Presidentti 2006, kierros 2

Toisella kierroksella äänestän

• Numero 3:sta Sauli Niinistöä

Äänet: 91 71,7%
  • Numero 9:ä Tarja Halosta

Äänet: 36 28,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    127

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Sijainti
Maranello
Moe Szyslak sanoi:
Ai, ai, ai, eikä kepulla ole mitään hampaankolossa Kokoomusta vastaan :doubtful:

Muista Patriot että sunnuntaina on pelissä ISO PANOS! :thumbup:

Jos Halonen voittaa, niin mä en kommentoi kepulaisia puoleen vuoteen. :ahem:

Zysslaaki se vain täällä pitää agitaattorin toimistoaan yllä vaikka voisi olla viisaampaa vaihtaa nikki kohta vaikka Zyskowicziksi tai jotain sinne päin.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Black Leopard sanoi:
Jeps.Paljasjalkainen lapualainen.Mistäs päin olet?
Hieman asiasta poiketen mutta en malta olla mainitsematta, että Lapualla on tuttuja, nimittäin eräs autokouluyrittäjä, jolla on kai autokoulutoimintaa muuallakin Lapuan ympäristössä. On kurssikaveri liikenneopenkoulutusajoilta -70 luvulta.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
galluppeja on paha väärentää. Mutta kun noita juttuja lukee, niin melkoisen punaiset lasit pitää olla edessä, jotta ei näe niiden suosivan Halosta.
En käytä laseja vaan mulla on laser-leikatut TARKAT silmät. ;)

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ei gallupit vääristele, ei mikään markkinatutkimusyritys vääristele vastauksia toimeksiantajan mukaan. Jos uskottavuus menee lafkalla menee asiakkatkin. Nämä suurta julkisuutta saavat gallupit ovat olemattoman pieni osa näiden yritysten toiminnasta. Erot syntyvät mittaustavoista ja ajankohdista.

Pahalta näyttää, mutta toivotaan että suurempi osa äänensä käyttävistä on Niininistön kuin Halosen kannattajia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Ettei nyt ego ole paisunut liian suureksi. Taitaa tuo panoksesi jäädä sunnuntain uutisissa kuitenkin kakkoseksi. :D
En ymmärtänyt kuin vähän alkua tuosta, mutta epäiletkö ettenkö pitäisi sanaani? :doubtful:

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Micael sanoi:
Hieman asiasta poiketen mutta en malta olla mainitsematta, että Lapualla on tuttuja, nimittäin eräs autokouluyrittäjä, jolla on kai autokoulutoimintaa muuallakin Lapuan ympäristössä. On kurssikaveri liikenneopenkoulutusajoilta -70 luvulta.
Ok, taidanpa tietää kenestä puhut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
MaranelloRed sanoi:
Zysslaaki se vain täällä pitää agitaattorin toimistoaan yllä vaikka voisi olla viisaampaa vaihtaa nikki kohta vaikka Zyskowicziksi tai jotain sinne päin.
En ymmärtänyt tästäkään juuri mitään, muttei se kai liittynyt mitenkään tohon mun mahdolliseen Kepu-banniin? :doubtful:

Knoukka

Well-known member
Black Leopard sanoi:
Ok, taidanpa tietää kenestä puhut.
Ja mulla oli kaksi lapualaasta tupakaveria intissä. Toinen oli hömelö ja toinen patterin ainoa niin iso kusipää että hankki itsensä sakinhivutukseen. Sen sukunimi oli sama kun kotipitäjäni erään kylän nimi. Vittu mikä pelle, sano terviisiä!

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
KnowHow sanoi:
Ja mulla oli kaksi lapualaasta tupakaveria intissä. Toinen oli hömelö ja toinen patterin ainoa niin iso kusipää että hankki itsensä sakinhivutukseen. Sen sukunimi oli sama kun kotipitäjäni erään kylän nimi. Vittu mikä pelle, sano terviisiä!
Edustusto on siis ollut komeasti liikenteessä.

Kerromma terveiset....

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Onko joku erityinen syy, miksi tämä asia tekisi poikkeuksen ?
Moe Szyslak sanoi:
Ai, ai, ai, eikä kepulla ole mitään hampaankolossa Kokoomusta vastaan

Muista Patriot että sunnuntaina on pelissä ISO PANOS!

Jos Halonen voittaa, niin mä en kommentoi kepulaisia puoleen vuoteen.

MoskovanPunainen sanoi:
Tarkemmin tuota lukiessa ymmärrän tuon MaranPunaisen tarkoittavan, ETTEN pitäisi mitään puolen vuoden taukoa, vaan jatkaisin valitsemallani kepu-linjalla. :ahem: Nikin vaihtoa suositteli myös.

Miten SÄ ton tulkitset? :doubtful: