Privaattiviestit

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sorry, that member's private message mailbox is currently full. Please try sending your private message another time.
Saako henkilö, jonka privaattiboxi on täynnä ilmoituksen privaatin täyttymisestä esim. tavalliseen sähköpostiin vai miten ko. henkilö tietää tilanteen...?
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Minä ainakin saan ilmoituksen joka vierstistä ja muistaakseni jopa itse viestinkin emailina (siitä viimeisestä on niin kauan, etten enään muista).
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jospa lähettäisit hänelle pienen vinkin ja kokeilisit uudelleen! :cool: Ainakin minä hoksaisin tyhjennellä!
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Profiilissa on vaihtoehto
"Be notified by email when someone sends you a private message? Yes No"
Laitoin sen muistaakseni joskus asentoon yes, kun en ollut huomannut saapunutta peeämmää. Oletusarvona taitaa olla nou.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Niin.. Mitenköhän on, onko tuo Tosen mainitsema normaalitilanteen ilmoitusjuttu myös tuossa Formulanomin tarkoittamassa tilanteessa. Itse veikkaan, että ei, vaikka voi olla toisinkin. Vaikea päätellä mistään oikeastaan, että mikä on tilanne..
 

Timoteus

Maailman nisäkkäin
Liittynyt
4.4.1999
Viestit
3934
Niin, kyllä mäkin saamistani privaattiviesteistä saan ilmoituksen sähköpostiin mutta tuskin viestilaatikon täyttymisestä sinne ilmoitusta tulee. Tuolta privaattimessulistan alta (omasta profiilista siis) löytyy seuraavanlainen teksti.

You may only store 60 private messages. If you reach the maximum, no one will be able to send you a private message. Please delete old private messages!
Ilmeisesti 60 viittaa siis kokonaisiin otsikoihin/viestiketjuihin, sillä muuten tuo raja olisi itselläni reilusti ylitettynä. Niihin viestiketjuihinkin mahtuu vain jokin tietty määrä viestejä. Kyllä tuolta privaattimessuista sellainen täyteen ahdettukin viestisarja pitäisi löytyä... hmm... joooo:

* Private messages are limited to 20 replies. This topic is now closed for that reason. You may send a new private message to the sender, but you cannot send a reply to this one. *
 

sasa1

Well-known member
Liittynyt
22.8.2001
Viestit
6559
Sijainti
Finland
Formulanomi:
Sorry, that member's private message mailbox is currently full. Please try sending your private message another time.
Saako henkilö, jonka privaattiboxi on täynnä ilmoituksen privaatin täyttymisestä esim. tavalliseen sähköpostiin vai miten ko. henkilö tietää tilanteen...?
Tietoa ei tule mistään... on vain aktiivisesti seurattava tilannetta !
 
Ylös