Pötköttely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Voitko ymmärtää pötköttelyä (lajina)

• Äänestäjiä yhteensä
    18
Kyllä vain, mutta kuvat on jääneet ottamatta.

Kappas Brisbanen poijjat. Ei tuossa kyllä ole järkeä höyhenenkään vertaa.

Jos on harrastus, jossa ei tarvitse muuta osata, kuin olla liikkumatta paikallaan ja jossa tuskin tulee hiki (jos ei tuota saunassa harrasta), niin kyllä ymmärrän ja saatan liittyä mukaan. Pötkötellään ku tavataan!

En ymmärrä. Tuolle pötköttelijälle täysin ansaittu kuolema. Idiotismista saa maksaa.

Radiossa oli juttua tästä lankutuksesta. Raskas lajihan tuo on, kun vain pää ja jalat on 'maassa'. Pitää olla vatsalihakset kunnossa.

juu

thing-gonna-make-you-go-oops06.jpg

Joskus taannoin Oululainen työkaveri selitti että "Oolusa" sana "pötköttely" tarkoittaa sukupuolista kanssakäymistä.

Liekö vedättänyt tyhmää?

Tekisi mieli Jaskata vastaukseni, mutta kun ei ole Jaska vaihtoehtoa, vaan vain ainoastaan Domppari, ja sen kassit :nope:

Joskus taannoin Oululainen työkaveri selitti että "Oolusa" sana "pötköttely" tarkoittaa sukupuolista kanssakäymistä.

Liekö vedättänyt tyhmää?

Eiköhän kaikki vakaatasoon liittyvät sanat mielletä sopivassa kontekstissa seksuaaliseksi kanssakäymiseksi. Minen ainakaan Oulun läänistä kotoisin olevana tunnista tuollaista sanaa mitenkään muuksi, kuin siksi, miksi se on tarkoitettu.

Voihan se toki olla jotain sikäläistä nuorisoslangia, josta mulla ei sitten ookkaan mitään haisua.

Tuli maattua pari kohdetta. Eräs rantavesikossä oleva iso kivi, ja sitten itse ranteensyvyinen rantavesi.

Eiköhän kaikki vakaatasoon liittyvät sanat mielletä sopivassa kontekstissa seksuaaliseksi kanssakäymiseksi. Minen ainakaan Oulun läänistä kotoisin olevana tunnista tuollaista sanaa mitenkään muuksi, kuin siksi, miksi se on tarkoitettu.

Voihan se toki olla jotain sikäläistä nuorisoslangia, josta mulla ei sitten ookkaan mitään haisua.

Veti siis mua höplästä!

Hyvä tietää, kostan moisen armotta ;)