Presidentti 2006, kierros 2

Toisella kierroksella äänestän

• Numero 3:sta Sauli Niinistöä

Äänet: 91 71,7%
  • Numero 9:ä Tarja Halosta

Äänet: 36 28,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    127

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Black Leopard sanoi:
Täytyy täysin rehellisesti tunnustaa että olen erittäin iloinen siitä että ainakaan kaikki eivät tässä maassa saati maailmassa ajattele kuten sinä :nope:

Kuulostaa tämä sitten miten tekopyhältä ja kliseeltä hyvänsä
Täysin samaa mieltä. Vaikea kuvitella, että kukaan vakavissaan voi noin sanoa, saati ajatella :eek!: :nope:

Törni

Well-known member
Formulanomi sanoi:
Jos Halonen on tuossa suhteessa parempi, miksei mitään erityistä parannusta ole tapahtunut kuuden vuoden aikana ?
Ei kansaa se kiinnosta vaikka tuloerot kasvaisivat seuraavan kuuden vuoden aikana, köyhät köyhtyisivät ennestään ja suuri osa ihmisisitä syrjäytyisi. Heille riittää se että he saavat luulla että joku pitää heitä kuvainnollisesti kädestä kiinni. Ajetaan ikään kuin ensimmäisessä luokassa helvettiin. Mihinkään muuhun presidentin rahkeet eivät tässä asiassa riitä. Eivät ressukat vaan ymmärrä että edes tuo kädestäpitäminen ei toteudu :nope:

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Törni sanoi:
Ei kansaa se kiinnosta vaikka tuloerot kasvaisivat seuraavan kuuden vuoden aikana, köyhät köyhtyisivät ennestään ja suuri osa ihmisisitä syrjäytyisi. Heille riittää se että he saavat luulla että joku pitää heitä kuvainnollisesti kädestä kiinni. Ajetaan ikään kuin ensimmäisessä luokassa helvettiin. Mihinkään muuhun presidentin rahkeet eivät tässä asiassa riitä. Eivät ressukat vaan ymmärrä että edes tuo kädestäpitäminen ei toteudu :nope:
Jos on monenlaatuista kansan aliarviointia ja tyhmäksi tekemistä jo esiintynyt, niin tämä on kyllä jo jonkinlainen huopennus :rolleyes: :alppu:

Törni, sinä se et todella petä koskaan :rolleyes:

Törni

Well-known member
Black Leopard sanoi:
Jos on monenlaatuista kansan aliarviointia ja tyhmäksi tekemistä jo esiintynyt, niin tämä on kyllä jo jonkinlainen huopennus :rolleyes: :alppu:

Törni, sinä se et todella petä koskaan :rolleyes:
Olinkin täysin vakuuttunut että itse asiaan sinulla ei ole mitään sanomista :wink:

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Törni sanoi:
Olinkin täysin vakuuttunut että itse asiaan sinulla ei ole mitään sanomista :wink:
Johan tässä on tuohon asiaan vastattu kattavasti useassa viestissä, monien toimesta.Itse pyysin jokaisen henkilökohtaisia vaatimuksia tulevan presidentin kohdalle.Kenelläkään ei muistaakseni ollut vaatimuksissa/perusteluina kädestäpitämistä vaikka kieltämättä sekin vallan mukavaa olisi tässä usein aivan liian kylmässä ja kolkossa maailmassa...

Törni

Well-known member
Black Leopard sanoi:
Johan tässä on tuohon asiaan vastattu kattavasti useassa viestissä, monien toimesta.Itse pyysin jokaisen henkilökohtaisia vaatimuksia tulevan presidentin kohdalle.Kenelläkään ei muistaakseni ollut vaatimuksissa/perusteluina kädestäpitämistä vaikka kieltämättä sekin vallan mukavaa olisi tässä usein aivan liian kylmässä ja kolkossa maailmassa...
Johan tässä on tuohon asiaan vastattu kattavasti useassa viestissä. Luulen että sinäkin olet kaiken sanottavasi tästä asiasta jo sanonut (jopa useampaan kertaan).

Suljetaan siis koko topiikki :wink:

PS. Kädestäpitäminen on kielikuva, ja synonyymi eräälle kovin usein Halosen opetuslasten perusteissaan käyttämälle ilmaisulle. Jopa sinulla on mahdollisuudet keksiä se jos oikein pinnistät.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Törni sanoi:
Johan tässä on tuohon asiaan vastattu kattavasti useassa viestissä. Luulen että sinäkin olet kaiken sanottavasi tästä asiasta jo sanonut (jopa useampaan kertaan).

Suljetaan siis koko topiikki :wink:
No hyvä, kuitenkaan et usko kirjoitettuja Halosen kannattajien perusteluja vaan pidät heitä edelleen hyväuskoisina, harhaanjohdettuina hölmöinä...ym

PS. Kädestäpitäminen on kielikuva, ja synonyymi eräälle kovin usein Halosen opetuslasten perusteissaan käyttämälle ilmaisulle. Jopa sinulla on mahdollisuudet keksiä se jos oikein pinnistät.
Eiköhän heitetä metaforat pois ja puhuta asioista niiden oikeilla nimillä.Vai mikäköhän olisi Niinistön kannattajille sopiva termi.Jeps, seteliselkärankaiset :ahem: :thumbup:

Do you understand me, Larry ;)

Törni

Well-known member
Black Leopard sanoi:
No hyvä, kuitenkaan et usko kirjoitettuja Halosen kannattajien perusteluja vaan pidät heitä edelleen hyväuskoisina, harhaanjohdettuina hölmöinä...ym
Niinistön kannattajien perustelut sen sijaan näyttävän uppoavan sinuun kuin häkä :wink:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
McMike sanoi:
Kumpi on kumman parina, veikkaisin Tawjan olevan Taaperon ja Niinistön Tervon aisaparina, muta katsotaan illalla.
Noin se on, koska Tarja oli viimeksi Tervon kanssa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
McMike sanoi:
Kumpi on kumman parina, veikkaisin Tawjan olevan Taaperon ja Niinistön Tervon aisaparina, muta katsotaan illalla.
Noinhan se onkin, koska jossain kerrottiin Tabermannin ja Tardzan poskisuudelmista ja Tervon ja Niinistön jähmeästä alusta.

Viimeksi muokattu: