Presidentti 2006, kierros 2

Toisella kierroksella äänestän

• Numero 3:sta Sauli Niinistöä

Äänet: 91 71,7%
  • Numero 9:ä Tarja Halosta

Äänet: 36 28,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    127

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Mr Natural sanoi:
* luulen, että epävarmoista äänestäjistä suurin osa on Halosen hiljaisia kannattajia, jotka eivät vain kehtaa tunnustaa kantaansa nousevaa trendiä, Niinistön kasvavaa suosiota, vastaan.
Tuota en suoraan usko, koska viimeisimmässä Hesarin Gallupissa ero on pienentynyt samalla kun epätietoisten osuus vähentynyt. Uskon suurimman osan olevan ihan aidosti epätietoisia, sekä sellaisia jotka pitää Niinistöä parempana, mutta äänestänyt perinteisesti jotain aivan muuta, tai päinvastoin

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
jps sanoi:
Tuota en suoraan usko, koska viimeisimmässä Hesarin Gallupissa ero on pienentynyt samalla kun epätietoisten osuus vähentynyt. Uskon suurimman osan olevan ihan aidosti epätietoisia, sekä sellaisia jotka pitää Niinistöä parempana, mutta äänestänyt perinteisesti jotain aivan muuta, tai päinvastoin
Voi olla noinkin.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tarja Halosesta vielä sen verran, että ehkä hänen ihanteensa ja ominaisuutensa sopisivat paremmin toimimiseen hallinnollisissa tehtävissä YK:ssa, kuten patriot jo tuossa edellä totesikin. Ainakin vaikutusmahdollisuudet globaalin oikeudenmukaisuuden kehittämiseen luulisi siellä olevan paremmat kuin pienen maan presidenttinä.

Törni

Well-known member
patriot sanoi:
Tarja Halosella on paljon annettaa isänmaalle. Uskon, että Tarjalle löytyy hyviä ja tärkeitä tehtäviä kansainvälisiltä kentiltä esim. YK:sta. Kenties YK:n globalisaatio projektin vetäjä? Kiitän Tarjaa palveluksestaan isänmaalle. Nyt on muiden vuoro yrittää.
Ok. Myönnetään että jotain annettavaa on :thumbup:

Katsotaan nyt ensin kuinka Halonen suhtautuu sunnuntaina tappioonsa. Niinistö olisi kestänyt häviön paremmin. Haloselle tappion kalkki tulee olemaan lähes ylivoimaisen karvasta juotavaa :p

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Tulee kyllä mielettömän jännät vaalivalvojaiset. Telkkaria ei ole, mutta netti on. Luulen että refresh-nappia tulee painettua aika usein! Mielenkiintoista onkin tuo että Niinistön kannatus nousee koko ajan..

Ihan hyvinhän Tarja veti tuon 6 vuotta. Jos joutuu linnasta ulos niin elämä ei siihen lopu, inttitermiä käyttäen varmasti hyviä nakkeja löytyy!

Valde

Well-known member
Törni sanoi:
Ok. Myönnetään että jotain annettavaa on :thumbup:

Katsotaan nyt ensin kuinka Halonen suhtautuu sunnuntaina tappioonsa. Niinistö olisi kestänyt häviön paremmin. Haloselle tappion kalkki tulee olemaan lähes ylivoimaisen karvasta juotavaa :p
Tuntuu lähes taivaalliselta kuvitella korskea demarileiri lyötynä. Ilmeissä varmaan on jotain samaa kuin opettajan suosikkitytöllä, joka täysin käsittämättömästä syystä saa äidinkielen kokeesta välttävän normaalin kympin sijaan.

No, tulee jännä ilta. Täytyy sanoa, että olen aikamoisen pettynyt jos Tarja vie kisan äänin 50.1-49.9.

Törni

Well-known member
Itse en odota enää kovin kutkuttavaa iltaa. Peli menee Niinistölle 52 - 53 vastaan Halosen 48 - 47.

Nyt lähden risteilylle juhlimaan Saulin voittoa. Sunnuntaina en ehdi. :alppu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Törni sanoi:
Kiitokset Muumimammalle presidentin virassa vietetyistä vuosista. Ja tervemenoa pelastamaan maailmaa.

:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Muumimamma voisi tosiaan pelastaa maailmaa, jossain muulla kuin meitin residenttinä.

Moon tosin sitä mieltä on vielä hiukan ennenaikaista juhlia - edes kieli poskella. :doubtful:

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Dj Ankka sanoi:
Stiller oli aivan loistava. Uteliaana kuitenkin kysyn, että mikä arsytti?
No, ärsytti Stillerin jankkaaminen siitä että Halonen on paniikissa. Mitään muuta sanottavaa ei juuri ollut. Tosin aamuteeveessä Stiller oli hieman oikeassa siinä että yleensä hänen tuestaan on ihmisille enemmän haittaa kuin hyötyä.
Minäkin olen sitä että monesta tukijasta on ollut ehdokkaille enemmän haittaa kuin hyötyä. Ajatellaanpa vaikka SAK:n ja Lipposen mesoamista. Luulenpa että Halonen olisi ollut mieluummin ilman näiden "tukea". :idea:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
HÖYNÄ sanoi:
No, ärsytti Stillerin jankkaaminen siitä että Halonen on paniikissa. Mitään muuta sanottavaa ei juuri ollut. Tosin aamuteeveessä Stiller oli hieman oikeassa siinä että yleensä hänen tuestaan on ihmisille enemmän haittaa kuin hyötyä.
Minäkin olen sitä että monesta tukijasta on ollut ehdokkaille enemmän haittaa kuin hyötyä. Ajatellaanpa vaikka SAK:n ja Lipposen mesoamista. Luulenpa että Halonen olisi ollut mieluummin ilman näiden "tukea". :idea:
Kun ottaa huomioon, että Tawjan joukoissa seisoo Bumtsibum-Bjurström, niin ei mun ainakaan tarvitse kahta kertaa miettiä, että kenen kelkkaan hyppäisin jos valintani tukijoiden mukaan tekisin.

patriot

Foorumin senaattori
Bobakki sanoi:
Kun ottaa huomioon, että Tawjan joukoissa seisoo Bumtsibum-Bjurström, niin ei mun ainakaan tarvitse kahta kertaa miettiä, että kenen kelkkaan hyppäisin jos valintani tukijoiden mukaan tekisin.
Juuri näin! :thumbup: Tosin itse en todellakaan tee valintaani ehdokkaan tukijoiden perusteella. Vaan ihan sillä perusteella, että pidän toista parempana Suomen valtionpäämieheksi seuraavalle kuusi vuotiskaudelle.

Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Foorumillakin on (kummallakin) ehdokkalla sellaisia kannattajia, että niiden perusteella voisi vaihtaa kantaa :rolleyes:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Nämähän ovat juuri niitä asioita, joiden esiintuomista Moe ja Sam pitävät / ovat pitäneet provokaatioina ja mollauksena. Saapas nähdä miten nyt käy ?
Mitä sä 'vanha äijä' (en kehtaa kirjoittaa pieru vaikka sen sun profiilissa on) taas höpiset. :doubtful: Ei kyllä meidän kommentoinnit millään tavalla provosoinnista ja mollauksesta ole koskeneet tuollaisia ASIALLISIA väitteitä. Enämpi ärsyttää 'rekkalesbo' yms. asiattomat mollaukset ja suorat herjaamiset. :(

Olen nyt varmaan 5 kertaa sanonut että asiallinen väittely asioista täältä on puuttunut.

Kai eri mieltä saa/pitää olla, mutta mua ainakin ärsyttää herjaamiset.

Jos näet Sam:in ja mun kommentoinnin liittyneen todelliseen keskusteluun, kehotan kyllä kertaamaan aapisen. :thumbup:

Viimeksi muokattu:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
HÖYNÄ sanoi:
Olen ollut kahden vaiheilla kumpaa äänestän, mutta en ole enää. Kaksi asiaa ratkaisi asian. Ja ne olivat Riitta Väisäsen ja Ruben Stillerin esiintyminen Saulin tukijoina. Siispä ääneni menee Tarjalle. :D
Halosen pinnat on pysynyt tämän topikin pollissa samoina nyt jonkun aikaa. Laitahan äänesi hänelle nyt, niin päivittyy tilanne :).