PULKKINEN

• Viestiketjun aloittaja PP
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Kyllä nyt pännii!!!!!!!!!!!

Ei mentykään perjantaina Tavastialle
The 69 Eyesin keikalle. Ois vaan kannattanut mennä, koska HIM heitti siellä 40 minuutin yllätyskeikan! Oli esittänyt uusia biisejä.

Simpura!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

M. A. Maunula

Well-known member
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Originally posted by PP:
Kyllä nyt pännii!!!!!!!!!!!

Ei mentykään perjantaina Tavastialle
The 69 Eyesin keikalle. Ois vaan kannattanut mennä, koska HIM heitti siellä 40 minuutin yllätyskeikan! Oli esittänyt uusia biisejä.

Simpura!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:
Mitäh! Eiks me oltukaan Tavalla??? Ketäs ne mustiin pukeutuneet mumisevat möröt oli ketä meidän ympärillä perjantaina pyöri? Niin, missä?

72

Well-known member
Mitäs sä oot miettinyt? Mä oon miettinyt, että entäs jos noi duunikaverit tarjoo mulle kahvia ja mä alan notkua taukohuoneessa kertomassa kaskuja? Mitäs sitten tehdään? Ja sit mä alankin polttaa tupakkaa, ja karkaan Kööpenhaminaan jossa julistan riemurinnoin, että HAMPPU VAPAAKSI! Sitäpaitsi mun mies ei ikinä tule uskomaan mun selitystä....ai mitä selitystä? No mistä minä tiedän mikä se selitys siinä vaiheessa on. Herranjumala! Onko tämäkin asia sivuutettu aamupalaverissa? Ei, hei, nyt siis.....! Ei mitään kahvia mulle!

Eikä yhtään kurkotella kauloja tännepäin, tämä tilanne alkaa pian tässä itsestään hahmottua omiin uomiinsa. ;)

72

Well-known member
Mä oon miettinyt vähän sitä, että VIHDOINKIN NETTIYHTEYS AUKI!

72

Well-known member
Olutpullon hinta tulee laskemaan tuntuvasti lähiaikoina.

Syy on yhä kasvava tuonti EU:sta, koska Suomi aikoo kaksivaiheisesti purkaa tuontirajoituksia vuoteen 2004 mennessä. :cool:

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Mites PP:llä hurisee? Vai ei kahvia? Ei mullekaan, mut siideri maistuis... :rolleyes:

72

Well-known member
Originally posted by Minka67:
Mites PP:llä hurisee? Vai ei kahvia? Ei mullekaan, mut siideri maistuis... :rolleyes:

Juhannusta odotellessa.

72

Well-known member
Tukalat olot....hmm...jos oikein arvaan mistä puhut, niin varmasti. ;)

tiivitaavi

Well-known member
Originally posted by Silkku:
Kuinkas moni forumisti oli Sportissa 'kyttäämässä puskan takaa', muttei esittäytyny...? PP oli ainakin näkevinään Mustafan ja tt:n... ;) Muita?

Ei taas noinpäin :(

[ 30-05-2001: Message edited by: tiivitaavi ]

72

Well-known member
Miten noinpäin? Siis oisko sut tt, pitänyt mainita ensin, vai oisko Silkun pitänyt pongata sut, eikä mun?

Btw,
Chelsean suomalaishyökkääjä Mikael Forssell, 20, on joutunut auto-onnettomuuteen juuri tärkeän Suomen MM-karsintaottelun alla.

Suomi kohtaa Saksan lauantaina Helsingin Olympiastadionilla.

Forssell kolaroi sponsorinsa BMW:n pahaan kuntoon Helsingin Lauttasaaressa toissapäivänä.

Forssell ja toisena osapuolena ollut nainen selvisivät ilmeisesti loukkaantumatta.

[ 31-05-2001: Message edited by: PP ]

tiivitaavi

Well-known member
Ei kun...miks mut ollaan näkevinään 'puskassa' taas...mä en ollu siellä..!

72

Well-known member
Originally posted by tiivitaavi:
Ei kun...miks mut ollaan näkevinään 'puskassa' taas...mä en ollu siellä..!
No missäs sä sitten olit?