PP
Guest
Heh, eilen Pulkkinen ja Koponen viljelivät penisilliiniä Saulin kämpässä, että saisivat kupan kuriin!
(onko sulla kaikki komerot lämpösinä?)
(onko sulla kaikki komerot lämpösinä?)
-muistatko ne ajat, kun mä höpisin punasesta kylpytakista.....?Originally posted by tiivitaavi:
Pulkkisen seuraavan jakson nimi on "Vaaleanpunainen kylpytakki"
Oon kattonu kerran ½ jaksoa, enkä ymmärrä mitä eräät näkee siinä? Ja kerran olin yhdessä pubissa, ja siellä meni just sillo pulkkinen, ja siel oli sellasii jätkiä jotka nauro pulkkiselle (hauskaa, ei ivaa).. En itse kylläkään näe siinä sarjassa mitään hauskaa. Samanlainen ku Korkeajännitystä, tosin sille voi jo nauraa... =)Originally posted by PP:
Originally posted by: PP
Onko täällä niitä, ketkä eivät ole koskaan sarjaa nähneet?
-en nyt tiedä mitä hienostelua tuo nyt olisi. Jos kerran ohjelma jakautuu kolmeen tuotantokauteen, niin eikös se ole sillä söpö.Originally posted by Sivari:
On muuten PP ehkä vähän turhan hienostelevaa puhua Pulkkisen toisesta tuotantokaudesta. Mitään väärää siinä ei ole mutta hassua kyllä.
Jäikö nti numerot äitiyslomalle?Originally posted by PP:
Pitäkää chatti pystyssä. Gotta go. Palaamisiin joskus kun siihen on mahdollisuus. Moi.
Pulkkinen lähti Koposen kans Siriukselle, mut rahat ei riittänyt kuin menolippuun, joten ei ole vielä tiedossa millon palaa takasin.Originally posted by Sivustaseuraaja:
Jäikö nti numerot äitiyslomalle?