Sam
Muumipappa
Nyt tekisi mieli heittää viihteelle, mutta antaa ollaMoe Szyslak sanoi:Miten SÄ ton tulkitset? :doubtful:
Nyt tekisi mieli heittää viihteelle, mutta antaa ollaMoe Szyslak sanoi:Miten SÄ ton tulkitset? :doubtful:
Meinaatko etten muka kestä? :doubtful:Sam sanoi:Nyt tekisi mieli heittää viihteelle, mutta antaa olla
:jaska: :jaska: :jaska:Moe Szyslak sanoi:Meinaatko etten muka kestä? :doubtful:
Sillä onkin pitkät päällä ja AINA.Sam sanoi::jaska: :jaska: :jaska:
Oot yhtä metsässä kuin OoPee, mutta ei taida valot kantaa aivan tielle asti
Ei suinkaan, vaikka olen kepua äänestänytkin. Termi oli muuten kaappikepulainen. :thumbup:Nomi on kanssa 'piilo-kepulainen' kun haluaa mut 'jäähylle' puoleksi vuodeksi
Eiköhän tilanne ole tasaisempi kuin 55-45. En itse usko tuohon pätkääkään.Ei gallupit vääristele, ei mikään markkinatutkimusyritys vääristele vastauksia toimeksiantajan mukaan. Jos uskottavuus menee lafkalla menee asiakkatkin. Nämä suurta julkisuutta saavat gallupit ovat olemattoman pieni osa näiden yritysten toiminnasta. Erot syntyvät mittaustavoista ja ajankohdista.
Pahalta näyttää, mutta toivotaan että suurempi osa äänensä käyttävistä on Niininistön kuin Halosen kannattajia.
Se pitäisikin siirtää ASIAKESKUSTELUPUOLELLE :ahem:Formulanomi sanoi:Luulin hetken, että luen UP-toikkia !?
Oikein :ahem:Nomi sanoi:Ei suinkaan, vaikka olen kepua äänestänytkin. Termi oli muuten kaappikepulainen. :thumbup:.
Mulle sopii kossuveto aiheesta jos niin 'onnettomasti' käy että Halonen voittaa. :ahem:Noomi sanoi:Se, että et vinoilisi kepusta Patriotille puoleen vuoteen olisi sellainen ihme joka olisi mukava nähdä. Et takuulla pystyisi siihen....
Niin suuri osa ei ilmoittanut kantaansa, että tilanne voi olla kummalle hyvänsä. :ahem:Fomi sanoi:Eiköhän tilanne ole tasaisempi kuin 55-45. En itse usko tuohon pätkääkään
Enhän toki. Suomalainen mies on sanansa mittainen, siihen luotan. Tarkoitin vain sitä, että lupauksesi keskustaherjattomasta puolivuotiskaudesta ei ehkä kuitenkaan ole muille yhtä merkittävä asia kuin sinulle.Moe Szyslak sanoi:En ymmärtänyt kuin vähän alkua tuosta, mutta epäiletkö ettenkö pitäisi sanaani? :doubtful:
aaaahhhh..no nyt rupee airamit täälläkin syttymään :idea: :idea: :idea:Olga sanoi:Enhän toki. Suomalainen mies on sanansa mittainen, siihen luotan. Tarkoitin vain sitä, että lupauksesi keskustaherjattomasta puolivuotiskaudesta ei ehkä kuitenkaan ole muille yhtä merkittävä asia kuin sinulle.
Onkohan näitä jossain muuallakin? Tuollaista voi toisaalta odottaakin, kun ennakkoäänestys on mahdollista sangen moninaisissa paikoissa.Äänestyskuoret löytyivät hangesta
28.1.2006 9:39
Ohikulkija löysi kaksi presidentinvaalien ennakkoäänestyskuorta lumihangesta Heinolassa perjantaina. Jäähallin läheltä löydetyistä kuorista toinen oli revitty auki, mutta sen sisältämä vaalikuori oli ehjä.
Löytö toimitettiin vaaliviranomaisille, jotka totesivat kuoret yhä kelpaaviksi. Ne ehtivät mukaan vaalien toisen kierroksen ääntenlaskentaan.
Heinolan poliisi ei tässä vaiheessa epäile rikosta vaan uskoo tapauksen johtuvan huolimattomuudesta. Suomen Postin mukaan minkään kunnan vaalilautakunta ei ole ilmoittanut ennakkoääniä kadonneiksi. Tapaus on tiettävästi ainutlaatuinen koko maassa.
STT
Tuosta ole täysin samaa mieltä. Kaikissa kyselyissä on virhemarginaali, toiseksi kyselyt kertovat sanotun mielipiteen, muttei välttämättä painota eri tyyppisten äänestystodennäköisyyttä. Pahaltahan tilanne kuitenkin näyttää, toivotaan kuitenkin parasta. Perinteisesti äänestysaktiivisuus on ei-sosialistella puolella ollut suurempi kuin vasemmistolaisten keskuudessa.Formulanomi sanoi:Eiköhän tilanne ole tasaisempi kuin 55-45. En itse usko tuohon pätkääkään.
Eteenpäin menee! :thumbup:PeePee sanoi:En yleensä harrasta tällaista mainostamista, mutta tässä tilanteessa pitää tehdä kaikki mahdollinen jotta voi olla huomen illalla tyytyväinen panokseensa.
http://www.edu.stadia.fi/~0501544/niinisto.htm
Ja ei muuta kuin urlia eteenpäin!
Juu, samaa mieltä. Aika alas on ihminen valmis menemään. :nope:MaranelloRed sanoi:Siitä kun seurailee linkkiä niin ei voi kuin päivitellä tuota menoa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000410&posting=22000000013672820
Itsehän olen tuollaisesta kampanjoinnista pidättäytynyt. Vai voitko muuta väittää? Mutta samaa mieltä. Toivon mukaan myös SAK:n antikampanja kääntyy itseään vastaan.Moe Szyslak sanoi:Oli tuolla Ilta-lehdessä asiantuntijoiden arviot että tommonen mustamaalaaminen kummaltakin puolelta kääntyy vain itseään vastaan.
Kaikenlaisia linkkejä missä mustamaalataan tai suoraan valehdellaan (Halosen keksityt vapppupuheet 1976) näkyy tälläkin forumilla paljon, kiitos innokkaiden Niinistö-kannattajien.
Että jatkakaan vaan samaan malliin. :ahem: :thumbup:
Ja jos Suomen Posti vielä huolehtii kuljetuksesta...Olga sanoi:Onkohan näitä jossain muuallakin? Tuollaista voi toisaalta odottaakin, kun ennakkoäänestys on mahdollista sangen moninaisissa paikoissa.