitempään omassa käytössä kuin halvempi versio. Tämähän on välillisesti liki sama kuin jälleenmyyntiarvo, paitsi ettei aikomus ole myydä ko. vehjestä.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
No katohan perkele! 200€ Fatboysta voi pyytää 80€ ja 50€ halpiksesta vain 25€.
Kyllähän se kalliimpi on selvästi parempi sijoitus jälleenmyyntiä ajatellen. Saahan siitä enemmän.
Voihan halpiksesta pyytää vaikka 200 euroa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tuumailen gotlerin jälleenmyyntiarvoa. Taitaa laskea päivä päivältä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Lähetys on lajiteltu, rekisteröity ja kuljetuksessa. Arvioitu toimitusaika on 24.2.2017 klo 18:00 mennessä.

Verkkokauppa.comista tulee vähän roipetta meikämiehelle.
Normaalisti olisin hakenut itse myymälästä, mutta hokasin, että eihän se ole kannattavaa lain'.
Toimituskulut lähikaupan pakettiautomaattiin 2,90€, eli ei kannata lähteä luoteis-Stadista lounais-Hesaan hakemaan pakettia, varsinkin kun eipä ole ollut siihen suuntaan muuten mitään asiaa, ihan erikseen olisi pitänyt lähteä suhaamaan Verkkikseen.
Toimituskulut kalpenee helposti niiden kulujen rinnalla, mitä menee 40km autoiluun sekä mun oman työn kustannuksiin. Helposti tunnin homma, ja laskutan aina minimissään kahdesta + pienlaskutuslisä.
Lisäksi siellä myymälässä olis kuitenkin jotain alelaareja joista nappaa mukaan aina jollain satasella tarpeetonta roinaa, ihan vaan siksi kun se on halpaa. Suojakotelo iPhonelle? Ei mulla ole iPhonea, mutta eihän sitä koskaan tiedä!
Ja sitä paitsi: tässähän tulee työllistettyä lajittelijoita, rekisteröijiä sekä kuljettajia. Pelastin Suomen. Olkaa hyvät.
 
Ylös