Presidentinvaali 2018-äänestys

Kenelle ääni vaalissa?

• Ei kiinnosta

Äänet: 1 2,2%
  • Kyllönen

Äänet: 0 0,0%
  • Haavisto

Äänet: 15 33,3%
  • Vanhanen

• Huhtasaari

Äänet: 4 8,9%
  • Haatainen

• Väyrynen

• Niinistö

Äänet: 18 40,0%
  • Torvalds

Äänet: 5 11,1%
  • En saa äänestää

• Äänestäjiä yhteensä
    45
  • Äänestys suljettu. .

Örfil

Guest
Pieneksi jää Vanhasen (ja Haataisen) äänisaalis. Puolueiden aika on ohi pressanvaaleissa.
Kuusi vuotta on todella pitkä aika, muisteleppa mitä tänä aikana on nyt tapahtunut. Ei tässä uskalla enää ennustella kohta yhtään mitään :eek:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kuusi vuotta on todella pitkä aika, muisteleppa mitä tänä aikana on nyt tapahtunut. Ei tässä uskalla enää ennustella kohta yhtään mitään :eek:
Mä luulen että ihmiset kyllästyy näihin muniin/munasarjoihin puhaltajiin, jotka ovat päivänpolitiikassa mukana ja haluaa tuon sote/aktiivimalli/etc-porukan ulkopuolelta 'puhtaan' ehdokkaan. Voi hyvinkin nousta hyvän hype myötä presidentiksi asti. Kuten Ahtisaari, mutta ilman puoluetta.

jjv

Arschloch
Mä luulen että ihmiset kyllästyy näihin muniin/munasarjoihin puhaltajiin, jotka ovat päivänpolitiikassa mukana ja haluaa tuon sote/aktiivimalli/etc-porukan ulkopuolelta 'puhtaan' ehdokkaan. Voi hyvinkin nousta hyvän hype myötä presidentiksi asti. Kuten Ahtisaari, mutta ilman puoluetta.
Eiköhän se oo Vapaavuori joka seuraavaks valitaan. Pormestarin paikka on semmonen sopiva politiikasta puhdistautuminen silleen että nimi pysyy lehdissä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Komp. En keksi tällä hetkellä ainuttakaan pätevää nimeä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kävin äänestämässä. Yritin patistaa poikaakin äänestämään, mutta tuskin menee. Ei näköjään muijankaan lapset äänestä.

No ei voi pakoittaa.
Sosiaaliturva äänestyspakon taakse ja muutkin turvat, niin jo alkaisi rosentit nousta.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tulis jo eduskuntavaalit niin sais taas pettyä kanssaihmisiin jälleen, kun keskusta vie potin kaikesta tästä paskasta huolimatta.