toleranssisiipi
Langennut enkeli
Se oli sitten siinä.
Pääministeri Juha Sipilä käänsi takkinsa - ei enää kytke omaa jatkoaan Vanhasen kannatukseen
Ihan odotettavissa oleva. Tuo Sipilän lausunto lienee alunperin tarkoitettu saamaan kepulaiset äänestämään Vanhasta, tosin se saanut Väyryselle ääniä Sipilään kettuuntuneille.On se nolo äijä.
Juu. Mutta tukkaan tulee Väykältäkin nyt. Joka on nyt ohittanut Huhtasaaren.Ihan odotettavissa oleva. Tuo Sipilän lausunto lienee alunperin tarkoitettu saamaan kepulaiset äänestämään Vanhasta, tosin se saanut Väyryselle ääniä Sipilään kettuuntuneille.
Mistä tietää että Sipilä valehtelee?Ja Sipilä vielä väitti, ettei Väyrysen äänimäärää seurata keskustan keskuudessa mitenkään erityisen tarkasti...
Satakunnassa ja Vaasan äänestyspiirissä Huhtis toiseksi suosituin.Mun mielestä huolestuttavaa on, että noin moni äänestänyt Huuhaasaarta.
Hangossa kepu ei rulaa. Torvaldsin osuus yllättävän pieni.Hanko
Ään% 67,0 %
Niinistö 68,0
Haavisto 10,0
Huhtasaari 4,9
Haatainen 4,7
Torvalds 4,5
Väyrynen 3,9
Kyllönen 3,2
Vanhanen 0,9
FutisForum2:n prossat:Forumin äänijakauma näemmä vinoutunut koko kansan jakaumaan nähden.
Ja Väyrystä. Ja ne liikkuvat vapaalla jalalla nämä äänestäjät.Mun mielestä huolestuttavaa on, että noin moni äänestänyt Huuhaasaarta.
Komp. Nyt täytyisi huolehtia, ettei vaan 6:n vuoden päästä tapahdu mitään holtitonta.Mun mielestä huolestuttavaa on, että noin moni äänestänyt Huuhaasaarta.