Antsa Rieppo
Well-known member
3% tippui äänestysprosentti viime vaaleista.
Kuusi vuotta on todella pitkä aika, muisteleppa mitä tänä aikana on nyt tapahtunut. Ei tässä uskalla enää ennustella kohta yhtään mitäänPieneksi jää Vanhasen (ja Haataisen) äänisaalis. Puolueiden aika on ohi pressanvaaleissa.
Sulla ei sitten oo varaa huudella kuuteen vuoteen! Mullapa on, hei!En äänestäny.
Enkä aio seurata tuloslaskelmain kehitystä.
Mä luulen että ihmiset kyllästyy näihin muniin/munasarjoihin puhaltajiin, jotka ovat päivänpolitiikassa mukana ja haluaa tuon sote/aktiivimalli/etc-porukan ulkopuolelta 'puhtaan' ehdokkaan. Voi hyvinkin nousta hyvän hype myötä presidentiksi asti. Kuten Ahtisaari, mutta ilman puoluetta.Kuusi vuotta on todella pitkä aika, muisteleppa mitä tänä aikana on nyt tapahtunut. Ei tässä uskalla enää ennustella kohta yhtään mitään
Eiköhän se oo Vapaavuori joka seuraavaks valitaan. Pormestarin paikka on semmonen sopiva politiikasta puhdistautuminen silleen että nimi pysyy lehdissä.Mä luulen että ihmiset kyllästyy näihin muniin/munasarjoihin puhaltajiin, jotka ovat päivänpolitiikassa mukana ja haluaa tuon sote/aktiivimalli/etc-porukan ulkopuolelta 'puhtaan' ehdokkaan. Voi hyvinkin nousta hyvän hype myötä presidentiksi asti. Kuten Ahtisaari, mutta ilman puoluetta.
Komp. En keksi tällä hetkellä ainuttakaan pätevää nimeä.Mä luulen että ihmiset kyllästyy näihin muniin/munasarjoihin puhaltajiin, jotka ovat päivänpolitiikassa mukana ja haluaa tuon sote/aktiivimalli/etc-porukan ulkopuolelta 'puhtaan' ehdokkaan. Voi hyvinkin nousta hyvän hype myötä presidentiksi asti. Kuten Ahtisaari, mutta ilman puoluetta.
Korjasin näppäilyvirheesi.Tottakai. Onhan YLE Suomea johtava mediatalo.
Korjasin Olgan viestin sisältöä vastaavaksi.Tottakai. Onhan YLE Suomen johtava meediotalo.
Korjasin jotain mikä ei ollut rikki.totta kai onhan, YLE suomen johtava media talo
Korjaus sarjalla?Korjasin jotain mikä ei ollut rikki.
Sosiaaliturva äänestyspakon taakse ja muutkin turvat, niin jo alkaisi rosentit nousta.Kävin äänestämässä. Yritin patistaa poikaakin äänestämään, mutta tuskin menee. Ei näköjään muijankaan lapset äänestä.
No ei voi pakoittaa.
Oma vikansa, mitäs tuntee vain 6,7% äänioikeutensa käyttäneistä. :frank:Hyvijä häviäjöitä?
Ja höpäjää SoMessa ainoastaan saman mielisten kanssa.Oma vikansa, mitäs tuntee vain 6,7% äänioikeutensa käyttäneistä. :frank: