Pre-Möötte, aka. karting-möötte

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
No niin, eiköhän tämä "ei oltu ajamassa kun ei saatu porukkaa" -huumori voida lopettaa.


Kiitos vain kaikille kisasta. Jaskan kanssa tosin on kana kynimättä siitä viimeisen kierroksen tempauksesta! :mad:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Ja noista moni ilmoitti olevansa tulossa? Moniko sanoi "Ehkä, jos kyyti järjestyy" eikä sitten kommentoinut mitään?
Kysymyksesi kuului: "Kiinnostaako hahmoja lähteä ajamaan kartingia ennen möötteä"..

Tuohon tuli siis neljä myönteistä vastausta. Lupasit hoitaa järjestelyt, mutta sen jätit tekemättä. Kaipa järjestelyn yhteydessä olisi ratkaistu kyytiin liittyvät ongelmat. :)
 

Örfil

Guest
Olen edelleen ymmälläni että tällä foorumilla ei saada aikaiseksi jopa säännöllisiä kisoja: täällähän pitäisi olla oma kisasarja meneillään, täynnä innokkaita F1 ja muiden autourheilusarjojen faneja.

Paljon lätistään netissä, mutta ei laiteta muutamaa kymppiä vuodessa itse real life kilvanajoon?!?

Täällä pitäisi olla joka jokavuotinen kisasarja sisä/ulkoratakisoineen, ympäri Suomen, mutta mitä tapahtuu, ei mitään!

:thumbdown :thumbdown :thumbdown
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Jussi sanoi:
Täällä pitäisi olla joka jokavuotinen kisasarja sisä/ulkoratakisoineen, ympäri Suomen, mutta mitä tapahtuu, ei mitään!
Totta puhut, ja tuossa olisi selkeä kehittämisen paikka tälläiselle foorumille. Olisi hieno lisätoiminto. Ja sitten kun joku kilpailu on edes joskus lähempänä omaa asuinpaikkaa, osallistunee sarjaan muitakin, kuin pääkaupunkiseudun ja sen lähistön porukkaa.

Hoomattu on kuitenkin, että nykyään ihmisten mukaan saanti käytännössä mihinkään vähän erikoisempaan, on ihan mahdotonta. Mielummin nyhjötetään kotona, kuin tehdään jotain erilaista.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jussi sanoi:
Paljon lätistään netissä, mutta ei laiteta muutamaa kymppiä vuodessa itse real life kilvanajoon?!?
niin, tähän voinee todeta senkin että kun osa väestä haluaa ajaa vain helsingissä, niin hieman menee maku lähteä joka kerta täältä pk-seudulle kartingin takia.
Mehän ollaan ehdotettu kisaa myöskin tänne suunnille, mutta tuntuu tre olevan liian kaukana, MSC:stä puhumattakaan.
noh anyway, eihän ajamassa käyminen kerhoa tarvi.

tv.nimim. Kaanaa kutsuu lähiaikoina useasti :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mitään karttingeja tarvi. Miehet riviin, housut nilkkoihin ja Kaktus rivistön eteen keikistelemään. Selviää kuka on mies ja kuka marjanpoimija. Ja niitä varten jotka ei ekalla kierroksella pärjää tulee toisella kierroksella eteen keikistelemään ekan kierroksen voittaja.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
KnowHow sanoi:
Mitään karttingeja tarvi. Miehet riviin, housut nilkkoihin ja Kaktus rivistön eteen keikistelemään. Selviää kuka on mies ja kuka marjanpoimija. Ja niitä varten jotka ei ekalla kierroksella pärjää tulee toisella kierroksella eteen keikistelemään ekan kierroksen voittaja.
Mitään rivistöjä tarvi, pelkkä Kaktus riittää mulle vallan mainiosti :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Teininä tuli poimittua paljon marjoja, nykyään ei enää. Olen siis ehkä mies. :ahem:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
FO110K sanoi:
niin, tähän voinee todeta senkin että kun osa väestä haluaa ajaa vain helsingissä, niin hieman menee maku lähteä joka kerta täältä pk-seudulle kartingin takia.
Mehän ollaan ehdotettu kisaa myöskin tänne suunnille, mutta tuntuu tre olevan liian kaukana, MSC:stä puhumattakaan.
noh anyway, eihän ajamassa käyminen kerhoa tarvi.

tv.nimim. Kaanaa kutsuu lähiaikoina useasti :ahem:
No järjestä tapahtuma, Hyvinkää oli bueno, että sulla on ainakin kokemusta! Se vaikka uusiksi, tai sitten muualle! Ainakin Tampereen seudulle tulen, jos aikataulut natsaa. MSC en lupaa muuta, kuin että harkitsen!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
jaska sanoi:
No järjestä tapahtuma, Hyvinkää oli bueno, että sulla on ainakin kokemusta! Se vaikka uusiksi, tai sitten muualle! Ainakin Tampereen seudulle tulen, jos aikataulut natsaa. MSC en lupaa muuta, kuin että harkitsen!
tota kaanaatahan lupasin järkkäilläkin jos siihen väki innostuu (paikan puolesta siis) mutta silloin oli valtaosalle toijalakin liian kaukana niin sehän kaatui sitten siihen kun sinne olis ollu tulossa muutama hassu osanottaja :/
hyvinkää vois tietty ollakin uudestaan ihan asiallinen järkätä, katsotaan, katsotaan....
 

Örfil

Guest
Mulle sopii mikä tahansa etelän ja MSC:n välillä!

Joko lesoilin että ajelin MSC:lle viime kesänä yksikseni mopon kanssa (toista kertaa sinä vuonna) ja härnäilin henkilökuntaa kisailemaan ja täräyteltiin erään hlökunnan hepun kanssa kisaillessa tismalleen samat kierrosajat. Eli sieltä ei löytynyt nopeampaa heppua!

;)

Viikon päästä alkaa kesäloma ja menen ainakin päiväksi mun poikien kanssa ajamaan MSC:lle. 5-10 vetoa per ukko päivän aikana. Itse ajan ainakin nuo 10.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Millos tämä tai joku vastaava olisi tapahtumassa? Voisin lähteä Treellekin jos ei ole töitä ajeluitten aikaan.

Eihän tästä stadista aja kuin puoltoista tuntia Treelle + 20-25 min kokemuksen mukaan Kaanaalle.

Ja viimeksi kun siellä forumistien kanssa olin niin tulipa kokeiltua miltä tuntuu istua koivun oksallakin auton kanssa joten ei tulisi sekään yllätyksenä.

Kaanaassa tuntuivat autot tosin melko eri tasoisilta...
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tämähän toki toteutettiin 21.7. klo 14 Kaanaan radalla. 10 minuutin aika-ajojen ja 10 minuutin tiukan kisaväännön jälkeen saatiin selville lahjomaton paremmuusjärjestys:

1.Albert Oil
2.Tero (ei-forumisti)
3.Make (ei-forumisti)
4.FO110K
5.Jusban
6.Otto Hokkanen

Kisan jälkeen tunteet kävivät yhtä kuumina kuin koneetkin. Kyseenalaisista ajolinjoista sai kovasanaisia huomautuksia itsekukin, joten kisan voidaan katsoa olleen erittäin onnistunut. Mainittakoon vielä, että Al-setä nousi voittoon 4:eljännestä lähtöruudusta kuin muinainen da Silva ikään!

Voittajan on helppo hymyillä. Mutta missä on ne voitto-öölit?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
voittaja-alin linjojen vedot oli kyllä aika kyseenalaisia, ja punaisten leiri
(ts. allekirjoittanut punaisen hiusharjansa kanssa)
harkitsee vetoomuksen jättämistä FIA:lle jotta saadaan alppusetä ennen seuraavaa ajokertaa uudestaan opettelemaan racing linjat...
(FIA=F1-voorum Incident Analysis)

Kaikinpuolin onnistunut ajo sinänsä, top 4 tuli maaliin n. 3sek sisällä, ja viimeset 5 kiekkaa oli kunnon vääntöä johtopaikan vaihtuessa useempaan otteeseen....
Ensi kuun lopulla uusiksi, foorumilaisia kaivataan tietty kapinoihin mukaan lisääkin!
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Kävimpä tänään ajamassa 3 ajokertaa (à 8min) FK-Keskuksessa (www.fkkeskus.ee) - yhteensä hintaa huville tuli 270EEK (=18€).

Autot ei mitään erikoisia ollut (vaikka pitäis "M.Schumacher kartteja olla"), mutta rata on hauska ja tuolla sais todella hauskoja kisoja aikaseksi - kun vain ois kiinnostuneita kisailijoita....

En nyt muista monta kiekkaa ajoin, mutta käytännössä kaikki ajat osu sekunnin sisään (kun muutama ylihidas, jossa joku pyöri edessä, poistetaan, niin vaihteluväli oli 49.01 - 50.3- olin siis tasaisen hidas :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
jaska sanoi:
Kävimpä tänään ajamassa 3 ajokertaa (à 8min) FK-Keskuksessa (www.fkkeskus.ee) - yhteensä hintaa huville tuli 270EEK (=18€).

Autot ei mitään erikoisia ollut (vaikka pitäis "M.Schumacher kartteja olla"), mutta rata on hauska ja tuolla sais todella hauskoja kisoja aikaseksi - kun vain ois kiinnostuneita kisailijoita....

En nyt muista monta kiekkaa ajoin, mutta käytännössä kaikki ajat osu sekunnin sisään (kun muutama ylihidas, jossa joku pyöri edessä, poistetaan, niin vaihteluväli oli 49.01 - 50.3- olin siis tasaisen hidas :)
yllättävänkin kallis, kaanaassa oli 2x10min 22€ eli hintataso suomenkin puolella jo kohtuullinen viroon verraten...
Autojen nopeushan nyt ei mikn älytön tuolla kaanaassakaan ole, mutta hauskaa myös kun löytyy kunnon rata ja ohituspaikkojakin useempia.

Ensi kuun lopulle suunniteltiin seuraavaa reissua Kaanaaseen
(joko elokuun vika vkl tai elo-/syyskuun taite)
eli mukaan haluavia niin kättä pystyyn niin laitellaan lisäinfoa sitten tulemaan...
(viro jää itseltä pois jokatapauksessa, liikaa touhua treen päässä seuraavan 1,5kk aikana notta kerkeis lähtemään sinne asti)
 
Ylös