Presidentti 2006, kierros 2

Toisella kierroksella äänestän

• Numero 3:sta Sauli Niinistöä

Äänet: 91 71,7%
  • Numero 9:ä Tarja Halosta

Äänet: 36 28,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    127

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Aho hävisi vaalit, koska kokoomus petti!
Ai, ai, ai, eikä kepulla ole mitään hampaankolossa Kokoomusta vastaan :doubtful:

Muista Patriot että sunnuntaina on pelissä ISO PANOS! :thumbup:

Jos Halonen voittaa, niin mä en kommentoi kepulaisia puoleen vuoteen. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
mn97 sanoi:
Kuule nää tyypit on ihan pikkurosvoja. Suomen suurin mediamoguli on Suomen rikkain mies. Hänen nimensä on Aatos Erkko. Se mitä medioissa suolletaan on yhtä kuin Aatos Erkon mielipide... ja itseasiassa Aatoskin on ihan pikkutekijä. Aatos rikastui aikoinaan Neuvostoliiton "suhteillaan", joten voidaan tästä päätellä miksi mtv3 tekstikanavallakin luki suunnilleen seuraavaa: "Halonen hallinnut TV-väittelyitä.
Kuten tuolla toisessa toikissa tulee ilmi, niin Hesari on koko ajan saanut parhaat prosentit Niinistölle. :eek:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Moe Szyslak sanoi:
Kuten tuolla toisessa toikissa tulee ilmi, niin Hesari on koko ajan saanut parhaat prosentit Niinistölle. :eek:
galluppeja on paha väärentää. Mutta kun noita juttuja lukee, niin melkoisen punaiset lasit pitää olla edessä, jotta ei näe niiden suosivan Halosta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:

Ettei nyt ego ole paisunut liian suureksi. Taitaa tuo panoksesi jäädä sunnuntain uutisissa kuitenkin kakkoseksi. :D

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Ai, ai, ai, eikä kepulla ole mitään hampaankolossa Kokoomusta vastaan :doubtful:

Mä en muistele menneisyyttä vaan rakennan porvariyhteistyötä tässä ja nyt.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Ettei nyt ego ole paisunut liian suureksi. Taitaa tuo panoksesi jäädä sunnuntain uutisissa kuitenkin kakkoseksi. :D
Moe lupaa nyt liikoja. :D Toivoisin Halosen voittavan....eiku.... :eek:

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
patriot sanoi:
Mä en muistele menneisyyttä vaan rakennan porvariyhteistyötä tässä ja nyt.
Seuraavaa hallitusta ajatellen vai?

Vaikka Sale veisikin potin, mitä jos kepu häviääkin 2007 vaalit ja SDP voittajana muodostaakin sinipunan?

patriot

Foorumin senaattori
Black Leopard sanoi:
Seuraavaa hallitusta ajatellen vai?

Vaikka Sale veisikin potin, mitä jos kepu häviääkin 2007 vaalit ja SDP voittajana muodostaakin sinipunan?
Nyt on kyse yhteistyöstä presidentinvaalin toisella kierroksella. SDP tekee yhteistyötä oppositiopuolueen kanssa. Niin myös keskusta.

Eduskuntavaaleihin on vuosi aikaa siinä ehtii paljon muuttua. Itse näen seuraavien eduskuntavaalien jälkeisinä vaihtoehtoina punamullan jatkon, tai porvarihallituksen. Kokoomuksen ja SDP:n johtohenkilöt ovat nyt niin kaukana toisistaan, että sinipuna ei ole kovin todennäköinen.

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Ei häviä, pitävät asemansa. Keskusta ottaa nokkaan ja Kokoomus nousee ohi niistä. :ahem:
Eli oletko nyt sitä mieltä, että presidentinvaaleilla oli sittenkin suora vaikutus eduskuntavaaleihin, kuten itse täällä totesin ennen 1.kierrosta? Vaikeaa tulee Vanhaselle ja keskustalle olemaan 1.paikan säilyttäminen. Mutta Vanhanen vei läpi vahvan kampanjan ja puolueen aktiivit oli aika hyvin ehdokkaan takana. Kokoomuksella oli ongelmia 2000, kun aktiivit ei oikein innostuneet Uosukaisesta.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
patriot sanoi:
Nyt on kyse yhteistyöstä presidentinvaalin toisella kierroksella. SDP tekee yhteistyötä oppositiopuolueen kanssa. Niin myös keskusta.

Eduskuntavaaleihin on vuosi aikaa siinä ehtii paljon muuttua. Itse näen seuraavien eduskuntavaalien jälkeisinä vaihtoehtoina punamullan jatkon, tai porvarihallituksen. Kokoomuksen ja SDP:n johtohenkilöt ovat nyt niin kaukana toisistaan, että sinipuna ei ole kovin todennäköinen.
Kuten itse sanotkin, vuodessa paljon ehtii muuttua

En toki itsekään pidä sinipunaa kovin todennäköisenä (enkä todellakaan toivo sitä) mutta kaikki on mahdollista

patriot

Foorumin senaattori
Black Leopard sanoi:
Kuten itse sanotkin, vuodessa paljon ehtii muuttua

En toki itsekään pidä sinipunaa kovin todennäköisenä (enkä todellakaan toivo sitä) mutta kaikki on mahdollista
On joo.. Kaikista suurin kauhuskenaario on SAK:n pamppu Eero Heinäluoma pääministerinä! :nope:

patriot

Foorumin senaattori
Black Leopard sanoi:
Mikä vika Heinäluomassa?
Kaverilla ei ole kokemusta lainsäätäjän työstä paitsi nyt tämä vaalikausi. Sekin on mennyt SAK:n teesien toistamisella. Soittaa varmaan sinne ja kysyy neuvoa. Minä en halua yhden järjestön mahtiaseman vahvistumista suomalaisessa politiikassa. Ja jos joku on ulkopoliittisesti kokematon niin se on Heinäluoma. Notta Lipposelta aikamoinen lapsus kun yritti Niinistöä vastaan hyökätä.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
patriot sanoi:
Kaverilla ei ole kokemusta lainsäätäjän työstä paitsi nyt tämä vaalikausi. Sekin on mennyt SAK:n teesien toistamisella. Soittaa varmaan sinne ja kysyy neuvoa. Minä en halua yhden järjestön mahtiaseman vahvistumista suomalaisessa politiikassa. Ja jos joku on ulkopoliittisesti kokematon niin se on Heinäluoma. Notta Lipposelta aikamoinen lapsus kun yritti Niinistöä vastaan hyökätä.
Jostainhan se on aloitettava politiikan tekeminen.Ei allekirjoittanut ole huomannut Heinäluoman pelkkää SAK:n asiaa ajaneen.