Black Leopard
Pantera negra
Jeps.Paljasjalkainen lapualainen.Mistäs päin olet?patriot sanoi:Menee Off-topiciksi, mutta oletko alkuperäiskansaa? Mehän ollaan "melkein" naapureita.
Jeps.Paljasjalkainen lapualainen.Mistäs päin olet?patriot sanoi:Menee Off-topiciksi, mutta oletko alkuperäiskansaa? Mehän ollaan "melkein" naapureita.
Laihialta!Black Leopard sanoi:Jeps.Paljasjalkainen lapualainen.Mistäs päin olet?
Moe Szyslak sanoi:Ai, ai, ai, eikä kepulla ole mitään hampaankolossa Kokoomusta vastaan :doubtful:
Muista Patriot että sunnuntaina on pelissä ISO PANOS! :thumbup:
Jos Halonen voittaa, niin mä en kommentoi kepulaisia puoleen vuoteen. :ahem:
Okpatriot sanoi:Laihialta!![]()
Hieman asiasta poiketen mutta en malta olla mainitsematta, että Lapualla on tuttuja, nimittäin eräs autokouluyrittäjä, jolla on kai autokoulutoimintaa muuallakin Lapuan ympäristössä. On kurssikaveri liikenneopenkoulutusajoilta -70 luvulta.Black Leopard sanoi:Jeps.Paljasjalkainen lapualainen.Mistäs päin olet?
En käytä laseja vaan mulla on laser-leikatut TARKAT silmät.jaska sanoi:galluppeja on paha väärentää. Mutta kun noita juttuja lukee, niin melkoisen punaiset lasit pitää olla edessä, jotta ei näe niiden suosivan Halosta.
En ymmärtänyt kuin vähän alkua tuosta, mutta epäiletkö ettenkö pitäisi sanaani? :doubtful:Olga sanoi:Ettei nyt ego ole paisunut liian suureksi. Taitaa tuo panoksesi jäädä sunnuntain uutisissa kuitenkin kakkoseksi.![]()
Nomi on kanssa 'piilo-kepulainen' kun haluaa mut 'jäähylle' puoleksi vuodeksi.Formulanomi sanoi:Moe lupaa nyt liikoja.Toivoisin Halosen voittavan....eiku....
![]()
Ok, taidanpa tietää kenestä puhut.Micael sanoi:Hieman asiasta poiketen mutta en malta olla mainitsematta, että Lapualla on tuttuja, nimittäin eräs autokouluyrittäjä, jolla on kai autokoulutoimintaa muuallakin Lapuan ympäristössä. On kurssikaveri liikenneopenkoulutusajoilta -70 luvulta.
En ymmärtänyt tästäkään juuri mitään, muttei se kai liittynyt mitenkään tohon mun mahdolliseen Kepu-banniin? :doubtful:MaranelloRed sanoi:Zysslaaki se vain täällä pitää agitaattorin toimistoaan yllä vaikka voisi olla viisaampaa vaihtaa nikki kohta vaikka Zyskowicziksi tai jotain sinne päin.
Taidamme puhua samasta henkilöstä :ahem:Micael sanoi:M.R.
:thumbup:
Micael sanoi:M.R.
=MaranelloRedMicael sanoi:M.R.
Onko joku erityinen syy, miksi tämä asia tekisi poikkeuksen ?Moe Szyslak sanoi:En ymmärtänyt tästäkään juuri mitään,
Ja mulla oli kaksi lapualaasta tupakaveria intissä. Toinen oli hömelö ja toinen patterin ainoa niin iso kusipää että hankki itsensä sakinhivutukseen. Sen sukunimi oli sama kun kotipitäjäni erään kylän nimi. Vittu mikä pelle, sano terviisiä!Black Leopard sanoi:Ok, taidanpa tietää kenestä puhut.
En ymmärtänyt TÄSTÄKÄÄN juuri mitään.jps sanoi:Onko joku erityinen syy, miksi tämä asia tekisi poikkeuksen ?
Edustusto on siis ollut komeasti liikenteessä.KnowHow sanoi:Ja mulla oli kaksi lapualaasta tupakaveria intissä. Toinen oli hömelö ja toinen patterin ainoa niin iso kusipää että hankki itsensä sakinhivutukseen. Sen sukunimi oli sama kun kotipitäjäni erään kylän nimi. Vittu mikä pelle, sano terviisiä!
jps sanoi:Onko joku erityinen syy, miksi tämä asia tekisi poikkeuksen ?
Moe Szyslak sanoi:Ai, ai, ai, eikä kepulla ole mitään hampaankolossa Kokoomusta vastaan
Muista Patriot että sunnuntaina on pelissä ISO PANOS!
Jos Halonen voittaa, niin mä en kommentoi kepulaisia puoleen vuoteen.
Tarkemmin tuota lukiessa ymmärrän tuon MaranPunaisen tarkoittavan, ETTEN pitäisi mitään puolen vuoden taukoa, vaan jatkaisin valitsemallani kepu-linjalla. :ahem: Nikin vaihtoa suositteli myös.MoskovanPunainen sanoi:Zysslaaki se vain täällä pitää agitaattorin toimistoaan yllä vaikka voisi olla viisaampaa vaihtaa nikki kohta vaikka Zyskowicziksi tai jotain sinne päin.