pukeutuminen

Laitatko kaulus-, t- tms-paidan housujen alle vai päälle


  • Äänestäjiä yhteensä
    16
  • Äänestys suljettu. .

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ohut paita (ei villa tms) housujen alle vai päälle?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Milloin mitenkin. Toki puvun kanssa kauluspaita on aina housuissa. Näyttäis hoopolta jos puvun kauluspaita liputtais perseen päällä.:p
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Päälle.

Kaikki jotka laittaa alle ovat homoja. Kysy, vaikkapa PekPoyltä.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Paita housun sisään vain, kun kyseessä on hieno juhla-asu. Muissa tilanteissa casual-tyyliin paita housun päällä.

Jos haluaa korostaa olevan keski-ikäinen, ylipainoinen, juntti tai kaikkea näitä niin silloin paidan pitäminen housuissa on ihan ymmärrettävää.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Mielestäni allelaitto antaa särmikkään herrasmiesmäisen vaikutelman. Aiemmin liputin aina paitaa päällä, mutta kyllä nykyään taipuu allekin, ei tarvii piilotella kasseja.

Pollista puuttuu housut roikkuu -nuorisovaihtoehto.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Hihattoman päälle ja hihallisen riippune toki pituudesta niin sisälle alle... Peppukin pääsee oikeuksiinsa(naisfaktori).
 
Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Kun olin ala-asteikäinen pidin t-paitaa housujen päällä. Yläasteelle mentäessä kouluhousuiksi vaihtui farkut (ennen verkkarit), silloin minä ja muutkin sällit laitettiin t-paita housuihin. Joskus lukioiässä tyyli taas muuttui nykyisenlaiseksi eli t-paita farkkujen päällä.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
T-paita housuissa silloin kun päällä on huppari tms., kauluspaita lähtökohtaisesti aina sisällä, tosin casuaaleimmissa tapauksissa (eli melkein aina) voi olla myös päällä.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Jos kauluspaita on tyköistuvaa mallia, tykkään että sen voi laittaa hyvin housujen päällekin, jopa puvun kanssa pitäessä. Kravatti kun on kaulassa, niin silloin tietenkin housut sisässä.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kun olin ala-asteikäinen pidin t-paitaa housujen päällä. Yläasteelle mentäessä kouluhousuiksi vaihtui farkut (ennen verkkarit), silloin minä ja muutkin sällit laitettiin t-paita housuihin. Joskus lukioiässä tyyli taas muuttui nykyisenlaiseksi eli t-paita farkkujen päällä.
T-paita verkkareiden alla kokeilematta? Eläkkeellä sitten.
 
Ylös