PULKKINEN

• Viestiketjun aloittaja PP
  • Aloituspäivämäärä

PP

Guest
Muistakaa katsoa Pulkkisen jälkeen brittiläinen sketsisarja BIG TRAIN!

Siis aivan sairaan hauska! Vetää vertoja Ruuvit Löysällä -ohjelmallekin! (The Fast Show)

"Mielenkiintoisinta näissä valjaissa on....".

tiivitaavi

Well-known member
Vielä pari päivää sitten mulla oli enemmän viestejä...perusta jopku kysely et mä saan puuhaa

PP

Guest
No vastaa sitten tähän:

-katsoitko eilen Big Trainin?

Alkoi huvittaa se tuijotuskilpailu, tai ne selostajat..."nyt on ollut niin tasaväkinen tuijotuskilpailu, että tästä on vaikea mennä näyttämään highlight:teja."

Ja sit se pervo äijä, joka syyllä tai toisella keksi jotain, esim. oli parisuhdeterapeutti, jotta pääs kuulee toisten seksielämästä, ja oli taikuri, että joku muija kaiveli omaisuuttaan sen taskuista...ja aina kytät juoski sen äijän perässä.

Ja siinä ohjelman lopussa hauska oli se miestaitovoimistelija nimeltään Suzanne, kun se esiintyi. Ai jumalation!

-katsoiko kukaan kyseisen ohjelman?

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by PP:

Ja siinä ohjelman lopussa hauska oli se miestaitovoimistelija nimeltään Suzanne, kun se esiintyi. Ai jumalation!
Yep... oli aikas erikoinen kilpailu...
Tummapintainen voimistelijatar veti telinevoimistelun permanto-ohjelman... ja tää hihhuli 'rytmistä'... tai miksi sitä sit voikaan kutsua... Olipa TAIDEPLÄJÄYSTÄ kerrakseen...

PP

Guest
Silkku: kiva kun katsoit sen! Mä ajattelin alkaa ottaa niitä nauhalle, kuten mulla on noita Fast Show-höskendaalejakin. (kunhan saan nauhat takas ensin)

tiivitaavi

Well-known member
Hö, menee alta pois kokoajan..monelta se tuli, mä katoin jotain keskusteluohjelmaa, predatoria ja Pariisi Dakar rallia

PP

Guest
Originally posted by tiivitaavi:
Hö, menee alta pois kokoajan..monelta se tuli, mä katoin jotain keskusteluohjelmaa, predatoria ja Pariisi Dakar rallia
-se tulee aina heti Pulkkisen jälkeen eli 21.30 -22.00.

PP

Guest
K: Näemmekö legendaarista Koposta ikinä valkokankaalla?

V: Emme. Koponen on niin totaalinen ja sähäkkä kaveri, että häntä on mahdotonta tallentaa tv- tai elokuvailmaisun keinoilla. Sen sijaan huhu kertoo, että Koposen valtavan, mutta silti herkistävän jorman näkemisestä on pientä toivoa, nimittäin Kuusamon puuveistonäyttelyssä (jättikoossa ja seguoijapuusta veistettynä tietenkin).

[This message has been edited by PP (edited 16-01-2001).]

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by PP:
Silkku: kiva kun katsoit sen! Mä ajattelin alkaa ottaa niitä nauhalle, kuten mulla on noita Fast Show-höskendaalejakin. (kunhan saan nauhat takas ensin)
Katoin pari pätkää sieltä täältä... Smack the Pony sais palata ruutuun...

PP

Guest
Noniin, eli mulla on nyt sittenkin yhtenä soittoäänenä RUUSULAULU! Ja operaattorilogossa mulla on "NÄIN SE HOMMA ETENEE...".

Eli Nelonen on sittenkin saanut valmiiksi ne.

PP

Guest
Originally posted by PP:
Noniin, eli mulla on nyt sittenkin yhtenä soittoäänenä RUUSULAULU! Ja operaattorilogossa mulla on "NÄIN SE HOMMA ETENEE...".

Eli Nelonen on sittenkin saanut valmiiksi ne.

-paitsi että mä muutin operaattorilogon Pulkkinen-logoksi.

PP

Guest
Pulkkisen seuraavan jakson nimi on "Sininen yö".

------------------
I´ve never felt this much alive (FNM)

PP

Guest
Ehkäpä siinä se tuijotuskilpailu ratkeaisi tällä kertaa?

------------------
I´ve never felt this much alive (FNM)